فروش قسطی خودرو

تاریخ انتشار:
1403/2/24 13:23:55

امروزه با توجه به افزایش قیمت خودرو، بهترین پیشنهاد خرید اقساطی خودرو می‌باشد. برای خرید خودرو مورد علاقه خود با شرایطی آسان به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی خودرو


مروری بر تاریخچه اتومبیل در ایران!

در زمان‌های قدیم بیشترین حمل و نقل در ایران توسط کالسکه صورت می‌گرفت و برای اولین بار مظفرالدین شاه اتومبیل را وارد ایران کرد. مظفرالدین شاه در یکی از سفرهای خود به فرانسه در سال 1289، دو خودرو از برند رنو را به همراه راننده به ایران آورد و همین امر سبب شد که افراد متول تمایل بالایی به خرید خودرو خارجی پیدا کنند.

خرید خودرو از خارج از کشور نیازمند هزینه بسیار گزافی بود، بنابراین فقط افرادی که وضعیت مالی بسیار خوبی داشتند، می‌توانستند خودرو داشته باشند و اقشار دیگر جامعه از خرید خودرو محروم بودند. 

به همین منظور در سال 1341 کمپانی خودروسازی ایران ناسیونال پایه گذاری شد و شروع به طراحی و تولید خودرو داخلی کرد. این کمپانی توسط برادران خیامی پایه گذاری شده است و تحت لیسانس شرکت تالبوت که یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی روتس انگلیس می‌باشد، قرار گرفت.

این کمپانی در ابتدا به طراحی و اتوبوس و مینی بوس می‌پرداخت. سپس به طراحی و تولید پیکان اقدام کرد. پیکان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین خودروهای ایرانی در سال‌های متوالی بود.

به دلیل مناسب بودن قیمت پیکان اکثر افراد توانایی خرید این خودرو ملی را داشتند و استقبال بی‌نظیری از این خودرو داخلی به عمل آمد. برای خرید اقساطی خودرو با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایپا و پارس خودرو کمپانی‌های قدیمی خودروسازی در ایران!

بعد از کمپانی ایران ناسیونال شرکت سایپا در سال 1344 شکل گرفت و اولین خودرویی که با بازار ارائه داد، ژیان بود. سپس خودروسازی‌هایی با نام پارس خودرو و کرمان موتور شروع به فعالیت کردند که نقش عمده آن‌ها در صنعت خودروسازی بیشتر مونتاژ خودروهای خارجی بود. با خرید قسطی خودرو از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

آنچه در مورد کمپانی ایران خودرو نمی‌دانستید؟

ایران خودرو یا همان ایران ناسیونال اولین کمپانی خودروسازی ایران بوده است که بعد از انقلاب 57 به ایران خودرو تغییر نام پیدا کرد. کمپانی ایران خودرو بعد از چندین سال فعالیت لوگوی خود را تغییر داد و پیشرفت‌های فراوانی را تجربه کرد.

کمپانی ایران خودرو به طراحی و تولید خودروهای داخلی با کیفیت بسیار بالا می‌پردازد و سعی دارد که در صنعت خودروسازی دنیا شناخته شده باشد. بعد از صنعت نفت، صنعت خودروسازی در ایران بنا شده است. 

جالب است بدانید که صنعت خودروسازی ایران در دنیا رتبه 18 را دارد و همچنین در خاورمیانه ایران اولین رتبه طراحی و تولید خودرو را دارا می‌باشد. با خرید اقساطی خودرو از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجریه کنید.

ورشکستگی ایران خودرو!

کمپانی ایران خودرو در سال 1360 تا مرز ورشکستگی کامل پیش رفت و به دلیل همکاری با کمپانی پژو به حالت عادی بازگشت. برند ایران خودرو با همکاری کمپانی پژو و رنو خود را از ورشکستگی نجات داد و امروزه به یکی از قطب‌های خودروسازی ایران تبدیل شده است. با خرید خودرو از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید قسطی خودرو

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های موجود در کشور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی به فروش کالا و محصولات روز دنیا مشغول می‌باشد که به تازگی فروش اقساطی خودرو را نیز آغاز کرده است.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با همکاری دوجانبه با لیزینگ‌های معتبر مانند: بای چک، صنعت و معدن، فراز اندیشان و پارسیان بهترین شرایط خرید قسطی خودرو را برای شما عزیزان فراهم ساخته است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید اقساطی خودرو از قسطی کلاب یک خرید متفاوت را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي کوییک با چک

خرید اقساطي کوییک با چک
برای خرید اقساطي کوییک با چک به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید دنا قسطی

خرید دنا قسطی
خودرو دنا یکی از بهترین محصولات کمپانی ایران خودرو می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو دنا می‌توانید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب...