ماشین لباسشویی samsung

تاریخ انتشار:
1403/2/9 00:01:50

ماشین لباسشویی‌های سامسونگ با طراحی بی‌نظیر و استثنایی فروش بالایی را تجربه کرده است و محبوبیت ویژه‌ای در بین مردم ایران دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی samsung به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ماشین لباسشویی samsung


ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ دارای امکانات و قابلیت‌های بی‌نظیری هستند. برای مثال می‌توانید در هنگام شستشو لباس فراموش شده را به سایر لباس‌ها بیفزایید. قابلیت ساخت حباب دارند و این به تمیزی و آسیب نرسیدن به لباس کمک می‌کند. 

بدنه آن‌ها از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است و در تولیدشان از دیگه‌ای الماسه استفاده می‌شود. دارای صفحه نمایش LED می‌باشند. هم‌چنین امکان شستشو با هوا و یا ایرواش را دارند و این کمک می‌کند تا هوای ناخوشایند لباس از بین برود و لباس ضدعفونی شود.

به علاوه، خاصیت لکه‌زدایی قدرتمندی دارند و سبب می‌شوند تا لباس‌های درون حباب خیس شوند و لکه‌های سست آن‌ها ناپدید شود. از نظر فنی نیز موتور به کار رفته در این ماشین‌ها از نوع اینورتر است. 

این موتور عملکردی هوشمندانه دارد و بسیار ماندگار است، در عین حال صدای بسیار کمی تولید می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی samsung همه‌ چیز تمیز و درخشان می‌ماند!

طراحی بسیار زیبایی در ساخت ماشین‌های لباسشویی سامسونگ وجود دارد که آن‌ها را تبدیل به ماشین‌هایی بی‌نظیر می‌کند. یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده این ماشین‌ها وجود سیستم خودکار عیب‌یاب است. 

این قابلیتی است که سبب می‌شود تا شما تمامی خطاها و مشکلات رخ داده شده در ماشین خود را تشخیص دهید و با استفاده از راهکارهای هوشمند، این اشکالات را برطرف سازید.

در ساخت این ماشین‌ها از پرزهای برجسته‌ای استفاده می‌شود که موجب می‌شوند تا لباس‌ها بدون هیچ آسیبی شستشو شوند. سوراخ‌های ریزی نیز وجود دارد که باعث خارج شدن آب می‌شود و به لباس شما هرگز آسیبی نمی‌رسد. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از بهترین و پرفروش‌ترین ماشین‌های لباسشویی برند سامسونگ بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی ماشین لباسشویی samsung در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1254

این ماشین لباسشویی در رنگ زیبای نقره‌ای تولید شده است و سام سرویس گارانتی آن را ضمانت می‌کند. دارای ظرفیتی 7 کیلوگرمی است و از قسمت جلو باز می‌شود. سرعت چرخش موتور در این وسیله، 1200 دور در دقیقه است. 

به ورودی آب سرد و گرم متصل می‌باشد. این وسیله زیبا دارای صفحه نمایش LED است و در حدود 59 کیلوگرم وزن دارد. همچنین پهنایی برابر با 600 میلی متر دارد، عمق آن 600 میلی متری است و ارتفاعی معادل 850 میلی متر دارد.

جهت باز شدن درب به صورت یک زاویه 180 درجه است. درب این ماشین لباسشویی به سمت چپ باز می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی samsung کیفیت را احساس کنید!

این ماشین لباسشویی صدای کمی تولید می‌کند. در زمان شستشو تنها 54 دسیبل صدا تولید می‌کند و میزان صدای آبکشی نیز 72 دسسبل است. اگرچه این ماشین لباسشویی دارای بخارشو، قفل آکوا و قابلیت اضافه کردن لباس در هنگام شستشو نیست، ولی قابلیت‎‌های فوق‌العاده‌ای دارد. برای نمونه دارای 6 برنامه شستشوی خودکار است. 

همچنین مجهز به قفل کودک می‌باشد و تکنولوژی حباب ساز یا اکوبابل را دارد. قبل از شستشوی اصلی شستن با کف انجام می‌شود. یک برنامه مخصوص شستن خودکار دیگ وجود دارد.

دارای سیستم عیب یاب هوشمند است و سیستم حفاظتی در برابر نوسانات برق نیز دارد و دستگاه شما را در هنگام قطع و وصل برق ایمن می‌سازد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی samsung ایمنی را فراهم سازید!

یک سیستم انتخاب نیز در این ماشین وجود دارد. جاگ دوآل کمک می‌کند تا به راحتی دستورالعمل‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از شستشوی سریع می‌توانید در زمان کوتاهی لباس‌های خود را پاکسازی نمایید. دیگ الماسه سبب می‌شود تا لباس‌های شما محافظت شوند و ضد چروک بمانند. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی samsung بدرخشید!

ماشین لباسشویی سامسونگ

برای خرید ماشین لباس‌شویی سامسونگ به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید نقدی و غیر نقدی آن استفاده نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید.

پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین لباسشویی samsung از این سایت است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید مایکروویو قسطی دوو

خرید مایکروویو قسطی دوو
از دیگر طرح های مقرون به صرفه و کاربردی، لوازم خانگی قسطی ارائه شده در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، می توان به طرح خرید مایکروویو قسطی دوو...

خرید اقساطی قهوه ساز میگل

خرید اقساطی قهوه ساز میگل
قهوه ساز یکی از جالب‌ترین وسایل خانگی است که به تازگی در هر خانه‌ای یافت می‌شود. اگر تمایل به خرید اقساطی قهوه ساز میگل دارید، به بخش ...