خرید اقساطی گوشي a12

تاریخ انتشار:
1403/2/25 11:20:53

یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه و زیبای برند سامسونگ مدل گلکسی a12 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a12 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشي a12


بررسی گوشی a12 سامسونگ

گوشی گلکسی a12 سامسونگ یک نمونه از گوشی‌های طراحی شده برای کسانی بوده که به دنبال تهیه یک گوشی اقتصادی هستند. امروزه بسیاری از افراد خرید قسطی گوشي a12 را به سایر روش‌های خرید ترجیح می‌دهند. در وضعیت فعلی استفاده از گوشی‌های هوشمند به یکی از نیازهای ثانویه زندگی انسان تبدیل شده است؛ به‌گونه‌ای که همه روزه بسیاری از افراد بخشی از زمان خود را به استفاده از گوشی‌های هوشمند اختصاص می‌دهند. 

برقرای تماس‌های تلفنی، تصویری استفاده از اپلیکیشنهای گوناگون و شبکه‌های اجتماعی جزو پرکاربردترین استفاده‌های گوشی‌های هوشمند است. این موضوع سبب شده تا شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت نمایند. در حال حاضر کمتر کسی پیدا می‌شود که با کمپانی سامسونگ و محصولات گوناگون آن آشنایی نداشته باشد. 

گلکسی a12 یک نمونه از گوشی‌های هوشمند طراحی شده توسط سامسونگ بوده که از امکانات زیادی بهره می‌برد. شما در یک گوشی هوشمند به دنبال چه ویژگی‌هایی هستید؟ طراحی؟ سخت افزار مناسب؟ امکانات جانبی؟ بهتر است بدانید تمامی این موارد در گوشی a12 سامسونگ موجود می‌باشند. بنابراین می‌توان با استفاده از خرید اقساطی گوشي a12 از تمامی ویژگی‌های این گوشی اقتصادی بهره‌مند شد. همچنین خرید قسطی گوشی a12 شرایط بهتری را برای خرید این گوشی فراهم خواهد کرد. 

امکانات گوشی a12 سامسونگ

قبل از پرداختن به ویژگی‌های این گوشی اقتصادی لازم است بدانید که سامسونگ گلکسی a12 خود را در تاریخ 21 دسامبر 2020 به بازارهای جهانی عرضه کرده است. در نگاه اول گلکسی a12 در مقایسه با سایر گوشی‌های هم خانواده خود یعنی a11، گزینه بهتری برای خرید است. زیرا این گوشی از ظاهری متفاوت و سخت افزاری بهینه بهره می‌برد.

شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند برای کاهش قیمت گوشی‌های خود، از مواد پلاستیکی در طراحی بدنه آن‌ها استفاده می‌کنند. این موضوع در گلکسی a12 به خوبی قابل مشاهده است. برای خرید قسطی گوشي a12 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سامسونگ برای طراحی گلکسی a12 از بدنه‌ای پلاستیکی همراه با پوشش مات استفاده کرده است. همچنین طراحی مناسب بدنه این گوشی از ماندن اثر انگشتان شما بر روی بدنه گوشی جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر آن، به لطف خطوط مورب موجود در قسمت پشتی گلکسی a12، این گوشی به هیچ عنوان از دستان شما سر نخواهد خورد. اما با گذر از ویژگی‌های ظاهری گلکسی a12 نوبت به آشنایی با سخت افزار این گوشی اقتصادی می‌رسد. 

به همین منظور لازم است بدانید سامسونگ در طراحی این محصول خود از یک نمایشگر PLS IPS با ابعاد 6.5 اینچ استفاده کرده است. با کمک این نمایشگر، پخش تصاویر با کیفیت 720 در 1560 پیکسل امکان پذیر خواهد شد. همچنین برخی دیگر از ویژگی‌های این گوشی هوشمند شامل موارد زیر می‌باشند.

• طراحی بدنه با فریم پلاستیکی زیبا

• قابلیت استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان

• دارای سیستم عامل اندروید 10 در اولین استفاده

• برخورداری از تراشه Mediatek MT6765 Helio P35

• دارای پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای

• میزان حافظه داخلی 32، 64، 128 گیگابایت

• میزان حافظه رم 3، 4، 6 گیگابایت

• دارای چهار دوربین با کیفیت‌های 48، 2، 5 و 2 مگاپیکسل

• دارای دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل 

خرید اقساطی گوشي a12 با شرایط مناسب

اگر شما هم به دنبال تهیه یک گوشی اقتصادی با امکانات قابل قبول هستید، بدون شک خرید قسطی گوشي a12 مناسب‌ترین گزینه پیش روی شما خواهد بود. زیرا با خرید اقساطی گوشي a12 دیگر نیازی به پرداخت تمام و کمال هزینه در هنگام تحویل گوشی نخواهد بود.

همچنین با خرید اقساطی گوشی می‌توان قدرت خرید خود را به طرز چشمگیری افزایش داد. به همین منظور شما می‌توانید یک نمونه از این گوشی خوش ساخت را از فروشگاه قسطی کلاب با شرایطی کاملا مناسب تهیه نمایید. شاید این سوال برای شما هم ایجاد شود که چرا باید قسطی کلاب را برای این منظور انتخاب نمایید؟

در پاسخ به این سوال لازم است بدانید قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های خوش‌نام در سطح کشور است. همچنین بخش عمده‌ای از فعالیت این فروشگاه در زمینه عرضه کالای دیجیتال و فروش قسطی موبایل می‌باشد. اگر به دنبال یک خرید هوشمندانه و مطمئن هستید پیشنهاد می‌شود همین الان به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. با قسطی کلاب خرید به صورت نقدی و اقساطی به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s22 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی s22 سامسونگ
اگر تمایل به داشتن یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگ را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید اقساطی...

خرید ساعت هوشمند قسطی

خرید ساعت هوشمند قسطی
مروزه اکثر نوجوانان و جوانان به دنبال این هستند که از وسایل دیجیتال استفاده کنند. یکی از وسایل جدید در بین جوانان ساعت هوشمند است. بسیاری در ...