خرید نقدي یخچال فریزر اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/23 02:45:06

برند اسنوا یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی است که در سال‌های اخیر فروش بالایی داشته است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر اسنوا دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید نقدي یخچال فریزر اسنوا

یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI

این محصول توسط شرکت اسنوا ساخته شده است. همچنین در تنوع رنگی سفید براق، نقره‌ای، سفید چرمی و تیتانیومی تولید می‌شود و شرکت انتخاب سرویس حامی آن را گارانتی کرده است.

برای این یخچال یک گارانتی 60 ماهه در نظر گرفته شده است. از نوع یخچال فریزرهای بالا به پایین یا کمبی محسوب می‌شود که یخچال در قسمت بالا و فریزر در قسمت پایین قرار گرفته است.

گنجایش این یخچال در حدود 267 لیتر می‌باشد و گنجایش فریزر نیز به اندازه 100 میلی‌لیتر است. به این ترتیب، گنجایش کل دستگاه در حدود 367 لیتر می‌باشد. 

ارتفاع یخچال برابر 2 متر و عمق آن برابر با 670 متر است. همچنین، پهنایی برابر با 686 میلی متر دارد. وزن این محصول نیز در حدود 110 کیلوگرم می‌باشد. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است.

این یخچال از نوع یخچال‌های بدون برفک و یا نوفراست محسوب می‌شود، همچنین یخچال دارای چهار طبقه و یک کشوی مخصوص می‌باشد. وجود این محفظه نگهداری میوه و سبزیجات تازه سبب می‌شود تا با کنترل رطوبت بر روی آن‌ها، در مدت زمان طولانی‌تری حفظ شوند. 

طبقه نگهداری تاشو نیز برای مدیر مدیریت فضای درون یخچال وجود دارد که به ظرفیت بیشتر این سامانه می‌انجامد. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر اسنوا تمامی خوراکی‌های خود را در یخچال فریزر جای دهید!

همچنین چهار جایگاه مختلف برای قرار دادن تخم مرغ، سس و بطری‌های آشامیدنی دارد. طبقه‌های شیشه‌ای یخچال از نوع نشکن است. این یخچال از یک لامپ نیز برخوردار است که در هنگام تاریکی شب می‌توانید محتویات درون آن را ببینید. فریزر نیز دارای چهار کشو می‌باشد. در صورتی که فریزر را به یک منبع آب متصل نمایید، می‌توانید از یخساز نیمه اتوماتیک آن بهره مند شوید.

مزایای یخچال فریزر اسنوا

یکی از مزایای این یخچال، اقتصادی بودن و مقرون به صرفه بودنش آن می‌باشد. از نظر انرژی نیز دارای رتبه برچسب انرژی A+ است. از جمله قابلیت‌های موجود در این یخچال فریزر، قابلیت سرمایش هوشمند است.

همچنین، مجهز به کمپرسورهایی از نسل جدید و کم مصرف است که به کاهش مصرف انرژی و ایجاد گردش هوای چندگانه کمک می‌کند. کمپرسور این یخچال با بازدهی برابر با 20 درصد صرفه جویی بیشتر در انرژی ساخته شده است. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر اسنوا مواد غذاهایی سالم و بهداشتی مصرف کنید!

یکی از جذابیت‌های این یخچال، وجود یک نمایشگر LED است. بر روی یخچال یک کنترل پنل دیجیتالی متصل است که با نمایش گرافیکی، سهولت عملکرد را برای انتخاب شما به ارمغان می‌آورد. 

در کل این یخچال قادر است تا حجم خوبی از مواد غذایی را در خود جای دهد و آنها را تازه و خنک نگهداری کند. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر اسنوا از تولیدات باکیفیت داخلی حمایت کنید!

این یخچال دارای طراحی ساده و مینیمالی می‌باشد. در این طراحی آن، زاویه‌های مختلفی مثل دستگیره کاهش یافته و بنابراین استفاده از آن آسان‌تر شده است. 

بنابراین، بر روی بدنه یخچال هیچ گونه برجستگی اضافه وجود ندارد. چند حسگر هوشمند در یخچال وجود دارد که با استفاده از آن‌ها، سرمایش یکنواخت و پایداری در هوای داخل یخچال به وجود می‌آید.

نوارهای عایق یخچال نیز از نوع ضد باکتری می‌باشند و از تجمع آلودگی بر روی درزهای یخچال فریزر ممانعت به عمل می‌آورند. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر اسنوا کیفیت و کارایی را تجربه نمایید!

یک فیلتر تصفیه هوای نانو سیلور نیز در این یخچال موجود است. همچنین مجهز به یک چیلر است که برای نگهداری موادی مانند گوشت فوق‌العاده است.

قدرت خنک کنندگی یخچال نیز بسیار بالا می‌باشد. علاوه بر این، دارای یک عیب یاب دیجیتال است. این یخچال مجهز به چرخ است که جابجایی آن را نیز، آسان می‌سازد. با خرید نقدی و اقساطی یخچال فریزر اسنوا یک دستگاه کم‌صدا داشته باشید.

خرید یخچال فریزر اسنوا

اگر قصد آن را دارید تا این یخچال بی‌نظیر ایرانی را تهیه نمایید، می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و حتی از خدمات اقساطی این فروشگاه بهره‌مند شوید.

به این صورت که به یکی از چهار روش موجود از لیزینگ‌های معتبر در این سامانه وام بگیرید و بین 3 الی 5 روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر اسنوا از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ظرف شویی هیمالیا

خرید قسطی ظرف شویی هیمالیا
اگر قصد خرید قسطی ظرف شویی هیمالیا با شرایطی عالی دارید، به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت ...

خرید قسطی آبمیوه گیری تکنو

خرید قسطی آبمیوه گیری تکنو
برند تکنو یکی از برندهای پرفروش در ایران است که محصولات منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی آبمیوه گیری تکنو به بخش آبمیوه گیری و...