خرید تلویزیون ایکس ویژن قسطي

تاریخ انتشار:
1403/2/8 05:50:17

برند ایکس ویژن با معرفی تلویزیون‌های خود بار دیگر توجه ایرانیان را به خود جلب کرده است. این برند استثنایی ایرانی با طراحی بهترین تلویزیون‌های بازار توانسته است کیفیت و فناوری ایرانی را به رخ همگان بکشد. برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید تلویزیون ایکس ویژن قسطي

ایکس ویژن

گروه مادیران در سال 1343 متولد شد. این شرکت پس از یک دوره توانست در مرکز ماشین‌های اداری ایران به تولید دستگاه‌هایی مثل فکس مشغول شود. 

پس از چند دهه توانست با همکاری شرکت ال جی به تولید مانیتورهای CRT بپردازد و پس از آن مانیتورهای LCD را نیز تولید کند. در سال 1385 با راه اندازی خط تولید تلویزیون‌های ایکس ویژن در زمینه تولید تجهیزات صوتی و تصویری شروع به کار نمود. 

دومین برند مادیران نیز با نام میوا در سال 1387 تولید شد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن از توليدات باكيفيت ايرانی حمايت نماييد.

در حال حاضر، این شرکت از تجهیزات پیشرفت‌های مانند به کارگیری ربات‌ها در تولید استفاده می‌کند. همچنین، دارای شعبه‌هایی در کشورهای دیگر نیز می‌باشد. 

محصولات تولیدی این شرکت تنوع زیادی پیدا کرده است و حتی تولیدات یخچال فریزر و لباسشویی نیز توسط ایکس ویژن و با گارانتی مادیران به بازار عرضه می‌شود.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از محصولات پرفروش تلویزیون مادیران بپردازیم. قابليت خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن در قسطی كلاب فراهم شده است.

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK570

این تلویزیون در رنگ زیبای مشکی تولید شده است. بدون پایه وزنی در حدود 9.67 کیلوگرم دارد و وزن تلویزیون با پایه 9.86 کیلو گرم است. ابعاد تلویزیون به تنهایی 8.1 × 700 × 110.3 سانتی متر مکعب است. 

این دستگاه دارای طراحی بی مناسبی است و از کیفیت صوتی و تصویری خوبی برخوردار می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن كيفيت را نظاره كنيد!

اگرچه که این تلویزیون قابلیت هوشمند ندارد و از سیستم عامل استفاده نمی‌کند، ولی دارای مشخصه‌های بی‌نظیر دیگری است. برای نمونه از پنل تخت LED استفاده می‌کند و نسبت تصویر در آن 9 به 16 می‌باشد. میزان روشنایی آن بیشتر از 300 نیت است.

این تلویزیون قادر است تا 16.7 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. سرعت پاسخگویی این وسیله در حدود 8 میلی ثانیه و نرخ به‌روزرسانی صفحه نیز در حدود 60 هرتز است. 

اگر چه دارای قابلیت های سه بعدی و HDR نمی باشد، ولی کیفیتی خوب Full HD را به شما ارائه می‌دهد. با خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن يک دستگاه تمام‌عيار داشته باشيد!

از مشخصات صوتی، این دستگاه دارای دو عدد بلندگو است که توان هر بلندگو 10 وات می‌باشد و توان خروجی کلی صدا در این دستگاه، 20 وات است. همچنین دارای امکان اکولایزر است که به کیفیت بهتر صدا می‌انجامد. 

از طرفی این تلویزیون دارای پردازنده MSD3663LSA است و میزان حافظه رم آن 128 مگابایت می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن يک خريد مقرون به صرفه و رضايت‌بخش داشته باشيد!

همچنین قابلیت پشتیبانی از تایم شیفت دارد. تایم شیفت کمک می‌کند تا بتوانید به ضبط برنامه‌های تلویزیونی زنده بپردازید و آن را با ماشین زمانی مدیریت کنید. 

در حین ضبط برنامه نیز می‌توانید قسمت‌های محبوب خود را تماشا نمایید، بدون اینکه کوچک‌ترین وقفه‌ای در ضبط زنده پیش بیاید. PVR‏ نيز کمک می‌کند تا به ضبط ویدیوهای شخصی بپردازید و با رابط کاربری USB آن‌ها را در هارد اکسترنال یا فلش مموری خود، ذخیره سازی نمایید.

این تلویزیون دارای دو درگاه USB 2.0، سه درگاه HDMI، ورودی آنتن و كامپوزيت و كامپوننت و خروجی هدفون است. در حالت مصرف در حدود 130 وات و در حالت استندبای نیم وات برق، مصرف می‌كند. 

خريد تلویزیون ایکس ویژن

اگر مایلید تا یک این تلويزيون را تهیه نمایید، به قسطي كلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده اين وبسایت بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی نیز می‌توانید از این سايت، درخواست اعتبار اقساطی داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام کنيد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن
برند ایکس ویژن با رونمایی از تلویزیون‌های هوشمند خود قدمی بزرگ در راه تولید ملی برداشته است. اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون هوشمند...

خرید اقساطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ

خرید اقساطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ
برند سامسونگ از جدیدترین تلویزیون خود رونمایی کرده است. این تلویزیون از فناوری جدیدی بهره‌مند می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ...