خرید اقساطی a03 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/23 07:09:00

برای خرید اقساطی a03 سامسونگ می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی a03 سامسونگ


گوشی a03 سامسونگ 

گوشی a03 سامسونگ بعد از a02 به بازار عرضه شد که مشخصات بهتر و cpu سریع تری را به کاربر ارائه می‌دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل است. این گوشی یک قطره شبنم روی صفحه نمایش دارد که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است. هنگام خرید قسطی a03 سامسونگ باید یکسری از ویژگی‌های این گوشی را بدانید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

طراحی      

گوشی a03 سامسونگ دارای شیشه جلویی 2 بعدی است که لبه‌ها کمی خمیده در پشت هستند. این خمیدگی باعث می‌شود که نسبت به ضخامتش که 9.1 میلی متر است، باریکتر به نظر برسد. وزن این گوشی به 160 گرم می‌رسد. USB، دکمه‌های پاور و صدا در سمت راست قرار دارند و جای سیم کارت در سمت چپ تعبیه شده است. پورت هندزفری در پایین قرار گرفته است.

این گوشی بدنه‌ای از جنس پلاستیک مات دارد. خوبی روکش مات این است که اثر انگشت و لکه‌ها کمتر به قاب می‌چسبند و کمتر دیده می‌شوند. یکی دیگر از مزیت‌های مواد پلاستیکی این است که از الگوی ظریفی بر خوردارند و به راحتی در دست جا می‌شوند. همچنین برآمدگی دوربین در پشت قاب، رنگ مشابهی با قاب گوشی دارد و این زیبایی گوشی را دو چندان می‌کند. هنگام خرید قسطی a03 سامسونگ می‌توانید رنگ‌های مختلفی را سفارش دهید. مشکی، آبی و قرمز از رنگ‌های معروف این گوشی است.

این گوشی فضای ذخیره سازی بیشتری نسبت به نسل قبلی خود به کاربران ارائه می‌دهد. با 64 گیگابایت حافظه و 4 گیگ رم در دسترس است. گوشی a03 سامسونگ روشنایی و نور کافی هنگام استفاده از محیط‌های بسته و فضاهای داخلی دارد، ولی در زیر نور مستقیم خورشید ممکن است کمی کم نور به نظر برسد.

کیفیت دوربین گوشی a03

برای خرید قسطی a03 سامسونگ باید بدانید که یک دوربین 48 مگاپیکسلی پشت گوشی دارد که می‌تواند تصاویری روشن و با جزئیات به کاربر ارائه دهد. سرعت فوکوس خودکار در این گوشی بالا است و قابل توجه است. در نور مناسب می‌توانید عکس‌های سلفی مناسبی با این گوشی تهیه کنید. سلفی‌هایی که با این گوشی می‌گیرید برای شبکه‌های اجتماعی قابل استفاده است و کیفیت قابل قبولی دارد. 

اتصالات، صدا و امنیت

گلکسی a03 سامسونگ یک گوشی دو سیم کارته با اتصال 4G LTE است. سرعت اینترنت در مناطقی که آنتن دهی مناسب باشد، خوب است. کیفیت تماس‌های صوتی خوب است و کیفیت بلندگو قابل قبول است. اسکنر اثر انگشت در این دستگاه تعبیه نشده است. از Face Unlock پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از تصویر گوشی را باز کنید. برای خرید قسطی a03 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

عمر باتری و زمان شارژ شدن

گوشی a03 باتری بزرگ 5000 میلی آمپری دارد که کاربر می‌تواند با یک بار شارژ کامل تا دو روز به راحتی استفاده داشته باشد. شارژ این گوشی از 0 تا 100 حدود 3 ساعت طول می‌کشد. هنگام کار کردن بیش از حد با این گوشی مانند هر گوشی رده پایین داغ می‌شود. با این حال عملکرد خود را در محدوده قابل قبولی برای کاربران نگه می‌دارد. خود گوشی فاقد پشتیبانی از شارژ سریع است. با توجه به صفحه نمایش بزرگ آن و عمر باتری، عملکرد مناسبی برای استفاده عمومی روزانه دارد و نسبت به قیمت آن مقرون به صرفه است.

برای کارهای روزانه کافی است!

برای کارهای روزانه گوشی a03 عملکرد مناسبی دارد. شما هیچ مشکلی در ارسال پیامک، بازدید از شبکه‌های اجتماعی، تماشای ویدیوها یا سر زدن به وبسایت‌ها نخواهید داشت.

می‌توانید بازی‌هایی که نیاز به گرافیک کم را دارند روی گوشی نصب کنید. بهتر است قبل از شروع بازی قاب گوشی در بیاورید تا بیش از حد داغ نشود. اندروید 11 بر روی گوشی a03 نصب شده است. شرکت سامسونگ گفته است که به احتمال زیاد در سال آینده اندروید 13 برای این گوشی منتشر می‌شود. برای خرید قسطی a03 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نحوه خرید قسطی a03 سامسونگ

قیمت گوشی a03 سامسونگ از 2 میلیون 700 هزار تومان شروع می‌شود و تا 3 میلیون 800 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. برای مقایسه فروشنده‌ها و خرید اقساطی گوشی a03 سامسونگ می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. این سایت علاوه بر گوشی، کالای دیجیتال و سایر لوازم الکترونیک هم دارد که برای آگاهی از شرایط فروش قسطی و خرید نقدی به این سایت مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید موبایل اقساطی

خرید موبایل اقساطی
ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های برتر سامسونگ در سال 2018 را به شما معرفی کنیم این گوشی گلکسی اس 9 می باشد این گوشی صفحه نمایش زیبایی دارد و..

خرید ساعت هوشمند شیائومی قسطی

خرید ساعت هوشمند شیائومی قسطی
ساعت‌های هوشمند شیائومی یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در دنیا است که طراحی بی‌نظیری دارد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند...