اجاره تجهیزات نمایشگاهی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 03:44:19

حضور در نمایشگاه فرصت مناسبی را در اختیار صاحبین مشاغل قرار می‌ده تا به صورت حرفه‌ای در فضای رقابتی حضور داشته باشند و با مخاطب هدفشان به صورت مستقیم ارتباط برقرار نمایند.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

همچنین امکان برقراری نشست های کاری و جلسات گروهی برای همکاری های تجاری در نمایشگاه فراهم است. اما برای حضور در نمایشگاه باید با برنامه ریزی قبلی عمل کرد تا بتوان بهترین نتیجه را از این چهار روز پر جنب و جوش  آورد. یکی از مهمترین بخش ها همان بحث غرفه سازی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

غرفه سازی مهمترین بخش هر نمایشگاه

غرفه نمایشگاهی نخستین چیزی است که به چشم مخاطب می‌رسد و اگر از نظر بازدید کننده جذاب نرسد بدون هیچ توجهی از کنار غرفه عبور می‌کند. اهمیت طراحی خوب برای غرفه از همینجا مشخص می‌شود. روانشناسان حوزه تجارت ادعا می‌کنند هر غرفه تنها 5 ثانیه فرصت دارد تا خودش را به مخاطب اثبات نماید و بازدید کننده را به سمت غرفه هدایت کند. به همین جهت شرکت های بزرگ همواره توجه ویژه‌ای به غرفه سازی دارند و از طراحان حرفه‌ای برای غرفه سازی استفاده می‌کنند.

موارد بسیاری در موفقیت یک غرفه نقش دارند

  • طراحی غرفه
  • موقعیت غرفه
  • میزان روشنایی
  • اجاره تجهیزات نمایشگاهی مناسب
  • غرفه داران
  • جمعیت بازدیدکنندگان غرفه

هر کدام از این عوامل به تنهایی نقش به سزایی در موفقیت غرفه ایفا می‌کند و اهمیت خاص خود را دارد. در ادامه هر کدام را جداگانه شرح می‌دهیم

طراحی غرفه

بدون شک نخستین چیزی که از یک غرفه جذاب به یاد ها می‌ماند طراحی آن است. طراحی غرفه باید بیانگر هدف و چشم انداز کسب و کار باشد.  برای مثال اگر غرفه سازی برای یک شرکت فعال در حوزه بیمه انجام می‌شود باید حس امنیت را به مخاطب منتقل کند و اگر برای شرکت مواد شوینده است باید حس پاکیزگی را به مخاطب القا نماید.

موقعیت غرفه

مسیر عبور بازدید کنندگان الگوی مشخصی را دنبال می‌کند و این مسیر شامل چند کریدور اصلی است. اگر غرفه ای در این شاهراه ها قرار داشته باشد بدون شک بازدید کنندگان بیشتری را به خود جلب می‌کند. غرفه هایی که در تقاطع ها قرار دارند هم جایگاه مناسبی دارند. البته این موضوع به معنی آن نیست که غرفه های دیگر شانسی برای دیده شدن ندارند. موقعیت غرفه تنها عاملی کمکی است و اگر طراحی غرفه به خوبی انجام شود و در اجاره تجهیزات نمایشگاهی دقت مناسبی وجود داشته باشد حتی دور از دسترس ترین غرفه هم می‌تواند موفق باشد.

میزان روشنایی

روشنایی غرفه از جمله عواملی است که می‌تواند مخاطب را به خود جلب کند. معمولا هر چه غرفه پر نور تر باشد و از رنگ های قرمز بیشتر استفاده شده باشد بیشتر جلب توجه می‌کند. البته هنگام انتخاب نور غرفه و اجاره تجهیزات نمایشگاهی باید به موقعیت غرفه هم توجه داشته باشید.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی مناسب

تجهیزات نمایشگاهی یکی از مهمترین بخش های غرفه‌ای است. در زمان اجاره تجهیزات نمایشگاهی باید به مساحت غرفه و طراحی آن توجه داشته باشید و مناسبترین وسایل نمایشگاهی را برای اجاره انتخاب کنید. کرایه تجهیزات نمایشگاهی معمولا چهار روزه است و شما می‌توانید روز پیش از شروع نمایشگاه این وسایل را تحویل بگیرید و غرفه چینی را در همان روز انجام دهید.

میز کانتر، تلویزیون شهری، استند و رول آپ از رایج ترین وسایل غرفه سازی هستند که شرکت ها در لیست اجاره تجهیزات نمایشگاهی خود به کار می‌برند. شما می‌توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی مناسب از کلاب رنتر غرفه خود را گارانتی نمایید.

غرفه داران

نمایندگان شرکت در در غرفه حاضر هستند باید ماموریت شرکت برای حضور در نمایشگاه را به خوبی بدانند و با اصول ارتباط با بازدید کننده آشنا باشند. رفتار غرفه داران می‌تواند بازدید کننده را به کسب و کار شما علاقمند کرده و به کار شما ارزش و اعتبار ببخشد.

سایر بلاگ های مرتبط

تعرفه اجاره غرفه نمایشگاهی سال 98

تعرفه اجاره غرفه نمایشگاهی سال 98
اگر نگاهی به تقویم نمایشگاهی سال 98 بیاندازیم لیست بلند بالایی از نمایشگاه های متفاوتی را می‌بینیم که هر کدام در حوزه خاصی ...

راهنمای انتخاب سیستم صوتی برای اجاره

راهنمای انتخاب سیستم صوتی برای اجاره
امروزه با پیشرفت تکنولوژی سیستم های صوتی بسیار زیادی تولید می شوند که شما می توانید از آن ها در مراسمات خود استفاده کنید، تعداد زیاد ...