خرید جاروبرقی سامسونگ قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/8 08:14:58

جاروبرقی‌های سامسونگ به طور حتم جز بهترین محصولات این برند معروف می‌باشند و زیبایی بی انتهایی دارند. اگر تمایل به خرید اقساطی جاروبرقی سامسونگ دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید جاروبرقی سامسونگ قسطی

جاروبرقی سامسونگ

شرکت ال‌جی یکی از مشهورترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان می‌باشد که در ایران با همکاری گلدیران محصولات خود را عرضه می‌کند. 

گلدیران بعد از سی سال فعالیت در داخل کشور موجب اعتماد مصرف کنندگان است و به ارائه محصولات باکیفیت و خدمت رسانی عالی به مردم می‌پردازد. با خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی سامسونگ خانه‌ای تمیز و پاکیزه داشته باشید!

خدمات پس از کالای مناسب و ارتباط خوب با مشتریان سبب شده است تا این شرکت به خوبی در اذهان جای گیرد. هم‌چنین، دادن مشاوره و راهکارهای خلاقانه، به کارگیری تکنولوژی‌های نوین، توزیع مناسب محصولات، برنامه‌های تبلیغاتی جذاب بر محبوبیت این شرکت می‌افزاید. 

جاروبرقی یکی از محصولات تولیدی لوازم خانگی سامسونگ است که در زیر به معرفی چند محصول پرفروش آن می‌پردازیم. قابلیت خرید اقساطی جاروبرقی سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

جارو برقی سامسونگ مدل VC-910

این جاروبرقی در رنگ زیبای خاکستری به بازار عرضه شده و دارای گارانتی سام سرویس است ابعادی برابر با 521*370*250 میلی متر مکعب دارد و وزن آن معادل 5.8 کیلوگرم است.

از نوع جاروبرقی‌های کیسه دار است که با قدرت موتوری برابر با 2100 وات کار می‌کند. دارای یک سیم جمع کن خودکار است. این جاروبرقی قادر نیست تا مایعات را جذب کند و بر روی دستگاه خود کنترل ندارد.

یک لوله تلسکوپی دارد. فیلتر بهداشتی در آن به کار رفته است و یک پاکت دارد. این پاکت از نوع کیسه‌ای است. طول کابل برق آن 7 متر است و شعاع کارکردی آن 10 متر است. گنجایش مخزن جارو برقی 4 لیتر است. 

فیلترهای موجود در این جاروبرقی از نوع فوم، میکرو و سایکلون است. توان مکش آن 370 وات است و 81 دسیبل صدا تولید می‌کند. مخزن سایکلونی سبب می‌شود تا ظرفیت جارو افزایش یابد.

دارای یک برس هوشمند دارد و هم‌چنین می‌توانید از پاکت‌های یکبار مصرف رایگان به تعداد محدودی استفاده نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی سامسونگ یک محصول باکیفیت مناسب داشته باشید!

جارو برقی سامسونگ مدل VC-920

این جاروبرقی مشکی رنگ است و سام سرویس را تضمین می‌کند. دارای ابعادی برابر با 270*320*540 میلی متر مکعب می‌باشد و وزنی هشت و نیم کیلوگرمی دارد. نوع این جاروبرقی نیز کیسه دار است و دارای لوله تلسکوپی، پاکت و فیلتر بهداشتی است. همچنین یک نشانگر پر بودن مخزن دارد. 

از یک کابل برق 7 متری استفاده می‌کند و شعاع کارکرد آن تا 10.5 متر می‌باشد. با خرید اقساطی جاروبرقی سامسونگ تفاوت را مشاهده نمایید! به میزان 81 دسیبل صدا تولید می‌کند. البته محدوده میزان صدا می تواند کمی بیشتر شود.

گنجایش مخزن این جارو برقی 4 میلی لیتر است. از لوله تلسکوپی استیلی ساخته شده است که لوله‌های خرطومی با قابلیت چرخش 360 درجه دارد. یک مخزن جانبی داخلی نیز در آن به کار رفته است. بر روی دسته این جاروبرقی یک فیلتر سایکلون موجود است. 

دارای شلنگ چرخان 360 درجه‌ای و چرخ لاستیکی است. یک کیسه پارچه‌ای و پنج کیسه یکبار مصرف دارد. دارای سری‌های پارویی، برس دار، باریک، گردگیر می‌باشد. 

همراه با این جاروبرقی یک دفترچه راهنما نیز ارائه می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی سامسونگ به آسانی خانه خود را تمیز و پاکیزه سازید.

خرید جاروبرقی سامسونگ

اگر قصد خرید جاروبرقی سامسونگ را دارید، می‌توانید به فروشگاه آنلاین قسطی‌کلاب مراجعه نمایید. در فروشگاه اینترنتی قسطی‌کلاب، قابلیت خرید لوازم خانگی به صورت نقدی و اقساطی فراهم شده است.

در خرید به روش غیرنقدی، باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید. در حال حاضر این شرکت از چهار روش فروش اقساطی بای‌ چک، لیزینگ فراز اندیشان، لیزینگ صنعت و معدن و لیزینگ‌پارسیان بهره‌مند است. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی جاروبرقی سامسونگ از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباس شویی xvision

خرید اقساطی لباس شویی xvision
برند ایکس ویژن یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است که در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. برای خرید اقساطی لباس شویی...

خرید اجاق‌ گاز سینجر

خرید اجاق‌ گاز سینجر
اجاق گاز سینجر یکی از محبوب‌ترین اجاق گازها در ایران است که دارای طراحی بی‌نظیری است. برای خرید قسطی اجاق گاز سینجر به بخش لوازم ...