خرید قسطی یخچال فریزر امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/11 04:56:30

کمپانی امرسان یکی از برترین کمپانی‌های ایرانی است که بهترین یخچال فریزرهای ایران را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی یخچال فریزر امرسان


شرکت امرسان 

شرکت امرسان، یک شرکت ایرانی است. این شرکت که محبوب‌ترین برند لوازم خانگی ایرانی نام گرفته ‌است، در سال ۱۳۶۰، فعالیت خود را در شهرک صنعتی عباس آباد آغاز کرد. 

از جمله علت‌های موفقیت این شرکت ایرانی می‌توان به داشتن مشتریانی باوفا و همیشگی اشاره کرد که نه تنها از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند، بلکه باعث تبلیغ و فروش بیشتر محصولات این شرکت نیز می‌گردند. 

شرکت امرسان از گذشته تا کنون، خدمات پس از فروش و طراحی و تولید باکیفیت را سر لوحه خود قرار داده است و هنوز که هنوزه این مهم را رعایت می‌کند تا همچنان به عنوان برندی محبوب در خانه‌های ایرانی جای داشته ‌باشد. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان با ما همراه باشید. 

اهداف شرکت 

اهداف شرکت امرسان همواره شناخت نیاز مشتریان و توجه به سلایق آن‌ها بوده ‌است. از طرفی این شرکت توانسته با تکیه بر تولیدات با کیفیت خود و همچنین دارا بودن خدمات پس از فروش و تضمین کالا، همواره محبوبیت خود را به عنوان یک برند باکیفیت ایرانی در جامعه حفظ کرده و به شعار خود که “زیبا، پیشرو و مطمئن” است، عمل نماید. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان همراه ما باشید. 

محصولات شرکت امرسان 

شرکت امرسان بزرگ‌ترین برند معتبر ایرانی در زمینه طراحی و ساخت یخچال و فریزر با کیفیت ایرانی است. این شرکت ایرانی توانسته با بهره‌ گیری از تکنولوژی روز دنیا، شناخت نیازهای مردم و همچنین مطابق با سلایق مشتریان، محصولات خود را تولید کرده و با ارائه قیمت‌های مناسب، برندی محبوب شناخته شود.

این شرکت توانسته در کنار برند‌های داخلی چون اسنوا، هیمالیا، الکترواستیل و دیگر برند‌های داخلی و همچنین برند‌های خارجی چون سامسونگ، الجی، بوش و سایر برندهای خارجی بسیار خوب درخشیده و نام خود را بر سر زبان‌ها اندازد. در ادامه برای خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان با ما همراه باشید. 

یخچال فریزر امرسان 

از اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکت امرسان، طراحی و تولید یخچال فریزر‌هایی با کیفیت، همگام با علم روز دنیا است. عمده موفقیت این شرکت ناشی از شناخت دقیق مشتریان خود و تولید بر اساس سلایق آن‌ها می‌باشد. 

این شرکت موفق ایرانی، با هدف ساخت یخچال و فریزر‌های داخلی وارد بازار شده ‌است و توانسته با ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا در محصولات خود و همچنین ارائه قیمت‌های رقابتی، بسیار خوب درخشیده و نام خود را بر سر زبان‌ها اندازد. 

در ادامه برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان با ما همراه باشید. از انواع یخچال فریزر‌های تولید شده توسط این شرکت می‌توان به یخچال فریزر ساید بای ساید، دوقلو، یخچال تک، فریزر تک، یخچال کلاسیک و شیشه‌ای اشاره کرد. 

جدیدترین یخچال فریزر امرسان 

از جدیدترین یخچال فریزرهای دوقلو امرسان می‌توان به FN15D & RH15D اشاره کرد. یخچال فریزر گروه RH15D و FN15D یکی از بهترین یخچال فریزر‌های دوقلو مدرن برند امرسان است. 

این مدل که نام دیگر آن یخچال فریزر دو تکه نیز می‌باشد، از دو قسمت یخچال و فریزر با دو در مجزا طراحی شده ‌است. این مدل از یخچال فریزر امرسان، همانطور که از نام آن بر می‌آید، گزینه ساده این مجموعه می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان به قسطی کلاب مراجعه کنید.

قابلیت لمسی در صفحه نمایشگر دستگاه، جای خود را به پنل دکمه‌ای در قسمت بالای آن داده ‌است و همچنین این دستگاه دارای بخش آبسردکن به روی درب یخچال می باشد و در رنگ‌های سفید، استیل و چرمی به بازار عرضه می‌گردد. لازم به ذکر است که توان مصرفی این دستگاه A می‌باشد. 

خرید اقساطی یخچال فریزر امرسان 

شما می‌توانید برای خرید یخچال فریزر امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. سایت قسطی کلاب یک سایت اینترنتی در زمینه فروش لوازم خانگی و همچنین محصولات الکترونیکی می‌باشد که توانسته با قرار دادن شرایط فروش به صورت نقدی و همچنین اقساطی، نیاز بسیاری از مخاطبین خود را پاسخ دهد.

ناگفته نماند که خرید نقدی از قسطی کلاب همراه با تخفیفات ویژه‌ای است و خرید اقساطی از قسطی کلاب از طریق بای چک و لیزینگ صورت می‌پذیرد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش لوازم خانگی قسطی

فروش لوازم خانگی قسطی
فروش اقساطی لوازم خانگی را می توان از بهترین روش های تهیه وسایل منزل دانست که امروزه بیشتر مردم از آن استقبال می کنند. شما می توانید با شرکت در...

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا
برند اسنوا یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا به ...