خرید اقساطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/23 00:58:49

برند سامسونگ از جدیدترین تلویزیون خود رونمایی کرده است. این تلویزیون از فناوری جدیدی بهره‌مند می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ


فناوری Neo QLED

کمپانی سامسونگ قدرتمندترین برند در حوزه لوازم خانگی و کالای دیجیتال است که در سراسر دنیا محبوبیت دارد. به تازگی کمپانی سامسونگ از جدیدترین تلویزیون خود با فناوری Neo QLED رونمایی کرده است که بسیار جذاب و زیبا می‌باشد. با خرید قسطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

با وجود اینکه هر کدام از محصولات سامسونگ دارای کیفیت و کارایی بالایی هستند، برند سامسونگ اعتقاد دارد که شکوه هیچگاه پایان ندارد ولی به تکامل می‌رسد. این شعار نشان دهنده این موضوع است که برند سامسونگ از محصولات خود رضایت کامل دارد، ولی روز به روز در حال پیشرفت و تکامل می‌باشد و این همان راز موفقیت برند سامسونگ در دنیا است.

فناوری Neo QLED را می‌توان نسخه ارتقا یافته فناوری QLED دانست که بسیار شگفتی آور است. تکنولوژی به کار رفته در تلویزیون‌های قبلی به صورت سیستم نور لبه‌ای بود. با گذر زمان و استفاده از فناوری QLED نور پس زمینه به صورت مجزا به پشت صفحه تلویزیون منتقل شد و کیفیت نور پس زمینه را به شدت ارتقا داد. برای خرید اقساطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فناوری Neo QLED نور بک لایت استثنایی دارد و شامل ده‌ها هزار Mini LED است که این فناوری را تشکیل می‌دهد. همین امر سبب می‌شود که رنگ‌ها و تصاویر واقعی‌تر به نظر بیایند و اندازه باریک‌تری داشته باشند.

صفحه نمایش نامحدود

تلویزیون جذاب سامسونگ با دید مدرن و اصلاح شده زیبایی خاصی به محیط خانه شما خواهد داد. صفحه نمایش این تلویزیون دارای کنتراست بالا و کیفیت استثنایی می‌باشد و با طراحی بی‌نظیری که دارد نظر هر ببینده‌ای را جلب می‌کند.

راهکارهای استثنایی برای از بین بردن بهم ریختگی کابل‌ها

یکی از مواردی که همیشه از زیبایی تلویزیون می‌کاهد اتصال سیم‌ها و کابل‌ها به تلویزیون است که موجب بهم ریختی و شلوغی فراوانی می‌شود. به همین سبب کمپانی سامسونگ با طراحی one connect وسیله‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که ورودی همه کابل‌ها باشد و به صورت مخفی در پشت تلویزیون قرار می‌گیرید. برای خرید اقساطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

چگونه می‌توان از فناوری Neo QLED در زندگی روزمره استفاده کرد؟

در این روزهای کرونایی که اکثر افراد دورکاری می‌کنند، کمپانی سامسونگ ایده اتصال کامپیوتر به تلویزیون را اجرایی کرد. شما می‌توانید با وارد شدن به حساب سامسونگ خود به راحتی کامپیوتر اداره خود را به تلویزیون اتصال دهید و کارای اداری خود را در خانه و با تلویزیون سامسونگ خود انجام دهید. البته برای استفاده از این فناوری باید کامپیوتر اداری شما دارای ویندوز 10 باشد.

لذت بازی فقط با فناوری Neo QLED

گزینه Game bar در این تلویزیون سبب می‌شود که بازی شما به صورت فوق عریض اجرا شود و تجربه یک بازی استثنایی را تقدیم شما کند. البته بازی که در نظر دارید باید قابیلت اجرای فوق عریض را داشته باشد. با خرید قسطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

همه تیم در یک قاب

یکی از قابلیت‌های جذاب این تلویزیون هوشمند، امکان استفاده از Google Duo است این قابلیت به شما امکان می‌دهد که با دوستان یا همکاران خود ارتباط تصویری در تلویزیون برقرار کنید.

Smart Thing

تلویزیون هوشمند سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید با استفاده از فناوری Smart Thing به تمام وسایل هوشمند مدل سامسونگ از جمله موبایل، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی متصل شوید و کنترل از راه دور آنا‌ها را در دست بگیرید.

شرایط خرید اقساطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های ایرانی در زمینه فروش نقدی و اقساطی کالا می‌باشد که مشتریان بسیاری دارد. وبسایت قسطی کلاب شرایط بسیار عالی برای مشتریان خود در نظر گرفته است. 

اگر قصد خرید اقساطی لوازم خانگی، موبایل یا کنسول بازی دارید به سایت قسطی کلاب بیایید و پس از انتخاب لیزینگ مورد نظر، اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به سادگی خرید قسطی خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید قسطی تلویزیون Neo QLED سامسونگ از این سایت معتبر انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش تلویزیون مارشال اقساطی

فروش تلویزیون مارشال اقساطی
فروش تلویزیون مارشال اقساطی، نیاز خریداران و مصرف کنندگان را بابت برخورداری از یک محصول باکیفیت و در عین حال مطلوب، به خوبی برطرف می سازد...

خرید قسطی یخچال فریزر ال جی

خرید قسطی یخچال فریزر ال جی
برند ال جی یکی از برندهای پیشرو در جهان و به ویژه ایران است که یکی از شناخته شده ترین برندها نزد ایرانیان عزیز است که اعتبار زیادی دارد. شرکت ...