خرید اقساطی گوشی A51

تاریخ انتشار:
1403/2/9 14:35:47

یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2020 گوشی A51 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A51 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی A51

بررسی گوشی a51

این اسمارتفون یکی از جدیدترین گجت‌های عرضه شده توسط کمپانی سامسونگ می‌باشد که در رنگ‌های بی‌نظیر سفید، مشکی، نقره‌ای، صورتی و سبز وارد بازار شده است. 

این دستگاه دارای یک ماژول دوربین‌های چهارگانه می‌باشد که از سنسورهای فوق‌العاده 48 مگاپیکسلی 12 مگاپیکسلی و 2 عدد سنسور 5 مگاپیکسلی متشكل است. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در این دستگاه وجود دارد.

یکی از مزایای فوق‌العاده این گوشی هوشمند، وجود یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که کیفیت و ظرفیت مناسبی دارد. از نظر سخت افزاری نيز این گوشی دارای دو ورژن مختلف حافظه و رم می‌باشد. 

در یک نسخه رم 4 گیگابایت و حافظه 64 گیگابایت است و در ورژن ديگر نيز، رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی دارد. در هر دو ورژن می‌توانید حافظه را با استفاده از یک حافظه خارجی تا ظرفیت يک ترابایت گسترش دهید. قابليت خرید قسطی گوشی A51 در قسطی كلاب فراهم شده است.

طراحی و مشخصات ظاهری

ابعاد این گوشی برابر با  7.9 * 73.6 * 158.5 میلی‌متر مکعب و وزن آن 172 گرم می‌باشد. جنس بدنه از یک پلاستیک با کیفیت است. اگر گوشی را در دست خود بگیرید، متوجه می‌شوید که بسیار خوش دست است و احتمال افتادن آن نیز، بسیار کم است. در این گوشی یک جک 3.5 میلی‌متری مخصوص هدفون و همچنین یک گذرگاه USB تایپ C قرار دارد.

مشخصات نمايشگر

اين دستگاه هوشمند دارای يک صفحه با سايز6.5 اينچ است كه از تکنولوژی سوپر آمولد استفاده می‌کند. کیفیت نمایشگر به صورت Full HD  است. همچنین دارای وضوح تصویری برابر 2400 * 1080 پیکسل می‌باشد. این گوشی دارای یک نمایشگر اينفینیتی‌ O می‌باشد. 

بنابراین حاشیه آن کاهش فراوانی یافته و باریک‌تر شده است. این گوشی دارای یک حسگر اثر انگشت می‌باشد که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. با خرید اقساطی گوشی A51 فيلم ببينيد، بازی كنيد و لذت ببريد!

دوربین‌های چهارگانه

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی از یک سنسور فوق‌العاده برای ادغام پیکسلی برخوردار است. دوربین فوق گسترده نیز یک زاویه 120 درجه‌ای را برای شما فراهم می‌سازد و بنابراین، دید مطلوبی به منظره عکاسی و فیلم‌برداری خواهید داشت.

در این گوشی از یک کیفیت زوم 4 برابری برخوردارید. بزرگنمایی نیز در این گوشی 8 برابر است. با خرید قسطی گوشی A51 يک گوشی با قابليت‌هايی ويژه داشته باشيد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

a51 یکی از منحصر به فردترین گوشی‌های ارائه شده توسط شرکت سامسونگ می‌باشد. این گوشی از اندروید نسخه 10 و رابط کاربری One UI 2 استفاده می‌کند. همچنین مجهز به حسگرهایی مانند ژیروسکوپ، مجاورتی، قطب‌نما، شتاب‌سنج و اثر انگشت می‌باشد.

هسته اصلی

هسته اصلی این گوشی یک تراشه اگزینوس 9611 می‌باشد. این تراشه فوق‌العاده دارای نسخه آورکلاک است. با خرید اقساطی گوشی A51 قدرت، سرعت و كيفيت را مشاهده نماييد.

مشخصات صوتی

این گوشی از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند و عملکرد صدای فراگیر را فراهم می‌سازد. تماس‌های ورودی شفاف و واضح است. با خرید اقساطی گوشی A51 كيفيت صدا را در مكالمه تجربه فرماييد!

جمع بندی کلی

این گوشی با توجه به نقاط فوق‌العاده‌ای که دارد، امکانات زیادی را به شما ارائه می‌دهد و ارزش خرید بالایی دارد. اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی نماییم، می‌توانیم به عنوان نقاط مثبت از موارد زیر نام ببریم:

_ وجود نمایشگر فوق‌العاده آمولد

_ کیفیت ساخت مناسب

_ قابلیت ارتقای حافظه

_ وجود امکانات بی‌شمار

خرید گوشی a51

برای تهیه این گوشی فوق‌العاده بهتر است تا اين مدل را تهیه فرمایید. به شما پیشنهاد می‌دهیم تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید و بتوانید از مزایای خرید اقساطی کالا در آن بهره مند شوید. 

همچنين از چهار لیزینگ موجود در این سایت وام بگیرید و سپس کالاهای مورد نياز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی A51 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت سامسونگ S8

خرید قسطی تبلت سامسونگ S8
برند سامسونگ برندی موفق و عالی در حوزه کالای دیجیتال می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی تبلت سامسونگ S8 به بخش تبلت در دسته...

موبایل اپل قسطی

موبایل اپل قسطی
با پیشرفت سریع تکنولوژی در دنیای امروز، برندهای بسیار زیادی اقدام به تولید موبایل کرده‌اند. در بین این شرکت ها، کمپانی اپل با طراحی هوشمندانه...