خرید نقدی یخچال امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/6 01:10:46

یخچال فریزهای امرسان از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است. اگر شما جز آن دسته هستید که به دنبال خرید یخچال فریزرهای مدرن و با کیفیت می‌باشید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید اقساطی یخچال امرسان را انجام دهید.


خرید نقدی یخچال امرسان


یخچال امرسان

امرسان با بیش از چهار دهه سابقه تولید، توسط شخصی به نام فتحی شروع به کار کرد و در کمتر از 20 سال توانست جایگاهی در تولیدات داخلی با کیفیت پیدا کند.

یخچال فریزرهای این برند در مدل‌های متنوعی که سازگار با زندگی بومی ایرانیان است، تولید می‌شود. این یخچال‌ها اندازه و ابعاد متفاوتی دارند و دارای رنگ آمیزی‌های جذاب و زیبایی نیز می‌باشند.

در این یخچال‌ها از تکنولوژی‌های بی‌نظیری در ساخت استفاده شده است. همچنین این یخچال‌ها دارای استانداردها و گارانتی مناسبی نیز می‌باشند.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی دو مدل از پرفروش‌ترین محصولات امرسان بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان در قسطی کلاب فراهم شده است.

یخچال و فریزر یخسازدار 20 فوت امرسان مدل BFN20D-M/TP

این یخچال از نوع یخچال فریزرهای کمبی است و در رنگ زیبای سفید طراحی شده است. گارانتی آن را خود شرکت امرسان تضمین می‌نماید. دارای  رده مصرف انرژی B می‌باشد

گنجایش یخچال آن برابر با 244 و گنجایش فریزر برابر با 77 لیتر است و در کل گنجایشی برابر با 321 لیتر دارد. ارتفاع این یخچال فریزر 1920 و عمق آن برابر با 680 میلی متر است همچنین پهنایی برابر با 600 میلی متر دارد. 

این یخچال دارای چهار طبقه در دار و سه طبقه معمولی است و همچنین دو کشور دارد. یک لامپ زیبا نیز وجود دارد که در هنگام شب درون یخچال را نورانی می‌سازد. جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست است. با خرید اقساطی یخچال امرسان زیبایی را احساس کنید!

فریزر این یخچال نیز از سمت راست باز می‌شود و دارای سه کشو می‌باشد. دارای سیستم بدون برفک است و کارکرد مجزایی دارد. همچنین یک سیستم خنک کننده قوی نیز در آن وجود دارد. 

این یخچال فریزر دارای قفل کودک است و اگر یخچال به مدت چند دقیقه باز بماند، به شما هشدار می‌دهد.دارای کنترلری دیجیتالی است که از نمایشگر تاچ پنل استفاده می‌کند. 

به علاوه، دارای سیستم انجماد سریع و یخساز دستی است. هم‌چنین، دارای محفظه یخ است. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان تفاوت را احساس کنید!

طبقات به صورت شیشه‌های نشکن می‌باشند و شما می‌توانید به راحتی بطری‌ها و لبنیات خود را در آن‌ها قرار دهید. یک کشوی مخصوص میوه و سبزیجات تازه نیز وجود دارد. پایه‌های این یخچال به صورت قابل تنظیم و چرخدار می‌باشند. با خرید اقساطی یخچال امرسان یک محصول باکیفیت داشته باشید.

فریزر 15 فوت امرسان مدل FN15D/EL

این محصول 15 فوتی است و در سه رنگ زیبای قرمز، مشکی و سفید تولید شده است. دارای 36 ماه گارانتی امرسان است. جنس بدنه آن از ترکیبی از ورقه‌های فولادی و شیشه‌ای ساخته شده است.

دارای نمودار مصرف انرژی A می‌باشد. گنجایش فریزر 179 لیتر است. ارتفاع یخچال 1810 میلی متر است و عمقی برابر با 685 میلی متر دارد. همچنین پهنای آن 600 میلی متر است و وزن 67 کیلوگرمی دارد.

این فریزر دارای سرد کننده سریع و سیستم بدون برفک است. اگرچه یخساز خودکار ندارد، ولی دارای امکانات بیشماری است. دارای 7 کشو است و جهت باز شدن درب فریزر از سمت چپ انجام می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال امرسان یک محصول فوق‌العاده داشته باشید.

دارای هفت کشو است و یک سبد پلاستیکی در فریزر دارد. یک سینی برای ساخت یخ موجود است. این فریزر به راحتی با یخچال مشابه خود ست می‌شود و پایه‌های قابل تنظیم و چرخدار دارد. با خرید یخچال امرسان از تولیدات داخلی حمایت کنید.

خرید یخچال فریزر امرسان

اگر مایلید تا یخچال و فریزر امرسان تهیه نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از این وبسایت تامین کننده لوازم خانگی ایرانیان بهره‌مند شوید. در این وبسایت می‌توانید از خدمات اقساطی استفاده نمایید و به یکی از چهار روش گفته شده در سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال امرسان از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپرسوساز مباشی چکی

خرید قسطی اسپرسوساز مباشی چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی اسپرسوساز مباشی با چک یا سفته الکترونیکی به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید نقدي یخچال فریزر اسنوا

خرید نقدي یخچال فریزر اسنوا
برند اسنوا یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است که در سال‌های اخیر فروش بالایی داشته است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر ...