خرید قسطی آیفون13

تاریخ انتشار:
1403/2/21 12:46:59

اگر شما هم جز علاقه مندان به خرید قسطی آیفون 13 هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی آیفون 13


گوشی آیفون 13

خرید قسطی آیفون 13 یکی از بهترین و شگفت انگیزترین موقعیت‌هایی است که شما می‌توانید با بهره وری از آن، صاحب یک گوشی پرچمدار از برند اپل شوید. ساختار و طراحی این گوشی پرچمدار بسیار باکیفیت و زیبا است.

تنها تفاوت ظاهری آیفون 13 نسبت به آیفون 12، نحوه قرار گیری لنز دوربین‌های اصلی است (در آیفون 13 دوربین‌ها ضربدری قرار گرفته‌اند). اگرچه در بخش ظاهر، آیفون 13 نسبت به آیفون 12 تغییر بسیار زیادی نکرده است؛ اما سخت افزار آیفون 13 بسیار سریعتر و پیشرفته تر شده است. دوربین، باتری، امنیت گوشی نیز از جمله دیگر نقاط قوت این گوشی محسوب می‌شوند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

طراحی این کالای دیجیتال

بدنه این کالای دیجیتال، به جز فریم، تماما از شیشه ساخته شده است (فریم گوشی از آلومینیوم می‌باشد). این گوشی 174 گرمی، دارای ابعاد 146.7 در 71.5 میلیمتر می‌باشد و ضخامت آن نیز به 7.7. میلیمتر می‌رسد. در کل گوشی از نظر ابعاد و وزن، در حد متوسط و استاندارد قرار می‌گیرد. با خرید اقساطی آیفون 13 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

صفحه نمایش

گوشی آیفون 13 از یک نمایشگر بسیار عالی و باکیفیت نیز بهره می‌برد. سایز این نمایشگر 6.1 اینچ است و 87.1 درصد سطح گوشی را نیز به خود اختصاص داده است. همچنین نوع این صفحه نمایش Super Retina XDR OLED است که قادر است تا رزولوشن 1170 در 2532 مگاپیکسلی را در اختیار شما قرار دهد. یکی دیگر از نکات مثبت این صفحه نمایش، میزان روشنایی این گوشی است (حداکثر 1200 نیت). همچنین نرخ نوسازی تصویر در این صفحه نمایش 60 هرتز است که می‌توان آن را یک نقطه ضعف به حساب آورد.

سیستم عامل و سخت افزار این کالای دیجیتال

یکی از عواملی که خرید قسطی آیفون 13 را به امری معقول تبدیل می‌کند؛ بخش سخت افزار و نرم افزار این گوشی است. همانطور که می‌دانید این گوشی از سیستم عامل IOS 15 استفاده می‌کند. همچنین پردازنده مرکزی این گوشی از نوع Apple A15 Bionic است که بسیار قدرتمند و سریع می‌باشد. در واقع این تراشه انحصاری (انحصاری شرکت اپل) باعث می‌شود تا برنامه‌ها و بازی‌ها، در بالاترین کیفیت و بدون لگ زدن اجرا شوند. این امر سبب می‌شود تا کار کردن با این گوشی به امری لذت بخش تبدیل شود. از طرف دیگر، پردازنده گرافیکی آیفون 13 نیز از نوع Apple GPU می‌باشد.

در کل این کالای دیجیتال از نظر سخت افزار و نرم افزار (همچنین هماهنگی نرم افزار و سخت افزار) عملکرد بسیار خوبی دارد و همین امر ارزش خرید اقساطی آن را افزایش می‌دهد.

میزان رم و حافظه داخلی این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال 4 گیگابایت رم دارد و در مدل‌های مختلفی همچون 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند. همانطور که می‌دانید گوشی‌های اپل فاقد درگاه کارت حافظه می‌باشند؛ پس سعی کنید متناسب با نیاز خود، بهترین مدل این گجت هوشمند را خریداری کنید. برای خرید اقساطی آیفون 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین

این کالای دیجیتال از دو لنز اصلی بهره می‌برد که هر دو دارای 12 مگاپیکسل کیفیت می‌باشند. ضریب اِف برای لنز اصلی 1.6 است و این عدد برای لنز اولترا واید به 2.4 می‌رسد. همچنین لنز اصلی دارای لرزش گیر اپتیکال می‌باشد و می‌تواند عکس‌های بسیار باکیفیتی را ثبت نماید. لنز اولترا واید نیز می‌تواند 120 درجه از محیط پیرامون را پوشش دهد.   

مشخصات لنز اصلی آیفون 13

لنز دوربین سلفی نیز 12 مگاپیکسل کیفیت دارد و وضوح عکس‌ها بسیار خوب است.

باتری

این کالای دیجیتال دارای یک باتری 3240 آمپر ساعتی است که برای یک روز کامل می‌تواند مفید باشد. شارژر درون جعبه این گوشی نیست و باید آن را جداگانه خریداری کنید.

نحوه خرید قسطی آیفون 13 از قسطی کلاب

اگر قصد خرید اقساطی آیفون 13 را دارید؛ پس باید بهترین و مطمئن‌ترین فروشگاه اینترنتی را بشناسید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و باسابقه‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی محسوب می‌شود که در زمینه فروش قسطی موبایل فعالیت دارد. به سایت مراجعه کنید و بعد از ایجاد اکانت، وارد فروشگاه قسطی کلاب شوید. همچنین توجه داشته باشید که شما می‌توانید کالا را به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس

فروش اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس
شرکت اپل بهترین و ثروتمندترین کمپانی در دنیا است. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 پرو

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 پرو
برند شیائومی جز برترین برندهای دنیا میباشد که محصولاتی با کیفیت و جذاب دارد. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 پرو به بخش موبایل در...