خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/29 01:06:23

برند اسنوا یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا


ماشین ظرفشویی اسنوا

اسنوا یکی از زیربرندهای هلدینگ مشهور انتخاب می‌باشد. گروه انتخاب در عرصه تولیدات الکترونیکی مدرن فعالیت می‌کند و توانسته است در داخل ایران و حتی در خاورمیانه از شهرت بالایی برخوردار باشد.

اسنوا در سبد تولیدی خود محصولات متنوعی مانند ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی، تولیدات گرمایشی و سرمایشی و همچنین کالاهای صوتی و تصویری ارائه می‌دهد. 

جالب است بدانید که شعار تبلیغی این برند، شریک زندگی بهتر می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی یکی از محصولات ماشین ظرفشویی این برند بپردازیم. قابلیت خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

این ماشین ظرفشویی از نوع ماشین‌های ظرفشویی ایستاده می‌باشد که دارای نمایشگر است و وزنی در حدود 52.4 کیلوگرم دارد. عمق و پهنای آن برابر 600 میلی‌متر و ارتفاعی برابر 850 میلی‌متر است. 

این ماشین لباسشویی می‌تواند ظروف 12 نفر مهمان و صاحب خانه را پاکیزه نمایند. از جمله نکات فوق‌العاده این دستگاه داشتن میزان نمودار مصرف انرژی بهینه A++ می‌باشد. 

از دیگر خصوصیات قابل توجه در این ماشین ظرفشویی میزان صدای کم آن می‌باشد که تنها در حدود 49 دسیبل است. این میزان صدا هیچگونه مزاحمتی را برای شما یا همسایگانتان به دنبال نخواهد داشت.

به علاوه این ماشین دارای 6 برنامه شستشو منحصر به فرد است. یکی از برنامه‌های فوق‌العاده این ماشین، برنامه مخصوص به ظروف حساس یعنی چینی و شیشه‌ای است.

ظروفی که ممکن است نگران شستشوی آنها باشید و فکر کنید که در حرارت و یا پروسه شستشو ممکن است به آنها آسیبی وارد شود. با این قابلیت ویژه از هر نگرانی در این خصوص خاطر جمع خواهید بود. با خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا همه چيز عالی خواهد بود!

از نظر ویژگی‌های ساختاری نیز دارای دو سبد مجزا می‌باشد. همچنين، طبقه سوم مخصوص قاشق‌ها و چنگال‌ها می‌باشد. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا از توليدات باكيفيت ايرانی حمايت نماييد.

به علاوه یک قابلیت ویژه خشک کردن اضافه نیز دارد. همچنین از سیستم شستشو با تاخیر نیز برخوردار است. در این سیستم شما می‌توانید با خیال راحت به مهمانی بروید و قبل از آن دستور شستشو را در زمان خاصی که در منزل نیستید، فعال نمایید. هنگامی که به خانه بازگردید خواهید دید که ظروف شما به خوبی شستشو و خشک شده است.

از دیگر برنامه‌های شستشو در این ماشین برنامه اکو یا شستشوی اقتصادی است در صورتی که می‌خواهید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنید، ولی زمان شستشوی طولانی‌تری داشته باشید، می‌توانید از این برنامه برخوردار شوید. 

از دیگر برنامه‌های فوق‌العاده شستشو در این ماشین، سیستم شستشوی سریع می‌باشد و کمک می‌کند تا در زمانی که عجله زیادی برای شستشو دارید و می‌خواهید زودتر ظروف خود را در سر جای خود قرار دهید، به خوبی عمل کنید. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا خاطر جمع باشيد!

علاوه بر موارد گفته شده، این دستگاه دارای یک سیستم عیب یاب هوشمند می‌باشد. با این قابلیت دیگر نیازی به حضور تکنسین‌های مختلف به منزل نداريد. بلکه سیستم عیب یاب هوشمند به سرعت این اشکال را شناسایی می‌کند و نسبت به برطرف شسته شدن آن پیشنهادهایی را ارائه می‌دهد.

قابلیت دیگر موجود در این ماشین، شستشوی قدرتمند است. این قابلیت را برای ظروفی با چربی و کثیفی‌های بیشتر از حد نرمال به کار خواهید برد. طبیعی است که در این نوع شستشو، میزان مواد شوینده بیشتری مصرف می‌شود. همچنین، ممکن است آب با فشار بیشتری به ماشين وارد شود. با خرید ماشین ظرفشویی اسنوا بهينه مصرف كنيد!

از ديگر قابلیت‌های ویژه در این ماشین، قابلیت شستشو با نصف ظرفیت است. در زمانی که تنها نصف مخزن شما حاوی ظروف است، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید و تنها یک قسمت از ماشین ظرفشویی خود را آماده شستشو سازید.

اين قابلیت بیشتر برای خانواده‌های کم جمعیت، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی اسنوا هميشه ظروفی تميز داشته باشيد!

ماشین ظرفشویی اسنوا

اگر دوست دارید تا از یک کالای باکیفیت ایرانی استفاده کنید. همچنین، محصولی با کیفیت خریداری نمایید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. علاوه بر اين، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید. 

زیرا در این فروشگاه خدماتی برای خرید اقساطی لوازم خانگی در نظر گرفته شده است تا بتوانيد از لیزینگ‌های معتبر وام بگیرید و سه الی پنج روز بعد وسایل دوست داشتنی خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ماشین ظرفشویی اسنوا از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین ظرفشویي اسنوا

خرید اقساطی ماشین ظرفشویي اسنوا
برند اسنوا جز برترین برندهای ایرانی موفق است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویي اسنوا به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی...

خرید اقساطي اسپرسو ساز مباشی

خرید اقساطي اسپرسو ساز مباشی
برای لذت بردن از طعم واقعی قهوه، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي اسپرسو ساز مباشی با قیمتی عالی از بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم...