فروش کامپیوتر اپل

تاریخ انتشار:
1403/2/8 22:19:48

کامپیوترهای اپل دارای بهترین عملکرد و کارایی می‌باشند و از طراحی فوق مدرنی برخوردار هستند. برای خرید اقساطی کامپیوتر اپل به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش کامپیوتر اپل


فروش کامپیوتر اپل 

مک بوک ایر ۲۰۲۰، طراحی استثنایی و قابلیت سخت‌افزاری نوینی دارد. این کامپیوتر سبک و باریک است. پردازنده فوق‌العاده آن، کیبورد ترقی یافته و افزایش عمر باتریش، آن را در مقایسه با نسل‌های قبلی خود متمایز کرده است. 

از نظر قیمت نیز کاهش کمی یافته است. در ادامه به ویژگی‌ها و امکانات جدیدی که در آن وجود دارد، اشاره خواهیم نمود. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر اپل در قسطی کلاب فراهم شده است. 

مشخصات فنی مک بوک ایر ۲۰۲۰ 

ابعاد این سیستم 16.1×304×212.4 است. ۱.۲۹ کیلوگرم وزن دارد. نمایشگر ال سی دی ۱۳.۳ اینچی دارد که رزولوشن آن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ پیکسل است. پردازنده مرکزی core i7 دارد. پردازنده گرافیکی آن اینتل آیریس پلاس است. 

۱۶ گیگ رم دارد. ۲ ترابایت حافظه ذخیره سازی دارد. سیستم عامل آن، مک او اس کاتالینا می‌باشد و قیمتش در حدود ۱۳۰۰ دلار است. با خرید اقساطی کامپیوتر اپل، بهترین کالای دنیا را مالک شوید. 

مشخصات ظاهری 

طراحی آن خیلی شبیه به طراحی‌های قبلی است و دلیل آن هم طراحی موفق سری‌های قبلی اپل مک بوک می‌باشد. مک بوک یک لپ تاپ نازک و سبک است که نسبت به نسخه سال قبلی خود کمی نازک‌تر جلوه می‌کند. 

البته نسبت به مدل سال 2019 که وزن ۱.۲۵ کیلوگرمی داشت، کمی سنگین‌تر است. این مدل نیز مانند مدل‌های قبلی خود درگاه‌های زیادی ندارد و فقط به درگاه تاندربولت و یک جک صدا مجهز است. با خرید کامپیوتر اپل از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

اپل یک محصول منحصر به فرد بخرید! 

تاندربولت از سرعت ۴۰ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند و قابلیت انتقال ویدیوی 6K را به یک نمایشگر دیگر فراهم می‌سازد و البته به عنوان درگاه شارژ نیز عمل خواهد کرد. 

صفحه کلید آن به خوبی طراحی ایجاد شده آن را، نشان می‌دهد و بسیار پیشرفت داشته است. صفحه کلید جدید اپل مک‌بوک ایر، با مکانیسمی قیچی مانند طراحی شده است.

کلیدهای یک میلیمتری دارد و فلش‌های آن نیز به شکل تی معکوس در کنار همدیگر قرار گرفته‌اند و این چیدمان آن را بسیار ساده می‌کند. در زیر صفحه کلید یک پد قرار گرفته است که بسیار روان و سریع عمل می‌کند.

دکمه پاور در سمت راست بالای کیبورد طراحی شده است که به عنوان حسگر نیز عمل می کند. با استفاده از اثر انگشت، شناسایی بیومتریکی شما از ورودی دستگاه انجام‌می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر اپل دستگاهی ایمن بخرید.

بالاتر از صفحه کیبورد، نمایشگر آن قرار دارد که نسبت به نسخه های قبلی تغییری نداشته است. در پس زمینه، ال ای دی وجود دارد که از فناوری ips پشتیبانی می‌نماید. این نمایشگر تصاویر را با تراکم پیکسلی ۲۲۷ پیکسل بر اینچ به نمایش می‌گذارد.

این مدل به سیستم True tone مجهز شده است که به صورت خودکار، حرارت رنگی را بر مبنای رنگ محیط تنظیم می‌کند. با خرید اقساطی کامپیوتر اپل، مدرن زندگی کنید! 

عملکرد سخت افزاری 

در متن بالا مشخصات فنی این دستگاه را بیان نمودیم. به این دستگاه انتقادهایی وارد شده است و یکی از این انتقادها عدم ارتقای وب‌کم این سیستم است. 

البته کیفیت تصویر برداری این وب‌کم قابل قبول است، ولی برای برقراری تماس تصویری و فعالیت‌های این چنینی کیفیت تصویر مناسبی را ندارد و باید در این سری، لپ‌تاپ خود را حرفه‌ای‌تر به بازار عرضه می‌نمود. 

میکروفون نسخه ۲۰۲۰ که در بالای آن تعبیه شده نسبت به نسخه پیشین این دستگاه از ۲۲ برابر کیفیت و ۲۵ درصد بلندی صدا پشتیبانی می‌کند. علیرغم اینکه اپل بوک ایر ۲۰۲۰ به سبکی نسیم است، ولی صدای آن می‌تواند به بلندی صدای طوفان باشد!

از نظر باتری نیز این لپ‌تاپ بیشتر از یک روز کاری با یک شارژ کامل روشن باقی می‌ماند. با خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر اپل یک کالای حرفه‌ای خریداری نمایید. 

خرید اقساطی کامپیوتر اپل 

می‌توانید خرید کامپیوتر اپل را در قسطی کلاب و در بخش کالاهای دیجیتال انجام دهید. قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی و تامین کننده کالاهای ضروری مردم ایران است.

در این فروشگاه آنلاین تمهیداتی ایجاد شده است تا ایرانیان عزیز بتوانند کالاهای خود را به راحتی و بدون داشتن هیچ گونه دغدغه مادی خریداری نمایند. 

شما می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی و به آسانی کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید و خودتان نسبت به مبلغ و زمان اقساط، نحوه پرداخت را مشخص نمایید. با انتخاب نحوه خرید از بای چک با لیزینگ خرید اقساطی خود را تکمیل کنید. همین حالا نسبت به خرید کامپیوتر اپل از قسطی کلاب اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون13

خرید قسطی آیفون13
اگر شما هم جز علاقه مندان به خرید قسطی آیفون 13 هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید اقساطی گلکسی واچ سری 4

خرید اقساطی گلکسی واچ سری 4
ساعت هوشمند سامسونگ یکی از بهترین محصولات این برند است. برای خرید اقساطی گلکسی واچ سری 4 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...