خرید Galaxy Tab S7

تاریخ انتشار:
1403/2/7 14:17:36

جدیدترین تبلت سامسونگ رونمایی شده و مثل همیشه مانند ستاره‌ای دیگر در کهکشان سامسونگ درخشیده است. اگر تمایل به خرید اقساطی Galaxy Tab S7 دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید Galaxy Tab S7


نوآوری سامسونگ در طراحی تبلت

 برند سامسونگ یکی از قدیمی‌ترین و با تجربه‌ترین کمپانی‌های تولید کننده لوازم خانگی و محصولات دیجیتالی از کره جنوبی است. متاسفانه بنیان گذار این برند فوق‌العاده به تازگی فوت کرده است و امیدواریم با در گذشت این مرد استثنایی، برند سامسونگ بتواند کیفیت و متفاوت بودن محصولات خود را حفظ کند.

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از جدیدترین تبلت‌های سامسونگ مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید نقدی یا اقساطی Galaxy Tab S7 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

روشن‌تر، سریع‌تر

جدیدترین تبلت سامسونگ دارای دو مدل S7 و S7+ می‌باشد که تفاوت‌های چشم گیری با یکدیگر دارند. اولین تفاوت بین این دو تبلت استثنایی اندازه آن‌ها است که تبلت S7 دارای 11 اینچ است و تبلت S7+ دارای 12.4 اینچ است که بستگی به نیازی که دارید می‌توانید یکی این دو تبلت را انتخاب کنید.

 از دیگر تفاوت‌های دیگر این تبلت می‌توان به صفحه نمایشگر آن‌ها اشاره کرد، صفحه نمایشگر تبلت S7 از نوع LTPS LCD است و صفحه نمایشگر S7+ دارای نمایشگر Super AMOLED می‌باشد. 

یکی دیگر از تفاوت‌های این دو تبلت فوق‌العاده محدوده رنگی آن‌ها می‌باشد که بسیار حائز اهمیت است. محدوده رنگی تبلت S7+ از کیفیت و غنی بودن رنگ بالاتری برخوردار است و محدوده رنگی آن از نوع NTSC می‌باشد، ولی محدود رنگی تبلت S7 از نوع DCI-P3 است که بین تبلت‌های دیگر از کیفیت بیشتری برخوردار است. با خرید اقساطی Galaxy Tab S7 از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

هر آنچه دوست دارید، بروی این تبلت است!

این تبلت استثنایی دارای کم کننده نور آبی می‌باشد و شما به مدت زمان طولانی‌تری قادر خواهید بود به تماشای فیلم بپردازید، همچنین وجود یک بلندگوی چهار گانه کمک می‌کند که بسیار حس واقعی در هنگام دیدن فیلم به شما دست خواهد داد. 

ناگفته نماند که این تبلت‌های استثنایی دارای 4 ماه اشتراک رایگان YouTube می‌باشند. برای خرید نقدی یا اقساطی Galaxy Tab S7 با قیمتی ارزان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

پردازنده ابر سریع

تبلت S7 و S7+ دارای یک پردازنده بسیار قدرتمند و سریع است که بسیار کاربرد مهمی دارد. این تبلت‌های استثنایی توانایی اجرای سنگین‌ترین بازی‌های موجود در بازار را دارد و توانایی اجرای همزمان چند برنامه را دارا می‌باشد. با خرید اقساطی Galaxy Tab S7 از قسطی کلاب یک تبلت بی‌نظیر را از آن خود کنید.

باتری کم نظیر تبلت S7

جالب است بدانید که باتری قدرتمند این تبلت بی‌نظیر 10090 میلی بر آمپری است که در بین تبلت‌ها از قدرت بالاتری برخوردار است. با وجود این باتری قوی شما دیگر نگران تمام شدن شارژ باتری در طول یک روز نخواهید شد و به راحتی و با انرژی می‌توانید از توانایی‌های تبلت خود نهایت استفاده را ببرید. برای خرید نقدی یا اقساطی Galaxy Tab S7 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شرایط خرید تبلت S7 سامسونگ از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و پر فروش‌ترین وبسایت‌های موجود در کشور است که دارای بزرگترین فروشگاه اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تنوع محصولاتی بالایی دارد و شما طبق میل خود می‌توانید به صورت آنلاین خرید محصولات خانگی و دیجیتالی خود را انجام دهید. 

شما می‌توانید با دریافت اعتبار خرید اقساطی به مبلغ 150 میلیون‌ تومان از روش‌های بای چک، لیزینگ پارسیان، لیزینگ صنعت و معدن و لیزینگ فراز اندیشان خرید اقساطی خود را از قسطی کلاب انجام دهید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و درصورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید اقساطی Galaxy Tab S7 از قسطی کلاب یک خرید به یاد ماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ساعت هوشمند گلکسی 5 پرو

خرید قسطی ساعت هوشمند گلکسی 5 پرو
برای خرید قسطی ساعت هوشمند گلکسی 5 پرو با قیمتی استثنایی و شرایطی آسان به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی گوشی z flip 5

خرید اقساطی گوشی z flip 5
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی z flip 5 با شرایطی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...