خرید گوشی هوآوی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/4 10:37:17

گوشی هوآوی جز برترین تلفن‌های همراه دنیا است که به سادگی با برندهای قدرتمند دنیا رقابت می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی هوآوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید گوشی هوآوی قسطی

گوشی‌های هوآوی 

هوآوی، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده گوشی در جهان است. می‌توان گفت پس از سامسونگ، بزرگترین شرکت فعال در حوزه طراحی و  تولید گوشی همراه در کشور چین می‌باشد. شرکت هوآوی در شهر شنژن چین است. 

هدف این شرکت، انتقال تکنولوژی و بومی سازی آن در چین بوده و اکنون توانسته است تا بازارهای زیادی در سراسر جهان را در اختیار خود بگیرد. این کمپانی محصولات مناسبی را تهیه کرده است و به عرصه فروش می‌رساند. محصولاتی مثل سری میت، سری پی، سری نوا و سری وای از محصولات تولیدی این شرکت است.

محصولات سری پی و میت که به عنوان قدرتمندترین گوشی‌های همراه هوآوی شناخته می‌شوند دارای امکاناتی نظیر سخت‌افزار قدرتمند، دوربین عالی و شارژ ماندگارند. 

خود کمپانی هواوی ادعا دارد که سری پی، رقیب سری گلکسی سامسونگ است. در ادامه به بررسی يكی از محصولات ارزشمند این شرکت می‌پردازیم. قابليت خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوآوی در قسطی كلاب فراهم شده است. 

مدل HONOR 20 Lite 

با دوربین سلفی این گوشی، رویا را به واقعیت تبدیل نمایید، سلفی مورد علاقه‌تان را به عنوان پوستر در ابعاد ۲.۳ در ۱.۷ متر در کیفیت بالا، چاپ کنید. با تکنیک‌های هوش مصنوعی عکس‌ها، جذاب‌تر و زیباتر خواهد شد و چهره‌ای طبیعی خواهند داشت.

در این گوشی از برنامه‌هایی برای بهینه‌سازی رنگ پوست، حذف جوش‌ها، لاغر کردن صورت، حذف درخشش آزاردهنده در حالت چربی پوست، افکت‌های نور و سایه، بزررگ کردن چشم، حذف پف زیر چشم، براق کردن چشم، سفیدکردن‌دندان و صاف سازی هوشمند پوست برخوردار می‌باشید. با خرید اقساطی گوشی هوآوی حرفه‌ای شويد.

سنسورهای چهارگانه سبب می‌شوند تا آتلیه عکاسی خودتان را در هر شرایط نوری و حتی در حالت تاریکی داشته باشید، زیرا قابلیت تشخیص سناریوهای مختلف هوش مصنوعی با 22 برنامه سبب فیلم‌سازی حرفه‌ای می‌شوند. 

در این گوشی از لنز ۱۷ میلی‌متری استفاده شده است که در قاب تصویر شما جای می‌گیرد و به راحتی می‌توانید به صورت تمام قد و عریض عکاسی نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوآوی يک فيلم‌بردار حرفه‌ای شويد.

به علاوه در این محصول از تراشه قدرتمند ۱۲ نانومتری کایرین ۷۱۰ استفاده شده است. این امکان را نیز دارید تا به صورت همزمان از سیم کارت و کارت حافظه جانبی تا حد ۵۱۲ گیگابایت استفاده نمایید.

ویژگی‌های ظاهری 

در این وسیله از نمایشگر ۱۶.۲۱ اینچی قطره‌ای استفاده شده است که همچون مروارید در نمایشگر بیش از ۹۰% قاب جلو گوشی را در اختیار گرفته و سبب می‌شود تا بازی و تماشای شما لذت دو برابر داشته باشد. 

با استفاده از نور آبی حالت راحتی چشم را برای خود فراهم سازید تا چشمهایتان در محیط کم نور، آسیبی نبینند. با خرید اقساطی گوشی هوآوی آرامش و لذت را تجربه نماييد.

در این گوشی از یک دستیار هوشمند جدید بهره‌مند شوید و سلامت خود را تحت نظر داشته باشید. این گوشی با کمک دوربین‌های هوشمند خود از میزان دقیق کالری غذاها مطلع می‌شود و به شما رژیم مناسب تان را می‌دهد. کالری شمار شما نيز همواره در جیبتان قرار دارد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوآوی سالم زندگی كنيد. 

خرید گوشی هوآوی قسطی 

برای تهیه این کالای دیجیتال  به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده فروش نقدی و اقساطی در این پلتفرم تامین کالا استفاده كنيد.

در صورت نیاز به پرداخت غیر نقدی باید از طریق یکی از روش‌های خرید اقساطی به وسیله بای‌چک، لیزینگ فراز اندیشان و لیزینگ پارسیان، درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید. پيشنهاد می‌كنم تا همين حالا نسبت به خرید اقساطی گوشی هوآوی اقدام نماييد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کالای دیجیتال اقساطی

خرید کالای دیجیتال اقساطی
با وجود اینترنت امکان خرید انواع کالاهای دیجیتال که به صورت روزمره توسط ما مورد استفاده قرار می گیرد، میسر شده است و به راحتی می توان خرید کالای

خرید اقساطی گوشی نوا 5

خرید اقساطی گوشی نوا 5
کمپانی هوآوی با ارائه بهترین موبایل‌ها در سال 2020 به جهانیان ثابت کرد که تحریم‌های آمریکا بر فعالیت آن اثری نداشته است. برای ...