خرید قسطی ماشین مزدا 3

تاریخ انتشار:
1403/1/31 00:16:39

یکی از بهترین خودروهایی که در ایران زیاد آن را دیده‌اید و به طور حتم از آن خوشتان می‌آید، خودروی مزدا 3 است که بسیار مدرن و زیبا طراحی شده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی ماشین مزدا 3 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین مزدا 3


بررسی خودروی مزدا 3

خودروی مزدا 3 یکی از بهترین خودروهای ژاپنی است که در ایران مونتاژ می‌شود و بسیار طرفدار دارد. خودروی مزدا 3 در چهار مدل متفاوت طراحی و تولید شده است که از لحاظ فنی با یکدیگر متفاوت می‌باشند. 

در این مقاله قصد داریم در مورد خودروی مزدا 3 اطلاعات فنی و حرفه‌ای را در اختیار شما قرار دهیم. اگر علاقه‌مند به خرید ماشین مزدا 3 هستید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

بررسی ویژگی‌های خودروی مزدا 3

خودروی مزدا 3 دارای موتوری 4 سیلندر و 16 سوپاپه می‌باشد که بسیار قدرتمند است. همچنین قدرتی برابر با 147 اسب بخار دارد و شتاب آن 9 ثانیه است. 

از دیگر ویژگی‌های این خودروی استثنایی می‌توان به سرعتی معادل با 204 کیلومتر بر ساعت اشاره کرد و حجم باکی معادل با 55 لیتر که در مسافت‌های طولانی بسیار کارا است. 

ناگفته نماند که گیربکس این ماشین استثنایی 5 دنده اتومات است و بسیار حرفه‌ای طراحی و تولید شده است. با خرید قسطی ماشین مزدا 3 از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

معرفی آپشن پدال شیفتر

همان طور که می‌دانید اکثر خودروهای لوکس به سمت اتومات کردن دنده‌ها پیش می‌روند و دیگر دنده‌های دستی منسوخ شده است. با این وجود بسیاری از افراد هنوز علاقه‌مند به تعویض دنده می‌باشند و به گونه‌ای تعویض دنده‌ای به صورت دستی را دوست دارند.

این علاقه ممکن است از عادت به دنده دستی باشد و یا لذت بردن از شتاب با دنده دستی، به همین منظور بسیاری از خودروهایی که گیربکسی اتومات دارند، دارای یک پدال شیفتر می‌باشند که با استفاده از آن می‌توانند در دور موتور مناسب دنده را به صورت دستی تعویض کنند. 

خوشبختانه خودوری مزدا 3 نیز دارای این آپشن می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین مزدا 3 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

بررسی نقاط قوت خودروی مزدا 3

در این بخش قصد داریم در مورد نقاط قوت خودوری مزدا 3 اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. اولین موردی که می‌توان از نقاط قوت این خودروی استثنایی به آن اشاره کرد، کیفیت است که بسیار مهم است.

همچنین مانور پذیری فرمان به صورت عالی و جعبه دنده اسپرت از دیگر ویژگی‌های این خودروی استثنایی است. پایداری در سرعت بالا نیز یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این خودروی می‌باشد که همراه با کیفیت ارائه شده است.

ناگفته نماند که عملکرد فنی مزدا 3 از مگان به مراتب بهتر است و در تیپ 4 آن 4 سانتی متر افزایش تعلیق را داشته است. برای خرید اقساطی ماشین مزدا 3 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

بررسی نقاط ضعف خودروی مزدا 3

حال بهتر است اندکی به نقاط ضعف این خودروی دوست داشتنی بپردازیم. اولین چیزی که از نقطه ضعف مزدا 3 می‌توان نام برد. کیفیت رنگ بدنه است که از نظر خریداران زیاد بالا نمی‌باشد، همچنین نداشتن مالتی مدیا و فضای پای محدود در عقب از نقاط ضعف این خودرو می‌باشد، البته از سال 97 به بعد سیستم مولتی مدیا به این خودرو اضافه شده است. با خرید قسطی ماشین مزدا 3 از قسطی کلاب یک خرید موفق و خاطره انگیز را تجربه کنید.

بررسی دیدگاه خریداران مزدا 3

از نظر افرادی که مزدا 3 را خریداری کرده‌اند، از لحاظ رانندگی و عملکرد فنی میزان رضایت 70% از لحاظ طراحی ظاهری 75% از لحاظ کابین و امکانات 65% از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 50% از لحاظ کیفیت 75% میزان رضایت داشته اند. با خرید اقساطی ماشین مزدا 3 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های کشور است که مشتریان بسیاری دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی یا نقدی، درخواست خود را ثبت کنید. 

با خرید قسطی ماشین مزدا 3 از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید. ناگفته نماند که شما می‌توانید تا سقف 500 میلیون تومان از لیزینگ‌های معتبر، اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی باتری خودرو

خرید اقساطی باتری خودرو
از جمله طرح های مقرون به صرفه و کاربردی خرید قسطی وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب، می توان به طرح خرید اقساطی باتری خودرو اشاره نمود. بدون تردید باتری

خرید اقساطی خودرو تندر 90

خرید اقساطی خودرو تندر 90
خودرو تندر 90 متعلق به شرکت رنو است که از لحاظ فنی بسیار با کیفیت می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو تندر 90 دارید به بخش وسایل...