خرید شارژر بی‌سیم سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/8 14:50:58

داشتن یک شارژر بی‌سیم و مدرن در دنیای امروزی برای هر فردی لازم و ضروری می‌باشد. برای خرید اقساطی شارژر بی‌سیم سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید شارژر بی‌سیم سامسونگ


شارژ بی‌سیم چیست و چگونه عمل می‌کند؟ 

آقای تسلا همان شخصی است که قصد داشت تا برق را به صورت بی‌سیم به جهانیان هدیه دهد. او به عنوان پرچم دار این حوزه محسوب می‌شود. ولی تحقیقات او در اواخر قرن نوزدهم و ابتدای قرن بیستم با دنیای کنونی ما تفاوت بسیار زیادی داشت

دانشمندان از آن زمان تا به اکنون، با استفاده از ایده‌های او به فن‌آوری‌های متعددی رسیده‌اند. با خرید اقساطی شارژر بی‌سیم سامسونگ یک کالای مدرن بخرید.

بر خلاف نظر عقیده تسلا برق از راه هوا منتقل نمی‎شود! منظور از بی‌سیم این است که برای ارتباط، نیازی به اتصال دستگاه به پریز برق و یا منابع دیگر الکتریکی از طریق سیم‌های فیزیکی نیست، بلکه به جای آن باید سطح شارژ و دستگاه با یکدیگر در تماس باشند.

هم اکنون دو استاندارد پایه برای شارژ بی‌سیم وجود دارد یکی از آنها به نام کیو توسط گروهی از کمپانی‌ها به نام کنسرسیوم برق وایرلس یا wpc طراحی شده است. استاندارد دوم هم مربوط به اتحادیه Air fuel می‌باشد. 

این اتحادیه شامل مجموعه‌ای از دستگاه‌ها است که برند پاورمت را عرضه می‌کند. این دو گروه رقیب یکدیگر هستند و فن‌آوری‌های مورد استفاده توسط آنها به صورت پایه، یکسان است. با خرید نقدی یا اقساطی شارژر بی‌سیم سامسونگ دیگر نیازی به شارژ کابلی نخواهید داشت.

این دو استاندارد بر اساس کوپلینگ القایی رزونانس عمل می‌کنند که همان انتقال نیرو از طریق بی‌سیم است. در این فناوری از دو کویل یا سیم پیچ که یکی به با قابلیت فرستنده و دیگری با قابلیت گیرنده عمل می‌کند، برای ایجاد ارتباط الکتریکی استفاده می‌شود. قابلیت خرید اقساطی شارژر بی‌سیم سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است. 

شارژ بی سیم چگونه کار می‌کند؟ 

کوپلینگ القایی رزونانس توسط جریان مستقیم برق یا جریان بی‌سیم از طریق منبع شارژ منتقل می‌شود. در سیم‌پیچ انتقال دهنده، انرژی به جریان متناوب تبدیل می شود. 

جریان متناوب برق در سیم‌پیچ منتقل کننده، یک میدان مغناطیسی درست می‌کند که سبب شارژ شدن دستگاه می‌شود و در محدوده آن جای می‌گیرد. با قرار گرفتن سیم‌پیچ گیرنده در میدان مغناطیسی، جریان سیم‌پیچ ارسال کننده، درون آن القا می‌شود و فرآیند به صورت معکوس برای شارژ کردن استفاده می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی شارژر بی‌سیم سامسونگ مدرنیته زندگی کنید! 

شارژ بی‌سیم سامسونگ 

کاربران می‌توانند در صورت داشتن گوشی‌های هوشمند لبه دار 6، 7 و گوشی سامسونگ پرو 8 از شارژ بی‌سیم سامسونگ استفاده کرده و محدودیت‌های سیمی را حذف نمایند. 

این پد ابعاد مناسبی دارد. گوشی هوشمند به طور کامل بر روی آن قرار می‌گیرد و از روی آن نمی‌افتد. این پدها برای شارژ شدن به یک باتری جداگانه نیاز دارند. قابیلت خرید اقساطی شارژر بی‌سیم سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

با این پد می‌توانید به راحتی گوشی‌های هوشمند خود را شارژ نمایید و در برابر شارژ شدن بیش از حد حفاظت کنید، زیرا عملیات شارژ با امنیت کامل انجام می شود. ابعاد کوچک این پد، حمل آن را آسان می‌کند و فضای شما را مدیریت می‌نماید. 

کاربری آسانی دارد. راه اندازی و نصب این دستگاه بسیار راحت است. در هنگام کامل شدم نیز، چراغ نشانگر داخلی شارژ هم روشن شده و به کاربران هشدار می‌دهد. 

خرید نقدی یا اقساطی شارژر بی‌سیم سامسونگ 

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی برای تامین کالاهای مورد نیاز ایرانیان می باشد. شما می‌توانید به صورت نقدی یا اقساطی کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. شرایط بسیار ویژه‌ای نیز در این سایت قرار گرفته است. 

برای مثال در خرید اقساطی کالاهای مورد نیازتان با تعیین مدت زمان و تعداد اقساط، از بای چک و لیزینگ انتخاب می‌کنید، ضمن آن‌که، محصول خریداری شده را در کمتر از ۷۲ ساعت توسط مامور ارسال تحویل خواهید گرفت.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A52 S

خرید قسطی گوشی A52 S
یکی از گوشی‌های پرفروش و استثنایی سامسونگ مدل a52s می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A52 S به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن

خرید اقساطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن
هارداکسترنال یکی از وسایل مهم دیجیتالی در دنیای امروز است که اطلاعات، فیلم‌ها و ویدیوهای شما را ذخیره می‌کند. برای خرید اقساطی هارد...