خرید قسطی اجاق گاز

تاریخ انتشار:
1403/2/9 03:48:44

بی‌شک در هر خانه‌ای اجاق گاز وجود دارد که در پخت و پز به شما کمک خواهد کرد. اگر اجاق گاز شما قدیمی شده است و یا در حال خرید جهیزیه می‌باشید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی اجاق گاز


اجاق گازهای صفحه‌ای

وجود گاز در خانه بسیار مهم است زیرا توسط گاز می‌توانیم به طبخ انواع غذاهای خوشمزه بپردازیم. آشپزخانه‌های مدرن امروزی مانند گذشته گازهای سنتی ندارند و به جای آن از گاز های توکار و صفحه استفاده می‌شود.

این گازها در کنار سینک و کابینت‌های خانه نصب شده است و لازم نیست تا عروس ‌خانوم آن را به عنوان جهیزیه خریداری نماید. اجاق‌ گازهای امروزی طراحی زیبایی دارند.

به طور معمول دارای سه، چهار یا پنج شعله هستند که یکی از آن‌ها نسبت به سایرین بزرگتر است. این شعله بزرگ، مخصوص قابلمه‌ها یا ظروف بزرگ‌تر است. برخی از گازهای صفحه‌ای، شیشه‌ای هستند و برخی از جنس استیل می‌باشند.

از نظر رنگ نیز گاهی سفید، مشکی و یا خاکستری هستند. این رنگ‌ها شیک و زیبا هستند و با بقیه لوازم خانه مانند یخچال، سینک ظرفشویی و کابینت ست می‌شوند. 

اجاق‌های گازی نسبت به حرارت مقاوم هستند. آن‌ها ضد خش و خوردگی هستند. شبکه‌های آن‌ها نیز از جنس چدن است تا شستشو و تمیز کردنشان بسیار راحت باشد. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز صفحه‌ای اخوان در قسطی کلاب فراهم شده است.

اجاق گازهای صفحه‌ای اخوان

اخوان یکی از بهترین برندهای ایرانی است که در زمینه تولید گازهای خانگی فعالیت می‌کند. این برند در تولید گازهای صفحه‌ای تنوع زیادی دارد. بنابراین برای انتخاب یک محصول فوق‌العاده باید کاتالوگ محصولات آن را مطالعه نمایید.

سپس در بین مدل‌های مختلف مقایسه انجام دهید و مدلی که مدنظرتان است را سفارش دهید. البته می‌توانید نسبت به خرید آنلاین این محصول در قسطی کلاب اقدام کنید و از یک تجربه خرید به یاد ماندنی بهره‌مند شوید. با خرید اقساطی اجاق گاز صفحه‌ای اخوان لذت آشپزی کردن ایمن را تجربه کنید!

یکی از مزایایی که گازهای صفحه‌ای اخوان دارند، طراحی زیبای آن‌ها است. از نظر جنس نیز، علاوه بر شیشه و استیل، برخی محصولات از ترکیب شیشه و استیل با هم تولید شده است. 

در بعضی از مدل‌های لوکس سطح شیشه‌ای همراه با لبه‌هایی از جنس استیل است. این مدل‌ها بسیار ایده آل می باشند. با خرید نقدی و یا اقساطی اجاق گاز صفحه‌ای اخوان آشپزخانه‌ای مدرن و شیک داشته باشید.

گازهای شیشه‌ای اخوان دارای دو رنگ مشکی و سفید می‌باشند. جنس و کیفیت این محصولات درجه یک است و مقاومت و استحکام زیادی دارند. شما به راحتی می‌توانید ظروف سنگین خود را بر روی آن‌ها قرار دهید، بدون این‌که نگران شکسته شدنشان باشید.

یکی دیگر از مزایای خوب این گازها ماندگاری آن‌ها است. گازهای اخوان خیلی دیر خراب می‌شوند. در ادامه سعی داریم تا به معرفی یکی از پرفروش‌ترین گازهای صفحه‌ای اخوان بپردازیم. با خرید اقساطی اجاق گاز صفحه‌ای اخوان با آرامش خاطر آشپزی نمایید.

گاز صفحه ای اخوان مدل ونوس 21

این محصول زیبا دارای پنج شعله است و جنس آن از استیل است. طول آن 86 و عرضش 50 سانتی‌متر است. به علاوه، دارای امکاناتی مثل ترموکوبل، جرقه زن اتوماتیک، ولوم و شعله پخش‌کن ایتالیایی است.

صفحه قرار گرفته در زیر ولوم‌ها تخت است. راندمان احتراق این محصول تا بیست و پنج درصد بیشتر از مقدار استاندارد است که نشان ‌دهنده ایمنی این محصول است. 

در این اجاق جوشیدن آب به صورت قابل توجهی بالا است. این محصول دارای درجه مصرف انرژی A است. با خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز صفحه‌ای اخوان از قسطی کلاب محصولی بی‌نظیر و باکیفیت بالا داشته باشید.

خرید اقساطی اجاق گاز صفحه‌ای اخوان

اگر قصد خرید یکی از مدل‌های اجاق گاز صفحه‌ای اخوان را دارید، اين محصول خانگی ارزنده را از قسطي كلاب خریداری نمایید و آن را میهمان همیشگی آشپزخانه‌هايتان سازيد.

این سایت معتبر، با در نظر گرفتن شرايط اقتصادی كنونی كشور و نوسانات قیمت‌ها در بازار، تسهيلاتی فراهم كرده است تا هم‌ميهنان گرامی بتوانند كالاهای دوست داشتنی خود را به صورت قسطی و با شرايط دلخواه خريداری نمايند. 

درصورت نیاز به خرید غیر نقدی، باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را بدهید و از یکی از روش‌های خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی اجاق گاز صفحه‌ای اخوان از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مایکروویو ال جی

خرید اقساطی مایکروویو ال جی
برند ال جی جز برترین برندها در زمینه لوازم خانگی است. اگر تمایل به خرید اقساطی مایکروویو ال جی دارید به بخش مایکروویو در دسته بندی لوازم...

فروش تلویزیون ال ای دی سامسونگ اقساطی

فروش تلویزیون ال ای دی سامسونگ اقساطی
یکی از تلویزیون های ساده و در عین حال کارآمد شرکت سامسونگ، تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 40M5860 سایز 40 اینچ تلقی می شود. این....