خرید نقدی لپ تاپ اچ پی

تاریخ انتشار:
1403/2/3 04:45:29

برند hp یکی از برندهای فوق‌العاده در دنیا می‌باشد که دارای قیمتی مقرون به صرفه است. برای خرید اقساطی لپ تاپ اچ پی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی لپ تاپ اچ پی


شرکت HP 

شرکت اچ پی توسط دو دوست به نام‌های بیل هیولت و دیوی پاکارد که در دانشگاه استنفورد با یکدیگر آشنا شده بودند، پایه‌گذاری شد. این شرکت که به نام هیولت پاکارد، از اسم فامیلی این دو دوست تشکیل شده است، با نام اختصاری HP شناخته می‌شود.

این شرکت از تولیدکنندگان پیشتاز دستگاه‌های چاپ رایانه‌ای و نیز لپ‌تاپ است. این دو دوست از اولین مدیرانی بودند که مدیریت با هدف را در سرلوحه کار خود قرار دادند. در ادامه برای اطلاع از خرید نقدی یا اقساطی لپ ‌تاپ اچ پی، با ما همراه باشید. 

تاریخچه شرکت اچ پی 

اچ پی را می‌توان از قدیمی‌ترین شرکت‌های سیلیکون ولی، مهد استارتاپی آمریکا دانست. بیل هیولت و دیوی پاکارد در گاراژ کوچکی فعالیت خود را با ۵۳۸ دلار شروع کردند و امروزه این رقم بعد هفتاد سال به نود میلیارد دلار سود خالص رسیده‌ است. 

آن‌ها سعی داشتند تا به طور غیر منتظره و بدون برنامه ریزی به بخش‌های مختلف شرکت و کارخانه خود سر بزنند تا بتوانند از نزدیک با کارگران خود در ارتباط باشند و نیاز آن‌ها را بفهمند.

همچنین این شرکت از مشارکت کنندگان بزرگ خیریه محسوب می‌گردد. در ادامه همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی لپ ‌تاپ اچ پی مطلع گردید. 

محصولات شرکت اچ پی 

اچ پی را می‌توان از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های سازنده لپ‌تاپ و چاپگر رایانه دانست. همچنین از دیگر محصولات این شرکت می‌توان به تولید سرور، تبلت، تلفن‌های همراه هوشمند و همچنین نرم‌افزار‌های مدیریت در شبکه اشاره کرد. در ادامه این مقاله همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی لپ‌ تاپ اچ پی مطلع گردید. 

لپ‌تاپ اچ پی 

شرکت اچ پی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های سازنده لپ‌تاپ یا همان رایانه‌های شخصی است که نزدیک به هفتاد سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. 

این شرکت که در زمینه فن‌آوری اطلاعات فعالیت می‌کند و به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی‌های طراح، سازنده و فروشنده محصولات الکترونیکی و شبکه شناخته می‌شود، روزگاری از گاراژی کوچک در سیلیکون ولی کار خود را آغاز کرد. 

این شرکت دارای انواع لپ‌تاپ با قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی است که هر کدام مناسب یک کار می باشند در ادامه سعی داریم تا از اسپکتر‌های ساخته شده توسط این کمپانی نامدار صحبت کنیم. در ادامه برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی لپ ‌تاپ اچ پی همراه ما باشید. 

اسپکتر‌ها 

اسپکترها، اولترابوک‌های باکیفیتی می‌باشند که قیمت به نسبت بالایی دارند. اسپکترها وزن سبکی دارند و طراحی آن‌ها بسیار هوشمندانه است و مختص استفاده مدیران و روسا می‌باشند. 

اگر شما با قیمت بالای این دستگاه مشکلی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که این دستگاه را به عنوان لپ‌تاپ انتخابی خود برگزینید. مدل Spectre x360 اچ پی از آخرین پردازنده اینتل سود می برد.

این لپ‌تاپ مانند خانواده لپ‌تاپ‌های اسپکتر اچ پی سبک می باشد و سیستم عامل آن‌ ویندوز ۱۰ است و عمر کارکرد باتری آن ۱۰ ساعت می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های عالی این دستگاه، طراحی صفحه کلید آن است. طراحی نازک و سبک این نوع از لپ‌تاپ‌های اچ پی بسیار منحصر به فرد است. 

خرید نقدی یا اقساطی لپ‌ تاپ اچ پی 

شما می توانید برای خرید اقساطی لپ‌ تاپ اچ پی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. سایت قسطی کلاب، یک سایت اینترنتی در حوزه فروش محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی است که فروش کالاهای خود را به صورت نقدی انجام می‌دهد.

در شیوه فروش اقساطی، شما قادر خواهید بود محصولات مورد نظر خود را از طریق بای چک یا لیزینگ خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید و از خرید قسی خود لذت ببرید.

این شیوه خرید برای رفاه حال مردم جامعه با هر سطح از درآمدی که دارند قرار داده‌ شده‌ است تا همه مردم بتوانند محصولات مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی هواوی P50

خرید اقساطی گوشی هواوی P50
گوشی‌های هوآوی جز برترین برندهای دنیا است که طرفداران بسیاری دارد و به همین سبب موجب تحریم آمریکا قرار گرفت. برای خرید اقساطی...

خرید قسطی گوشی M12 سامسونگ

خرید قسطی گوشی M12 سامسونگ
یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه برند سامسونگ بی شک مدل m12 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی M12 سامسونگ به بخش موبایل در...