خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/13 20:53:22

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمتی مناسب مدل s21 fe می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ با سفته


گوشی s21 fe انتخابی عالی

خرید قسطی گوشی s21 fe برای کاربرانی که قصد خرید محصولی با امکاناتی در حد پرچمدار را دارند، یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن می‌باشد. از لحاظ طراحی s21 fe یکی از خوش ساخت‌ترین گوشیهای موجود در بازار محسوب می‌شود. البته بایستی این نکته را مد‌نظر داشت که متریال قاب پشتی گوشی از جنس پلاستیک مات می‌باشد. تقریبا 85 درصد پنل جلویی را صفحه نمایش با تراشی بی‌نظیر به خود اختصاص داده است. در طراحی این گوشی مقدار کمی خمیدگی وجود دارد که حس نوآوری را به کاربر القاء می‌کند. گوشی s21 fe با برخورداری از گواهینامه ip68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می‌باشد. 

صفحه نمایش جذاب گوشی s21 fe

یکی از جذابیتهای خرید اقساطی گوشی s21 fe وجود صفحه نمایش باکیفیت این محصول است. s21 fe از نمایشگر Dynamic AMOLED 2x که در خانواده پرچمدار سامسونگ استفاده می‌شود، بهره می‌برد. این نمایشگر با رزولوشن 1080 از کیفیت بالایی برخوردار است و رنگ‌ها را بسیار غلیظ نشان می‌دهد. صفحه نمایش گوشی s21 fe با توجه به نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و پشتیبانی از HDR10+ یکی از مزایای این محصول جذاب محسوب می‌گردد.

عملکرد قابل قبول باتری گوشی s21 fe با توجه به مصرف بهینه سخت‌افزار

این کالای دیجیتال از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که به دلیل مصرف بهینه سخت‌افزار، عملکرد قابل قبولی دارد. در صورت استفاده معمولی از این گوشی می‌توان انتظار داشت که یک روز کامل سرویس‌دهی کند. با توجه به حذف شارژر در باکس محصولات سامسونگ؛ جهت استفاده از این محصول بایستی یک آداپتور 25 واتی نیز خریداری گردد. همچنین این گوشی به وسیله یک آداپتور 25 واتی در مدت زمان 80 دقیقه فول شارژ می‌شود. برای خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پکیج بی‌نظیر دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری در گوشی s21 fe

گوشی s21 fe در بخش دوربین در سطح بالایی قرار دارد. با سنسور 12 مگاپیکسلی لنز اصلی گوشی می‌توان عکس‌هایی با‌کیفیت بسیار بالا ثبت نمود. رنگها در عکسهای ثبت شده با این لنز به واقعیت نزدیک هستند. همچنین تصاویر بسیار کم نویز با روشنایی بالا و داینامیک رنج عالی ثبت می‌شوند. دو سنسور دیگر شامل سنسورهای 12 مگاپیکسلی اولتراواید و 8 مگاپیکسلی تله فوتو می‌باشند که آنها نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش می‌گذارند. این محصول سامسونگ توانایی فیلمبرداری 4K، 60 و 30 فریم بر ثانیه را دارد که توسط آن می‌توان تصاویر ویدیویی به شدت با‌کیفیتی ثبت نمود. برتری دیگر این محصول نسبت به رقبا وجود دوربین سلفی با‌کیفیت 32 مگاپیکسلی می‌باشد که قادر به ثبت تصاویر سلفی بی‌نظیری است. 

سخت‌افزار فوق‌العاده گوشی s21 fe

در بخش پردازشی این گوشی از چیپست اگزینوس 2100 بهره می‌برد که دارای عملکردی عالی و روان می‌باشد. با این چیپست به راحتی می‌توان تمامی بازی‌های سنگین را بدون هیچگونه مشکلی اجرا نمود. این گوشی در دو نسخه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. گوشی s21 fe از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و کاربران در هنگام خرید بایستی به این مسئله توجه داشته باشند. در بخش رابط کاربری این محصول، سامسونگ از one ui 4 با قابلیت‌های فراوان استفاده کرده است. بر اساس وعده‌های سامسونگ در این مدل مجوز آپدیت در سال‌های آینده صادر شده است. به این ترتیب می‌توان بخش سخت‌افزار گوشی s21 fe را یکی از دلایل محبوبیت این محصول برشمرد. با خرید اقساطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

خرید قسطی گوشی s21 fe از طریق مرکز آنلاین قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی s21 fe برای افرادی که توانایی خرید نقدی این محصول را ندارند، بهترین گزینه می‌باشد. کاربران همیشه دغدغه خرید اقساطی از مراکز معتبر را دارند که شرایط اقساطی را برای آنها تسهیل بخشند. وب‌‌سایت معتبر قسطی کلاب یکی از برترین مراکز فروش قسطی گوشی در سراسر کشور می‌باشد که از اعتبار بالایی برخوردار است. کاربران با عضویت در این مرکز آنلاین به راحتی می‌توانند محصولات مورد نظر خود از جمله گوشی s21 fe را به صورت اقساطی خریداری نمایند. این وب‌سایت دارای طرح‌های متعددی برای تمامی اقشار جامعه می‌باشد و بدون هیچگونه دشواری شرایط را برای خرید قسطی محصولات خود تسهیل می‌بخشد. کاربران از بخش خرید اقساطی در منوی وب‌سایت قسطی کلاب می‌توانند طرح‌های متنوع این مرکز آنلاین را مشاهده نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اسمارت واچ قسطی

خرید اسمارت واچ قسطی
یکی از گجت‌های پوشیدنی پرطرفدار در دنیا ساعت هوشمند است. برای خرید اسمارت واچ قسطی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای ...

خرید قسطی ایفون13 پرومکس

خرید قسطی ایفون13 پرومکس
یکی از بهترین محصولات برند اپل بی شک آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید قسطی ایفون13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...