خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/5 15:06:44

برند پاکشوما یکی از بهترین و برترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما قسطی


شرکت پاکشوما 

پاکشوما یک کارخانه تولیدی داخلی است که لوازم خانگی باکیفیتی را تولید می‌کند. این کارخانه با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن دنیا در زمینه تولید محصولات خانگی کوچک و بزرگ مانند یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و جاروبرقی به فعالیت می‌پردازد. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما از تولید محصولات داخلی باکیفیت حمایت کنید. 

ماشین‌های ظرفشویی پاکشوما 

ماشین‌های ظرفشویی این شرکت، کم‌مصرف و پرقدرت هستند و کمک می‌کنند تا در آشپزخانه حرفه‌ای‌تر عمل کرده و ظروفی تمیز و براق داشته باشید. در ماشین‌های ظرفشویی این کمپانی از تکنولوژی پاورواش استفاده شده است. 

در ادامه به معرفی دو محصول جدید این شرکت می‌پردازیم. قابلیت خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما در قسطی کلاب فراهم شده است. 

مدل MDF-15301 سری پریمیوم 

این ماشین ظرفشویی قابلیت شستن ظروف ۱۵ نفر را دارد و مصرف انرژی آن دارای رتبه A++ است. دارای نمایشگر و دکمه‌های لمسی است. این محصول زیبا دارای بدنه استیل ضد زنگ با کیفیت مرغوب است. 3 سبد شستشو دارد و از 9 برنامه شستشو برخوردار است.

متوسط مصرف آب در این ماشین ظرفشویی ۱۰ لیتر است. دارای ابعاد 60*60*85 می‌باشد. با خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما ظروفی درخشان و تمیز داشته باشید. 

مدل MDF-15303 سری ایوری 

در دو رنگ سفید و سیلور موجود است. نمایشگر LED لمسی دارد. مصرف آب در آن ۱۰ لیتر است. وزن ۴۶ کیلوگرمی دارد. ابعاد آن 600*600*850 مترمکعب است. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما یک محصول فوق‌العاده را مهمان منزل خود نمایید. 

قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات در ماشین ظرفشویی 

همانطور که می‌دانید شستن میوه‌ها و سبزیجات در آب سبب می‌شود تا مقدار زیادی آب مصرف شود، ولی اگر بتوانیم شستشوی آن‌ها را در داخل ماشین انجام دهیم، در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کنید. 

برای شستن میوه‌ها و سبزیجات در ماشین ظرفشویی، باید تنظیمات را بر روی آب سرد و بدون قابلیت خشک ‌کردن قرار دهید. نباید سیب زمینی یا میوه‌هایی که دارای خاک و شن زیادی هستند را در درون ماشین قرار دهید، چون ممکن است این شن و خاک‌ها باعث مسدود‌ شدن آب پاش‌ها شود و دستگاه شما با مشکل بزرگی مواجه شود.

در ماشین ظرفشویی پاکشوما نیز قابلیت کار با آب سرد تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی میوه‌های خود را با آب سرد بشویید. توجه کنید که بیشترین تایم شستن میوه در ماشین ظرفشویی ۱۵ دقیقه و حداقل آن ۷ دقیقه است. 

قابلیت پیریواش یا پیش شستشو می‌توانند میوه‌های شما را در ماشین شستشو دهد. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما دیگر نگران شستن سبزیجات و میوه‌هایتان نباشید! 

قابلیت تشخیص نشتی آب در ماشین ظرفشویی 

یکی از ویژگی‌های مهم، ایمنی دستگاه خانگی شما می‌باشد. دستگاه‌ها به انواع سنسورهای ایمنی مجهز هستند. ماشین‌های ظرفشویی نیز ممکن است به دلایل مختلفی نشت کنند. 

این کار باعث می‌شود تا علاوه بر محافظت دستگاه، ایمنی افراد داخل منزل نیز تامین شود. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما همیشه ایمن باشید. 

خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما قسطی 

برای تهیه این محصول فوق‌العاده به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید. قسطی‌کلاب یک فروشگاه آنلاین است که در زمینه تامین کالاهای مورد نیاز ایرانیان عزیز فعالیت می‌کند. در این فروشگاه می توانید نسبت به خرید کالای خود به صورت نقدی و اقساطی اقدام فرمایید. 

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید در سیستم درخواست اعتبار خرید اقساطی خود را ثبت نمایید و به یکی از سه روش خرید اقساطی از بای‌چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما از این سایت است. همین حالا سفارش خود را در سامانه ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا

خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا
برند هیمالیا یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی در کشور است که مشتریان بسیاری دارد. برای خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا به بخش ماشین...

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند TCL با چک

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند TCL با چک
یکی از بهترین تلویزیون‌های موجود در کشور از برند تی سی ال است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند TCL با چک به بخش تلویزیون در دسته...