خرید اقساطی A03

تاریخ انتشار:
1403/2/23 09:34:54

گوشی‌های سامسونگ شهرت جهانی دارند و محصولات با کیفیت این برند دلیل شناخته شدن آن است. برای خرید اقساطی A03 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی A03


گوشی A03 سامسونگ

اگر به دنبال خرید یک گوشی با قیمت مناسب و امکانات قابل قبول برای استفاده روزمره و عادی می‌باشید، پیشنهاد ما به شما، گوشی A03 سامسونگ می‌باشد. این گوشی با دارا بودن قیمت مناسب و ویژگی‌های فنی و ظاهری جذاب، توانسته است تا فروش خوبی را در بازار بدست آورد. 

شما عزیزان می‌توانید برای خرید قسطی A03 به بخش موبایل، در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. در ادامه به بررسی ویژگی‌های ظاهری و فنی این گوشی اقتصادی سامسونگ می‌پردازیم. پس اگر شما هم می‌خواهید با این گوشی مقرون به صرفه و کاربر پسند بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.   

مشخصات صفحه نمایش و دوربین‌ها

گوشی A03 سامسونگ از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع PLS LCD بهره می‌برد. این صفحه نمایش می تواند در هر اینچ 270 پیکسل را به نمایش بگذارد. در این گوشی از دو لنز مجزا برای دوربین پشت استفاده شده است. برای خرید اقساطی A03 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسلی است که برای یک گوشی در این رنج قیمتی فوق العاده است. در کنار آن از یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی نیز استفاده شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسلی می‌باشد که برای استفاده‌های روزمره مانند گرفتن تماس تصویری مناسب است. برای خرید قسطی A03 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری قوی در کنار قیمت مناسب

در این مدل از گوشی‌های سامسونگ، از یک باتری 5000 میلی آمپری استفاده شده است. که در استفاده‌های روزمره و معمولی از گوشی به راحتی می‌تواند تا دو روز پاسخگوی نیازهای شما باشد. در کنار این باتری قوی، باید گفت که باتری این گوشی از فست شارژ پشتیبانی نمی‌کند و این موضوع می‌تواند باعث شود تا شارژ کردن گوشی، به فرایندی به نسبت زمان بر تبدیل شود. البته این موضوع با توجه به قیمت مناسب این گوشی، قابل توجیه است.

سایر ویژگی‌های گوشی A03 سامسونگ

پردازنده مرکزی این گوشی جذاب، دارای 8 هسته که شامل دو هسته 1.6 گیگاهرتزی و شش هسته 1.6 گیگاهرتزی است می‌باشد. در این گوشی از پردازنده‌های سری Helio P استفاده شده است که جز پردازنده‌های میان رده شرکت مدیاتک محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی A03 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

در مقایسه با قیمت دستگاه، تراشه استفاده شده در آن، مناسب می‌باشد. این پردازنده می تواند در استفاده‌های روزمره و اجرای بازی‌هایی که سنگین نباشند عملکرد خوبی داشته باشد. گوشی A03 سامسونگ، با RAM 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایت و با RAM 4 و حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت به بازار معرفی شده است. 

در این گوشی، از حسگر شتاب سنج و مجاورت نیز استفاده شده است. این گوشی سبک و خوش دست در سه رنگ جذاب، مشکی، آبی و قرمز قابل سفارش می‌باشد. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده برای گوشی A03 سامسونگ، می‌توان گفت که، این گوشی مقرون به صرفه با ویژگی‌های فنی و ظاهری  مناسب و با قیمت بسیار مناسبی که دارد می‌تواند یک انتخاب عالی برای افرادی باشد که قصد خرید یک گوشی اقتصادی برای استفاده‌های روزمره دارند.

خرید قسطی A03 از قسطی کلاب

قسطی کلاب از برترین و معتبرترین سایت‌های اینترنتی برای خرید نقدی و اقساطی کالا می‌باشد. شما می‎‌توانید جدیدترین کالاهای بازار را با قیمت مناسب و با ارائه مدارک اندک به صورت قسطی از سایت قسطی کلاب تهیه نمایید. یکی از خدمات این وب سایت، فروش قسطی موبایل است. شما می‌توانید گوشی A03 سامسونگ را با بهترین قیمت و بهترین شرایط پرداخت اقساطی، از سایت قسطی کلاب خریداری نمایید. برای تجربه یک خرید اقساطی مقرون به صرفه و لذت بخش کافی است به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید اقساطی A03 با تخفیف بالا انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a02

خرید اقساطی گوشی a02
داشتن یک تلفن همراه با قیمت مناسب برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a02 دارید به بخش کالای دیجیتال...

خرید اقساطی تبلت سامسونگ

خرید اقساطی تبلت سامسونگ
امروزه گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ، در میان کاربران کالاهای دیجیتال، از محبوبیت و اعتبار قابل توجهی برخوردار شده است. بر همین اساس، خرید