خرید قسطی سرویس چینی زرین

تاریخ انتشار:
1403/2/6 06:36:01

کیفیت محصولات ایرانی در سال‌های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته است و چینی زرین نیز از این موضوع استثنا نیست. اگر تمایل به خرید اقساطی سرویس چینی زرین دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی سرویس چینی زرین


چینی زرین 

چینی زرین، اولین بار توسط آقای بینا در سال 50 شمسی در استان اصفهان تاسیس شد. او بعد از گرفتن دیپلم، شروع به کار نمود و در سال ۵۲ در بازار اصفهان کار خود را به صورت جدی شروع کرد. 

زمینه اصلی کار او ظروف چینی خانگی و هتلی صادراتی بود. در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ که کشور در شرایط خاصی مثل انقلاب و جنگ همراه بود، فروشگاه‌های خود را تاسیس کرد.

او در حال حاضر رئیس مجموعه فروشگاه رسمی چینی زرین و انجمن کارخانه می‌باشد. با خرید اقساطی سرویس چینی زرین از تولیدات داخلی حمایت نمایید. 

خط مشی کارخانه 

این برند خط مشی خاصی برای اداره کارخانجات خود دارد و به سه عامل مهم در پیشبرد موفقیت تولید، تکیه می‌کنند. در درجه اول معتقدند که باید رضایت مشتریان فراهم شود و این کار از طریق بهتر شدن محصولات جدید و کیفیت خدمات پس از فروش به دست می‌آید.

عامل دوم افزایش بازار است که از طریق تنوع و فناوری جدید در محصولات جدید و تقویت فروشگاه‌های رسمی انجام می‌شود. عامل سوم از نظر ایشان، کنترل و مدیریت قیمت‌ها از طریق کم‌کردن ضایعات است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی زرین در قسطی‌کلاب فراهم شده است. 

محصولات عرضه ‌شده 

سرویس‌های چینی جهیزیه شامل سرویس چینی کامل ۱۲ نفره، سرویس‌های چینی غذاخوری شش نفره، سرویس‌های کامل چای‌خوری شش نفره، سرویس‌های لیوان و پارچ، قاشق و چنگال است. با خرید اقساطی سرویس چینی زرین میزبان مهمان‌های عزیز خود باشید.

یکی از کلاس‌های تولید چینی زرین مربوط به ظروف چینی هتلی و رستورانی است که خودش شامل دسته‌بندی سری هتلی ۴۹ با مدل‌های معمولی، سفید، آوین، وگاس، سرویناس طلایی و سرمه‌ای، آرم اختصاصی و آذین می‌باشد.

سرویس هتلی ۴۹ کواترو شامل سرویس معمولی، سفید و وگاس است. سری هما نیز شامل سری معمولی، سری هما کلاس زرین، سفید، ایران ‌ایر و ماهان می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی زرین با لذتی فراتر از قبل غذایتان را نوش جان کنید. 

فن‌آوری داخل لعابی 

یکی از ویژگی‌های ظروف زرین، استفاده از فن‌آوری داخل لعابی در بعضی از ظروف عرضه شده توسط این شرکت است. لعاب، مانند لایه شفاف بر روی ظروف قرار می‌گیرد و از طرح‌ها و نقشه‌های آن‌ها محافظت می‌کند. 

علاوه بر این، جلا و درخشش زیبایی بر روی این نقشه‌ها قرار می‌دهد و مقاومت آن‌ها را در هنگام شستشو بالا می‌برد. هم‌چنین، باعث می‌شود تا این ظروف، دچار خش نشوند و به راحتی در ماشین ظرفشویی استفاده شوند. بیشتر ظروف کارخانه زرین سبک وزن، ظریف و شفاف هستند که این به فروش بهتر محصولات، کمک شایانی می‌کند.

در ادامه به معرفی یکی از سرویس‌های زیبای غذاخوری که توسط شرکت زرین تولید شده است و زیبایی چشم‌نواز و کیفیت بالایی دارد، می‌پردازیم. با خرید اقساطی سرویس چینی زرین یک محصول ایرانی باکیفیت خریداری نمایید. 

سرویس غذاخوری زرین سری ایتالیااف مدل آران با درجه عالی (۱۰۲ پارچه) 

این سرویس برای ۱۲ نفر مناسب است. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد، ولی متاسفانه قابل استفاده در مایکروویو نیست. در ساخت این سرویس از فناوری دکور استفاده شده است و داخل ظروف، لایه لعاب دارد. 

این سرویس استثنایی شامل یک عدد قندان، دو شکرپاچ زیبا، فنجان و نعلبکی، قوری چای‌خوری با ظرفیت 1300 سی‌سی که دارای فیلتر مناسب است، سه عدد دیس که یکی بزرگ‌تر از دو دیس دیگر است، پیش‌دستی، ظرف سالاد و پیاله‌ها، ظروف پیش‌دستی، بشقاب‌های غذاخوری، بشقاب‌های خورشت‌خوری، نمک‌پاچ و یک سوپ‌خوری بی‌نظیر و زیبا است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی سرویس چینی زرین در قسطی‌کلاب فراهم شده است. 

خرید قسطی سرویس چینی زرین 

اگر تصمیم دارید تا یک سرویس چینی بی‌نظیر زرین خریداری نمایید، از طریق قسطی‌کلاب اقدام فرمایید. در این پلتفرم تامین لوازم خانگی ایرانیان می‌توانید از طریق خرید نقدی و یا اقساطی سفارش خود را ثبت کنید. 

در صورتی که نیاز دارید تا از امکانات خرید به صورت قسطی استفاده نمایید، باید از طریق سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را انجام دهید و به یکی از سه روش موجود خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، بای‌چک و یا لیزینگ فراز اندیشان استفاده نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید سرویس چینی زرین از این سایت است. همین حالا سفارش خود را ثبت کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ظرف شویی اسنوا

خرید قسطی ظرف شویی اسنوا
اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی باکیفیت و ایرانی هستید؛ پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ظرف شویی اسنوا از بخش ماشین ظرفشویی در دسته...

فروش اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی

فروش اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی
برند ال جی در ساخت و تولید لوازم خانگی بسیار شهرت دارد و محصولاتی مدرن و فراتر از انتظار را می‌سازد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال...