خرید اقساطی اپل واچ

تاریخ انتشار:
1403/2/11 03:35:33

از گجت‌های پوشیدنی زیبای آیفون می‌توان به اپل واچ‌ها اشاره کرد که مدل‌های متنوعی دارند. برای خرید اقساطی اپل واچ با قیمتی مناسب به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 


خرید اقساطی اپل واچ


اپل واچ

اپل واچ‌ها یکی از ابزارهای پوشیدنی شرکت اپل می‌باشند که چند سال است که روانه بازار شده‌اند و در این سال‌ها سعی کرده‌اند تا سبک زندگی ما را عوض کنند. قبل از هر چیز باید بگویم که اگر قصد دارید اپل واچ بخرید، یک آیفون تهیه کنید. 

زیرا بدون در اختیار داشتن یک گوشی آیفون اپل بسیاری از امکانات اپل واچ، مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. اپل واچ نوعی نمایشگر کوچک است که می‌تواند بخشی از کارهای موبایل شما را با ظرافت تمام انجام دهد. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی اپل واچ در قسطی کلاب فراهم شده است.

خصوصیات بسیار جالب اپل واچ این است که مناسب افراد دست راست و دست چپ است. صفحه نمایشگر اپل واچ طوری طراحی شده که به راحتی جابجا شود و افرادی که راست دست نیستند و به راحتی از آن استفاده کنند.

در زمان هماهنگ سازی می‌توانید گزینه دست راست بودن و یا دست چپ بودن را انتخاب کنید. با خرید اقساطی اپل واچ به راحتی از آیفون خود استفاده کنید!

حرکاتی مانند ایستادن یا تکان خوردن مشخص می‌شود و با توجه به سرعت و زمان، میزان کالری سوزانده شده، محاسبه می‌شود و یک گزارش کامل از فعالیت به شما داده می‌شود. برای استفاده از این برنامه‌ها باید فیتنس موجود در آیفون را فعال نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی اپل واچ فیت و متناسب بمانید.

چگونه می‌توانید از اپل واچ خود استفاده نمایید؟

اپل واچ، صفحه تاچ و لمسی دارد، در سمت راست آن دکمه چرخنده‌ای قرار گرفته است که آن را با نام دیجیتال کروم می‌شناسیم. با استفاده از این دکمه می‌توانید زمان را در ساعت‌های غیر هوشمند تنظیم نمایید. 

در نسخه‌های هوشمند اندازه این دکمه بزرگتر است و کار با آن را راحت می‌کند. این دکمه شبیه به حلقه چرخان آیپاد است. با کمک این دکمه می‌توانید در منوهای مختلف خود بالا و پایین بروید و یا زوم شوید. این دکمه شبیه هوم در آیفون می‌باشد و اگر بر روی آن کلیک نمایید، دوباره به صفحه اصلی باز می‌گردید. 

در زیر این دکمه، دکمه‌ای کوچک قرار دارد که به کمک آن می‌توانید به لیست مخاطبین خود دست پیدا کنید. روی عکس یک دوست بروید و به او پیام دهید و یا تلفن بزنید. با خرید اقساطی اپل واچ همیشه در دسترس باشید!

برنامه‌های اختصاصی اپل واچ

اپل واچ‌ها برنامه‌های اختصاصی دارند برای مثال برنامه‌هایی مثل تقویم، ایمیل، پیام، نقشه، موسیقی و موارد دیگر برای آن‌ها وجود دارد. یکی از برنامه‌های مخصوص منظره یاب دوربین آیفون است که به تنهایی دارای دوربین داخلی نیست.  با خرید نقدی یا اقساطی اپل واچ از برنامه‌های متعدد استفاده نمایید.

بیشتر اپل واچ‌ها از حداقل یک روز استفاده کامل از باتری خود بهره‌مند هستند، یکی از حالت‌های جالب باتری‌های اپل واچ، حالت ذخیره انرژی است که عمر باتری را تا 72 ساعت افزایش می‌دهد.

یکی از نکات مهم دیگر اپل واچ مقاوم بودن آن در برابر آب است و چنانچه شما در روز بارانی از آن استفاده نمایید، در برابر قطرات آب مقاوم است البته به این معنی نیست که با آن می‌توانید شنا نمایید!

خريد قسطی اپل واچ

برای خرید این گجت هوشمند به قسطی کلاب بروید و در صورت نیاز به خرید غیر نقدی با یکی از 3 روش موجود، اعتبار خرید اقساطی بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم تا همین الان نسبت به خرید اقساطی اپل واچ اقدام فرمایید. این 3 روش شامل خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فرازاندیشان است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي a12

خرید اقساطی گوشي a12
یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه و زیبای برند سامسونگ مدل گلکسی a12 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a12 به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی گوشی A51

خرید اقساطی گوشی A51
یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2020 گوشی A51 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A51 به بخش کالای دیجیتال در ...