تلویزیون جي پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/8 17:29:02

برند جی پلاس قهرمان تازه نفس ایرانی با سرعت بالایی در حال طراحی و تولید محصولات خانگی است و روز به روز به سمت پیشرفت و مدرن شدن در پیش است. با خرید اقساطی تلویزیون جي پلاس از بخش لوازم خانگی قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.


تلویزیون جي پلاس


برند جی پلاس

ال جی به عنوان یک شرکت نام آور کره‌ای در سطح جهان شناخته می‌شود و محصولات خود را در بازارهای مختلف دنیا به فروش می‌رساند. یکی از بازارهای موفق این برند بازار ایران است که گلدیران محصولات آن را ضمانت می‌کند. 

جی‌پلاس، به عنوان یک نماینده ایرانی به مونتاژ و توزیع برند ال جی در ایران مشغول می‌باشد و سالانه محصولاتی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، تلویزیون، دستگاه‌های تصفیه هوا و کولر را تولید می‌کند. 

در واقع جی‌پلاس یکی از خدمت دهندگان محصولات ال جی محسوب می‌شود و به عنوان بازار ایران معرفی شده است. هدف اصلی جی پلاس در دست گرفتن بازار ایران و در مرحله بعد در اختیار گرفتن بازارهای کشورهای همسایه می‌باشد. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از محصولات با کیفیت تلویزیون جی پلاس بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جي پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلویزیون جی پلاس مدل 43KH612N

این محصول 43 اینچی از یک صفحه نمایش تخت و LED برخوردار است. این تلویزیون از پنل VA استفاده می‌کند. رزولوشن در این صفحه نمایش 1080*1920 پیکسل می‌باشد. هم‌چنین دارای کیفیت تصویر Full HD می‌باشد.

دارای زاویه دیدی گسترده است و به راحتی می‌توانید از زوایای مختلف، به تماشای فیلم مورد علاقه خود بپردازید. این محصول دارای یک سیستم صوتی دو کاناله به همراه دو بلندگو می‌باشد که توان هر بلندگو 8 وات است و در مجموع، خروجی صدا قدرتی برابر با 16 وات دارد. به علاوه، دارای پخش کننده موسیقی و کانال‌های شخصی است. به علاوه، دارای خروجی دیجیتال صدا به صورت اپتیکال می‌باشد.

این تلویزیون هوشمند از یک پردازنده چهار هسته‌ای استفاده می‌کند که سبب می‌شود تا قابلیت‌هایی هوشمند را برای این تلویزیون فراهم آورد. سیستم عامل مورد استفاده توسط این تلویزیون اندروید نسخه 9 می‌باشد. 

همچنین دارای مرورگر وب است و می‌توانید به وسیله آن در اینترنت به کنکاش و جستجو بپردازید. با خرید اقساطی تلویزیون جي پلاس هوشمندانه در فضای مجازی تفرج کنید!

قابلیت‌های هوشمند این دستگاه سبب می‌شود تا بتوانید به راحتی با تلفن هوشمند خود ارتباط برقرار کنید و یا به وسیله اسمارت فون خود تلویزیونتان را روشن نمایید.

همچنین، قابلیت اسکرین میرورینگ را دارد و می‌توانید صفحه موبایل خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید. از طریق شبکه می‌توانید به جستجوی فایل خود بپردازید و به راحتی به وای فای شما متصل خواهد شد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جي پلاس اتصال با کیفیت‌های متفاوت را مشاهده نمایید!

این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتالی از نوع DVB-T2 می‌باشد. همچنین امکان ضبط دیجیتالی را دارد. قادرید تا بر روی حافظه خارجی نیز به صورت زنده پلی‌بک کنید و به اصطلاح قابلیت شیفت تایمینگ دارد. 

این تلویزیون دارای حالت صرفه جویی انرژی است و از قابلیت سیمپلینک بهره‌مند می‌باشد. با خرید اقساطی تلویزیون جي پلاس از قابلیت‌هایی ویژه برخوردار شوید.

این تلویزیون دارای 3 عدد گذرگاه HDMI و 2 گذرگاه USB است. به علاوه، دارای گذرگاه کامپوزیت می‌باشد. همچنین دارای ورودی آنتن، خروجی هدفون و اتصال بی‌سیم است. این تلویزیون هم قابلیت اتصال به دیوار را دارد و هم قادرید تا از پایه رومیزی آن استفاده نمایید.

همراه با این وسیله از یک دفترچه راهنما، یک کابل برق و یک ریموت کنترلی برخوردار خواهید شد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون جي پلاس کیفیت را تجربه نمایید!

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس

در صورتی که مایل به تهیه تلویزیون جی پلاس هستید به شما توصیه می‌کنیم تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلت‌فرم تامین کننده در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تلویزیون جي پلاس از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ
برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی است که محصولات جذاب و منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن 49 اینچ به...

خرید تلویزیون LED ال جی

خرید تلویزیون LED ال جی
برند ال جی با سابقه بی‌نظیر در طراحی و تولید محصولات خانگی و دیجیتالی طرفداران بسیاری دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون LED ال جی...