خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا

تاریخ انتشار:
1403/2/25 14:50:04

برند هیمالیا یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی در کشور است که مشتریان بسیاری دارد. برای خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا


مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی هیمالیا

ماشین لباسشویی هیمالیا (Himalia Washing Machine) در ظرفیت‌های متنوع 7/8/9 کیلوگرم تولید و به بازار مصرف کننده عرضه می‌شود. ماشین‌های لباسشویی هیمالیا با بهره گیری از آخرین فناوری‌های روز و در مدل‌های دلتا، تتا و تسلا موجود می‌باشند. برخورداری از امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد، خرید قسطی لباس شویی هیمالیا را در دستور کار بسیاری از خریداران قرار داده است. همچنین، استفاده از قطعات فنی باکیفیت و مرغوب، ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، طول عمر بالای لباسشویی هیمالیا را رقم زده است. 

مجهز شدن به مکانیزم های جدید و پیشرفته و موتور قوی و قدرتمند، از برجسته‌ترین ویژگی‌های خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا محسوب می‌شود. موتور در نظر گرفته شده برای لباسشویی 7 کیلوگرمی هیمالیا از نوع یونیورسال با سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه می‌باشد. همچنین، برای مدل‌های 8 کیلوگرمی از موتورهای باکیفیت BLDC با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه استفاده شده است. از سوی دیگر، موتور تعبیه شده در ساختار ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی هیمالیا از نوع LG Direct Drive تسمه‌ای می‌باشد.

از دیگر مشخصات خرید قسطی لباس شویی هیمالیا می‌توان به رتبه و گرید انرژی این دستگاه اشاره نمود. بر این اساس، لباسشویی مدل 7 کیلوگرمی با رتبه انرژی A++ و مدل‌های 8 و 9 کیلوگرمی با گرید انرژی A+++ طراحی و تولید می‌شوند. ضمنا، اعمال تنظیمات و انجام برنامه‌ها و عملکردهای لباسشویی از طریق نمایشگر لمسی تعبیه شده بر روی پنل آن صورت می‌گیرد. ماشین لباسشویی هیمالیا متناسب با نوع و مدل در رنگ بندی‌های متنوع سیلور و سفید موجود می‌باشد. 

سایر مشخصات لباسشویی هیمالیا

پشتیبانی از برنامه‌های شستشوی متنوع و حالت‌های خاص، در کنار دیگ الماسه باکیفیت را می‌توان از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی لباسشویی هیمالیا برشمرد. برنامه شستشوی لباس‌های کتان و نخی، شستشوی روتختی، پتو و ملحفه (Duvet)، برنامه شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع یا Quick Wash، آبکشی و چرخش، از مهم‌ترین برنامه‌های این مدل ماشین لباسشویی تلقی می‌گردند. ماشین لباسشویی هیمالیا توانایی شستشوی البسه را در دمای سرد/20/40/60/90 درجه سانتی‌گراد دارد.

لباسشویی‌های مدل دلتا برند هیمالیا از ویژگی‌های منحصر به فردی مانند قابلیت افزودن البسه در حین شستشو و سیستم شستشوی هوشمند بهره می‌برند. قابلیت اضافه کردن لباس‌ها در هنگام شستشو، امکان قرار دادن البسه به جا مانده را به راحتی برای مصرف کننده فراهم می‌آورد. همچنین، نوع مخزن طراحی شده برای لباسشویی شرکت هیمالیا مدل درب از جلو می‌باشد. در ضمن، درب لباسشویی‌های هیمالیا به سمت چپ باز می‌شوند.

لازم به ذکر است که لباسشویی 7 کیلوگرمی هیمالیا با نام تتا (TETA) و مدل‌های 8 و 9 کیلوگرمی به ترتیب با نام‌های DELTA و TESLA در سطح بازار به فروش می‌رسند. همچنین، این دستگاه‌ها از شکل ظاهری یونیک و جذابی برخوردار می‌باشند. بدنه باکیفیت و مقاوم، کارکرد کم صدا و بدون تولید آلودگی صوتی، مجهز به سیستم ضد چروک، بهره مندی از سیستم عیب یاب هوشمند و بهینه سازی مصرف انرژی، از دیگر مشخصات خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا به شمار می‌روند. 

نحوه خرید قسطی لباس شویی هیمالیا

طرح خرید اقساطی لباس شویی هیمالیا توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات و ضوابط این طرح به درگاه اینترنتی ghesticlub.com مراجعه نمایند. مدل‌های متنوع ماشین لباسشویی برند هیمالیا با قیمت مناسب در این فروشگاه موجود می‌باشد.

همچنین، امکان خرید انواع لوازم خانگی شرکت هیمالیا (Himalia Home Appliance) به صورت نقدی برای خریداران از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباس شویی امرسان

خرید قسطی ماشین لباس شویی امرسان
ماشین لباسشویی امرسان در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی به بازار آمده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی ماشین لباس شویی امرسان به بخش...

خرید بهترین لوازم خانگی خارجی

خرید بهترین لوازم خانگی خارجی
از آنجایی که لوازم خانگی فروش بالایی دارند، زیرا جزو ضروری‌ترین وسایل زندگی به حساب می‌آیند، شرکت های تولید کننده زیادی در این زمینه فعالیت...