خرید قسطي y5 هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/2/1 01:43:19

برند هوآوی یکی از برترین برندهای تولید کننده تلفن همراه است. اگر تمایل به خرید اقساطی y5 هوآوی دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی y5 هوآوی
معرفی برند هوآوی 

هوآوی یک برند چینی می‌باشد که چندین سال است که در عرصه طراحی و ساخت محصولات الکترونیکی به فعالیت می‌پردازد. این شرکت توانسته با تولید کالاهایی با کیفیت و از طرفی قیمت بسیار پایین و به صرفه، نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید.

این برند حالا تبدیل به برندی بین المللی شده ‌است که در کل دنیا شعباتی دارد و جزو پرفروش‌ترین برند‌های حوزه دیجیتال می‌باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی y5 هوآوی مطلع گردید. 

تاریخچه شرکت هوآوی 

شرکت واوی که در اصطلاح عام به آن هوآوی گفته می‌شود، از بزرگترین و با ارزش ترین شرکت‌های موجود می‌باشد که دفتر اصلی این شرکت در شهر شنژن کشور چین واقع شده ‌است.

بخش عمده فعالیت این شرکت در زمینه ارتباطات و شبکه می‌باشد که در سال 2012 توانسته از شرکت اریکسون پیشی گرفته و به یکی از بهترین‌های این حوزه تبدیل شود. 

نکته مثبتی که در مورد شرکت هوآوی وجود دارد این است که این شرکت بیش از صد و هشتاد هزار کارمند در سراسر دنیا دارد، بیشتر توان مالی و انسانی شرکت هوآوی، صرف بخش تحقیق و توسعه می‌گردد. در ادامه این متن برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی y5 هوآوی با قسطی کلاب همراه شوید. 

دیگر اقدامات شرکت هوآوی 

شرکت بزرگ هوآوی در زمینه شبکه به فعالیت مشغول است. این شرکت بزرگ و موفق چینی خدمات زیر ساخت خود را به 45 شرکت دنیا از مجموع 50 شرکت ارائه می‌کند. در ادامه این متن ما را همراهی کنید تا با شرایط خرید نقدی یا اقساطی y5 هوآوی مطلع گردید. 

محصولات شرکت هوآوی 

از محصولات تولید شده توسط شرکت هوآوی می‌توان به طراحی و ساخت تبلت، گوشی موبایل هوشمند، لپتاپ، ساعت هوشمند و دیگر محصولاتی مرتبط با این حوزه اشاره کرد. 

این شرکت بیشترین توان و تمرکز خود را بر تشکیل زیر ساخت‌های ارتباطی متمرکز کرده‌ است و به تولید گوشی‌های موبایل هوشمند می‌پردازد. شرکت هوآوی در سال 2003 وارد یک پروژه مشترک در زمینه شبکه‌های ارتباطی با کمپانی سه کام شد و توانست در سال 2006، مسئولیت تام این شرکت را به عهده بگیرد. در ادامه این همتن همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی y5 هوآوی شما را با خبر سازیم. 

خرید نقدی یا اقساطی y5 هوآوی 

یکی از جدیدترین گوشی‌های موبایل هوشمند هوآوی، مدل y5 می‌باشد که به تازگی وارد بازار شده‌ است. این گوشی همراه هوشمند در اندازه صفحه نمایش 5.17 اینچ به بازار جهانی عرضه گشته و دارای 3 مگاپیکسل لنز دوربین اصلی و 5 مگاپیکسل لنز سلفی می‌باشد. 

همچنین این گوشی هوشمند دارای رم گیگابایتی برای حافظه است. به صورت تک سیم کارته یا دو سیم کارت نیز به فروش می‌رسد. در ادامه این مقاله همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی y5 هوآوی مطلع گردید. 

خرید نقدی یا اقساطی از سایت قسطی کلاب 

قسطی کلاب یک وب سایت اینترنتی می‌باشد که برای رفاه حال مردم جامعه، شرایط فروش محصولات خود را به صورت نقدی و اقساطی ایجاد کرده ‌است. 

این سایت در بخش فروش محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی کالاهای خود را به فروش می‌رساند و دارای دو بخش فروش نقدی و اقساطی است. در بخش فروش به صورت اقساطی، این سایت اینترنتی دارای دو شیوه از پرداخت به نام‌های بای چک و لیزینگ می‌باشد.

در بخش فروش قسطی به صورت لیزینگ، شما می‌توانید با دریافت اعتبار از دو شرکت پارسیان و فراز اندیشان، شروع به خرید محصولات مورد نظر خود از سایت قسطی کلاب نمایید. 

در این شرایط از پرداخت تا سقف ده میلیون تومان قادر به وام گرفتن می‌باشید و می‌توانید با سود بسیار کم و در طولانی مدت، شروع به بازپرداخت اقساط خود نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی A03

خرید اقساطی A03
گوشی‌های سامسونگ شهرت جهانی دارند و محصولات با کیفیت این برند دلیل شناخته شدن آن است. برای خرید اقساطی A03 به بخش موبایل در...

خرید اقساطی a03 سامسونگ

خرید اقساطی a03 سامسونگ
برای خرید اقساطی a03 سامسونگ می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...