خرید گوشی شیائومی مدل poco

تاریخ انتشار:
1403/2/10 16:23:58

به زودی یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی به بازار عرضه خواهد شد. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی شیائومی مدل poco دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق را تجربه کنید.


خرید گوشی شیائومی مدل poco


جدیدترین گوشی برند شیائومی

به تازگی کمپانی شیائومی اعلام کرده است که یکی از بهترین و جدیدترین تلفن‌های همراه را قرار است به تازگی به بازار ارائه دهد. این گوشی استثنایی poco نام گرفته است که نامی بسیار زیبا و منحصر به فرد است. 

کمپانی شیائومی اطلاعات مفیدی را در مورد این تلفن همراه اعلام کرده است. در این مقاله قصد داریم در مورد این تلفن همراه جدید اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی گوشی شیائومی مدل poco هستید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

جنگی تن به تن با poco شیائومی

این تلفن هراه استثنایی دارای پردازنده بسیار بسیار قدرتمندی می‌باشد. این گوشی هوشمند به گونه‌‌ای طراحی شده است که سنگین‌ترین بازی‌ها را به روانی آب اجرایی می‌کند و شما می‌توانید با این تلفن همراه تمامی بازی‌های مورد علاقه خود را بدون هیچ محدودیت بازی کنید. با خرید اقساطی گوشی شیائومی مدل poco از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

تکنولوژی پردازشی نانومتری!

جالب است که بدانید گوشی poco شیائومی دارای تکنولوژی پردازشی 7 نانو متری است که 25 درصد شتاب بازی‌ها را افزایش می‌دهد و به شما لذت واقعی بازی کردن را القا می‌کند. 

ناگفته نماند که این تلفن همراه دارای حافظه LPDDR5 UFS 3.1 می‌باشد که سبب بارگذاری سریع اپلیکیشن‌ها و بازی‌‎ها در تلفن همراه است. با خرید قسطی گوشی شیائومی مدل poco یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

فناوری خنک کننده مدرن

گوشی poco شیائومی دارای پردازشگر بسیار قدرتمندی می‌باشد که برای خنک سازی آن نیاز به یک فناوری مدرن است. بهتر است بدانید که سیستم خنک کننده این تلفن همراه مایع است و 28 درصد از ساختار گوشی را خنک می‌کند و دمای پردازنده را تا 14 درصد کم می‌کند. با خرید اقساطی گوشی شیائومی مدل poco یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

عصر ارتباطات منتظر شماست!

گوشی جدید شیائومی دارای تکنولوژی 5G می‌باشد. این فناوری آنتن دهی را در هر منطقه‌ای در دنیا امکان پذیر کرده است و بسیار کاربردی طراحی و تولید شده است.

ناگفته نماند که این فناوری سرعت دانلودی برابر با 5 برابر یک وای فای اعلام کرده‌اند و بسیار پر طرفدار است. با خرید قسطی گوشی شیائومی مدل poco یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

تلفنی همیشه همراه

گوشی جدید شیائومی دارای باتری بزرگ با قدرت 4700 میلی آمپر می‌باشد که بیش از یک روز انرژی را در اختیار خود قرار می‌گیرد. ناگفته نماند که این تلفن همراه به مدت 17 روز می‌تواند در حالت استندبای قرار بگیرد و 13 ساعت بازی و 6 ساعت ضبط ویدئو را به آسانی انجام می‌دهد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی مدل poco یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

صفحه‌ نمایشگری تمام و زیبا

جالب است بدانید که دوربین سلفی گوشی جدید شیائومی در صفحه نمایشگر قرار ندارد و به صورت مجزا در زمانی که نیاز دارید به بالای می‌آید. صفحه نمایشگر poco دارای اندازه‌ای 6.67 اینچ می‌باشد و 1080×2400 پیکسل فول اچ دی دارد. 

ناگفته نماند که نمایشگر هوشمند این گوشی استثنایی مطالق با نور محیط، نور صفحه نمایشگر را تنظیم می‌کند. همچنین شما می‌توانید نور صفحه را به صورت سفارشی برای خود تنظیم کنید.

دوربین‌های قدرتمند و جذاب فقط در poco شیائومی

یکی از ویژگی‌های ظاهری که شما را در وهله اول جذب می‌کند، محل قرار گیری دوربین‌های آن است که در یک دایره به صورت گلبرگ قرار گرفته‌اند. دوربین‌های این گوشی استثنایی به ترتیب 2، 13، 5 و 64 می‌باشد که بسیار قدرتمند طراحی و تولید شده است.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب همیشه جدیدترین و بهترین کالاهای به روز دنیا را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و شما می‌توانید به دو صورت نقدی یا اقساطی خرید خود را از این وبسایت موفق انجام دهید. شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط لیزینک‌های معتبری تعیین می‌شوند که شما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فرصت های سرمایه گذاری در ایران

فرصت های سرمایه گذاری در ایران
تحقیقات انجام گرفته نشان می دهد که یکی از عوامل رشد و توسعه پایدار سرمایه گذاری در کشور است. سرمایه گذاری را می توان یکی از ارکان اقتصادی کشور ...

خرید اقساطی گوشی آیفون 12

خرید اقساطی گوشی آیفون 12
برند اپل جز بهترین و برترین برندهای دنیا است که دارای طرفداران بسیاری است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 12 به بخش کالای دیجیتال در...