خرید قسطی ماشین لباسشویی امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/5 20:58:42

ماشین لباسشویی امرسان با تنوعی بالا و رنگبندی بی‌نظیر به ایرانیان عزیز ارائه شده است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی ماشین لباسشویی امرسان
معرفی برند امرسان 

شرکت امرسان، همانطور که از نام آن برمی‌آید، یک شرکت ایرانی است که در سال ۱۳۶۰، توسط جوانی ایرانی پایه گذاری شد. این شرکت هم اکنون در شهرک صنعتی عباس آباد با مساحتی در حدود ۱۵۰۰۰۰ متر مکعب، دارای فضای تولیدی و بررسی کیفیت محصولات می‌باشد.

برند ایرانی امرسان در نخستین فعالیت‌های خود، با هدف تولید محصولات با کیفیت ایرانی در کنار فناوری برتر دنیا آغاز به کار کرد. حتما تا به حال شعار معروف این شرکت که “ زیبا، پیشرو، مطمئن” است را شنیده‌اید.

این جمله تنها یک شعار نیست و امرسان این جمله را به عنوان سر لوحه کار خود قرار داده‌ است. در ادامه همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان مطلع گردید. 

تاریخچه شرکت امرسان 

در دهه ۶۰ بود که جوانی تحصیل کرده به نام آقای حسین فتاحی، پایه گذاری این شرکت ایرانی را انجام داد. شرکت امرسان در ابتدای فعالیت خود به طراحی و ساخت فریزر‌های خانگی پرداخت و پس از آن‌ که رضایت مشتریان خود را به دست آورد، شروع به ساخت نخستین یخچال‌های خود کرده و در ادامه به تولید دیگر محصولات لوازم خانگی پرداخت.

وجود شرکت‌هایی داخلی چون امرسان بود که توانست ایران را تا حد بسیار زیادی روی پای خود نگه ‌داشته و از وابستگی نسبت به غرب بکاهد. شرکت‌هایی چون امرسان توانستند در شرایط تحریم بسیار خود عمل کرده و با تولید محصولاتی با کیفیت، نیاز بسیاری از مشتریان را پاسخ‌گو باشد. در ادامه برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی امرسان با ما همراه باشید. 

تولیدات شرکت امرسال 

از تولیدات این شرکت ایرانی می‌توان به طراحی و ساخت یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، جارو برقی و همچنین اجاق گاز اشاره کرد. اگر می‌خواهید از شرایط خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان مطلع گردید، در ادامه با ما همراه باشید. 

گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش 

شرکت امرسان با قرار دادن شرایط پشتیبانی خود توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را برآورده کند. این شرکت دارای گارانتی ۳ ساله می‌باشد. همچنین این شرکت با داشتن کادری مجرب از تکنسین‌ها و تعمیرکاران زبردست خود توانسته سبب خاطر جمعی مشتریان وفادار خود گردد. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی ماشین لباسشویی امرسان با ما همراه باشید. 

جدیدترین ماشین لباسشویی امرسان 

این شرکت نه تنها در زمینه تولید محصولات با کیفیت چون یخچال و فریزر توانسته خوب عمل کند، بلکه در زمینه ساخت دیگر لوازم خانگی چون ماشین لباسشویی نیز توانسته بسیار خوب بدرخشد.

از جدیدترین ماشین لباسشویی‌های ساخته شده توسط کمپانی امرسان می‌‌توان به ماشین لباسشویی مدل FS10N اشاره کرد. این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت ۸ کیلویی می باشد و اتومات است و موتور به کار رفته در آن کره‌ای می باشد.

ماشین لباسشویی مدل FS10N در رنگ‌های سفید و طوسی طراحی شده و به بازار عرضه می‌گردد. طراحی این محصول بسیار شکیل و ساده بوده و درب مشکی آن زیبایی خاصی به آن بخشیده ‌است. 

نمودار مصرف انرژی این مدل از ماشین لباسشویی A+++ است، در ارتفاع ۸۵ سانتی متری، عمق ۵۹ سانتی متری و پنهای ۶۰ سانتی متری تعبیه شده‌ است. 

خرید اقساطی ماشین لباسشویی امرسان 

شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. سایت قسطی کلاب یک سایت اینترنتی در زمینه فروش محصولات الکترونیکی و همچنین لوازم منزل است که با قرار دادن شرایط فروش اقساطی توسط بای چک و لیزینگ توانسته نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند.

همچنین به صورت مستقیم ‌می‌توانید خریدهای نقدی خود را از قسطی کلاب انجام دهید. در این شرایط اقساطی شما می‌توانید کلیه محصولات مورد نظر خود را از دو طریق خریداری کنید.

شرکت لیزینگ و بای چک با داشتن شرایط عالی توانسته‌اند خرید اقساطی را آسان‌تر از همیشه کنند. به راحتی و در خانه محصولات مورد نظر را خود را سفارش دهید و طی مدت زمانی کوتاه، درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال پاکشوما

خرید قسطی یخچال پاکشوما
برند پاکشوما یکی از بهترین مارک‌های داخلی می‌باشد که دارای محصولات متنوعی می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال پاکشوما به بخش...

خرید ماشین لباسشویی بوش قسطی

خرید ماشین لباسشویی بوش قسطی
بی شمار برند مختلف ماشین لباسشویی، مارک بوش از بهترین ها می باشد. ماشین لباسشویی بوش در طی چندین سال امتحان کیفیت را به خوبی گذرانده است و توانسته