اجاره تلویزیون شهری

تاریخ انتشار:
1403/2/17 08:08:17

برای مشاهده تلویزیون شهری به بخش تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

اجاره تلویزیون شهری

تلویزیون شهری چیست؟

فروش اقساطی تلویزیون که در هیچ جا موجود نمیباشد یکی از بهترین پر فروش ترین تلویزیون ها ، تلویزیون های شهری میباشد که در ابعاد بسیار استاندارد عرضه میگردد تلویزیون های شهری همان تلویزیون هایی هستند که معمولا می توانید آن ها را در چهار راه ها و خیابان ها مشاهده کنید که تبلیغاتی را برای خودرو های عبوری و یا افرادی که از آنها بازدید می کنند پخش میکنند و شما می توانید تبلیغات مختلفی را بر روی آن ها مشاهده کنید.

این تلویزیون ها دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند و شما می توانید با استفاده از آن ها به راحتی تبلیغات خود را انجام دهید. این تلویزیون ها دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند که به همین دلیل سالانه افراد و شرکت های زیادی اقدام به اجاره تلویزیون شهری می کنند چرا که خرید آن ها می تواند هزینه زیادی را برای آنها در پی داشته باشد و صرفه اقتصادی زیادی نخواهد داشت.

 شما می توانید تلویزیون های شهری را در هر نقطه ای در داخل و یا خارج شهر قرار دهید و تبلیغات خود را بر روی آنها انجام دهید، اتوبان ها، جاده ها، پارک ها و سایر محیط های داخل شهری از جمله مکان هایی هستند که معمولا بعد از اجاره تلویزیون شهری شما می توانید آن ها را در این مکان ها نصب کنید.

تلویزیون شهری برخلاف تصور بسیاری از افراد از کنار هم قرار دادن بلوک های خاصی ال ای دی تولید شده است که باعث می شود تا نور ال ای دی که در آنها جریان دارد تصویر بزرگی را به افرادی که این تلویزیون ها را مشاهده می کنند نشان دهد، کیفیت این تصاویر بسیار بالا است و دلیل آن استفاده از بلوک هایی با رزولوشن بالا در این تلویزیون ها است، بنابراین شما با اجاره تلویزیون شهری لزومی ندارد که درباره کیفیت آن ها نگرانی خاصی داشته باشید.

نکاتی درباره تلویزیون های شهری

برای اجاره تلویزیون شهری باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید که ما سعی می کنیم در این مطلب برخی از این نکات را برای شما بیان کنیم. نکته اول این است که در صورتی که قصد اجاره تلویزیون شهری را داشته باشید باید قبل از آن اقدام به دریافت مجوز از مراجع ذی ربط کنید تا بتوانید تبلیغات خود را بر روی این نمایشگرهای بزرگ و غول پیکر نمایش دهید.

نکته بعدی این است که در صورتی که قصد تبلیغات در یک شرکت و یا کانون خاصی را دارید باید به صورت کامل قوانین آن شرکت و موسسه را رعایت کنید. به صورت کلی تلویزیون های شهری دارای دو نوع کلی هستند که شما متناسب با کاربرد مد نظر خود می توانید هر یک از آن ها را اجاره کنید.

 نوع اول از تلویزیون های شهری آنهایی هستند که با نام RGB شناخته می شوند، در این تلویزیون ها معمولا برای هر پیکسل یک رنگ قرمز، سبز و آبی قرار داده می شود، نوع دیگر 2RGB  است که در این نوع تلویزیون ها شما در هر پیکسل دو مورد از رنگ های نام برده شده را می توانید مشاهده کنید. عوامل مختلفی هستند که می توانند بر روی کیفیت تلویزیون های شهری تاثیر گذار باشند که شما برای اجاره تلویزیون شهری باید با این عوامل آشنایی داشته باشید.

اولین عامل فاصله مرکز این تلویزیون از مرکز پیکسل ها است که به صورت تخصصی با نام دات پیچ نیز شناخته می شود، در واقع این عامل نشان دهنده تراکم تصویر یک تلویزیون شهری است که کم بودن آن باعث بالا رفتن کیفیت می شود. رزولوشن و شدت نور از دیگر عواملی هستند که برای انتخاب یک تلویزیون شهری تاثیر گذار هستند و هر چه بیشتر باشند به این معنا است که کیفیت تصویر بیشتر است و در آخر نیز زاویه دید تلویزیون های شهری باید مناسب باشد تا کاربران شما بتوانند به راحتی آن را مشاهده کنند و تبلیغات شما را بر روی آن ببینند.

مزایای استفاده از تلویزیون های شهری

این تلویزیون ها در تبلیغات از بازدهی بسیار زیادی برخوردار هستند و می توانند مشتریان زیادی را برای کسب و کار شما جذب کنند، مصرف برق آن ها بسیار پایین است و به همین دلیل اجاره آن ها از این لحاظ نیز برای شما به صرفه خواهد بود، کیفیت بسیار بالای تصویر یکی دیگر از مزایای این تلویزیون ها است، این تلویزیون ها ضد آب هستند و به همین دلیل بر اثر بارش باران آسیبی نمی بینند زیرا این تلویزیون ها در برابر شرایطی محیطی و جوی مقاوم هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

اجاره تجهیزات نمایشگاهی
حضور در نمایشگاه فرصت مناسبی را در اختیار صاحبین مشاغل قرار می‌ده تا به صورت حرفه‌ای در فضای رقابتی حضور داشته باشند و با مخاطب هدفشان ...

راهنمای انتخاب سیستم صوتی برای اجاره

راهنمای انتخاب سیستم صوتی برای اجاره
امروزه با پیشرفت تکنولوژی سیستم های صوتی بسیار زیادی تولید می شوند که شما می توانید از آن ها در مراسمات خود استفاده کنید، تعداد زیاد ...