تعرفه اجاره غرفه نمایشگاهی سال 98

تاریخ انتشار:
1403/2/10 23:21:29

اگر نگاهی به تقویم نمایشگاهی سال 98 بیاندازیم لیست بلند بالایی از نمایشگاه های متفاوتی را می‌بینیم که هر کدام در حوزه خاصی متمرکز است. از نمایشگاه شیرینی و شکلات گرفته تا ماشین آلات صنعتی کشاورزی. مطابق هر سال شهر تهران میزبان اول نمایشگاه های ملی و بین المللی است و بیش از 80 درصد نمایشگاه های سال 98 در تهران برگزار می‌شود. اصفهان، مشهد و شیراز هم به ترتیب میزبان بخشی از نمایشگاه های سالانه کشوری هستند.

تعرفه اجاره غرفه نمایشگاهی سال 98

هزینه اجاره غرفه نمایشگاهی

تعرفه اجاره غرفه نمایشگاهی سال 98 بر اساس مکان برگزاری نمایشگاه و البته حوزه صنعتی نمایشگاه در جدولی به طور رسمی منتشر شده است. در بین نمایشگاه ها، اجاره غرفه نمایشگاهی برج میلاد بالاترین تعرفه را در بین غرفه های نمایشگاهی دارد. هزینه اجاره غرفه نمایشگاهی برای شهر های کوچک و نمایشگاه های فصلی هزینه بسیار کمتری به همراه دارد. البته این نکته را فراموش نکنیم که در راستای حمایت از کسب و کار های نوپا یا همان استارت آپ ها هزینه اجاره غرفه نمایشگاهی سال 98 برای این شرکت ها مناسب تر از شرکت های عظیم صنعتی است.

یکی از عوامل موثر در تعرفه اجاره غرفه نمایشگاهی سال 98 موقعیت قرارگیری غرفه در نمایشگاه است. بسیاری از نمایشگاه های بزرگ همچون نمایشگاه بین المللی تهران از چندین سالن تشکیل شده است. تعرفه اجاره غرفه نمایشگاهی در بعضی از سالن ها به دو برابر سالن های کوچکتر و یا دور تر از در های اصلی ورودی می‌رسد.

تعرفه اجاره غرفه نمایشگاهی سال 98 بر اساس هر متر مربع در جدولی منتشر شده است. این قیمت صرفا برای غرفه نمایشگاهی است و اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی هزینه مجزایی در بر دارد. همچنین 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به هزینه اجاره غرفه نمایشگاهی افزوده می‌شود.

برای اجاره غرفه نمایشگاهی باید حداقل دو ماه پیش از شروع نمایشگاه اقدام نمایید. اجاره غرفه نمایشگاه به تنهایی کافی نیست و شما باید برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی برنامه ریزی داشته باشید. کلاب رنتر در تجهیز غرفه همراه شماست.

آشنایی با مراحل غرفه سازی 

برای غرفه سازی در گام اول باید با توجه به اهداف کسب و کار و موضوع نمایشگاه اقدام به طراحی غرفه نمایید. در طراحی غرفه به مخاطب خود توجه داشته باشید زیرا در نهایت هدف از غرفه سازی در نمایشگاه جلب توجه بازدید کنندگان است پس بهتر است پیش از هر کاری جامعه هدف مورد نظر خود را از بین بازدیدکنندگان مشخص نمایید و به صورت هدفمند و متناسب با روحیه مخاطبانتان طراحی غرفه را انجام دهید.

از مهمترین فاکتور های طراحی انتخاب رنگ است. تم رنگی غرفه باید متناسب با حوزه فعالیت کسب و کار و البته موقعیت جغرافیایی غرفه در نمایشگاه انجام شود. رنگ های سرد مانند آبی حس آرامش به مخاطب القا می‌کنند و برای کسب و کار هایی چون شرکت های دارویی و بیمه مناسب هستند. شرکت های تولید کننده بازی های کامپیوتری معمولا از رنگ های تند مانند قرمز برای ایجاد حس هیجان در مخاطبان بهره می‌گیرند. پس بهتر است پیش از هر اقدام دیگری برای طراحی از یک نفر متخصص راهنمایی بگیرید.

پس از طراحی غرفه نوبت به اجرای طرح و غرفه سازی می‌‎رسد. شرکت های غرفه سازی بسیاری وجود دارند که کارهای اجرایی غرفه را انجام می‌دهند، البته بهتر است برای غرفه سازی از چند روز پیش از شروع نمایشگاه با پیمانکاران هماهنگی لازم را انجام دهید تا غرفه سازی شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

 آخرین مرحله در غرفه سازی اجاره تجهیزات نمایشگاهی است. غرفه بدون تجهیزات نمایشگاهی همچون اتاق خالی بدون دیوار است. شما می‌توانید با توجه به بودجه و مساحت غرفه‌ای که در اختیار دارید انواع تجهیزات نمایشگاهی را برای مدت نمایشگاه اجاره نمایید. یک ست نمایشگاهی مناسب علاوه بر زیبایی بخشی به غرفه محل مناسبی را برای برگزاری نشست های کاری در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین با اجاره تلویزیون نمایشگاهی می‌توانید فایل های صوتی و تصویری مرتبط با فعالیت های شرکت خود را به نمایش بگذارید و از قابلیت های رسانه برای جذب مخاطب استفاده نمایید

سایر بلاگ های مرتبط

تعرفه اجاره غرفه نمایشگاهی سال 98

تعرفه اجاره غرفه نمایشگاهی سال 98
اگر نگاهی به تقویم نمایشگاهی سال 98 بیاندازیم لیست بلند بالایی از نمایشگاه های متفاوتی را می‌بینیم که هر کدام در حوزه خاصی ...

راهنمای انتخاب سیستم صوتی برای اجاره

راهنمای انتخاب سیستم صوتی برای اجاره
امروزه با پیشرفت تکنولوژی سیستم های صوتی بسیار زیادی تولید می شوند که شما می توانید از آن ها در مراسمات خود استفاده کنید، تعداد زیاد ...