خرید اقساطی ps4 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/8 02:47:49

با خرید ps4  ها به راحتی می توان از یک سرگرمی بسیار جذاب لذت برد. به منظور خرید اقساطی ps4 pro به بخش فروش اقساطی ps4 مراجعه کنید.



خرید اقساطی ps4 pro

                                                                             

خرید اقساطی ps4 pro

یکی از پرطرفدار ترین بازی های روز دنیا ps4 می باشد که اعضای خانواده را دور هم جمع می کند و باعث شادی نشاط اعضای خانواده می شود. ps4 یک وسیله بازی است که افراد زیادی به این دستگاه علاقه دارند. ps4 یکی از بازی های روز دنیا است که می توان با این دستگاه کل اعضای خانواده را به چالش کشید، مسابقه های شاد مهیج ایجاد نمود و لحظات خوشی را ثبت کرد.

 ps4 pro یک سرگرمی جذاب

سونی در اواخر تابستان از کنسول جدید خود یعنی ps4 pro پرده برداشت. این کنسول توانایی اجرای بازی هایی با رزولوشن 4k را دارد و حتی باعث می شود، بازی های فعلی نیز با کیفیت 1080p اجرا شوند. از جمله مشخصات فنی این کنسول عبارت است از:

پردازنده AMD جگوار 8 هسته ای با فرکانس 201 گیگاهرتز

کارت گرافیک بر مبنای AMD رادئون با قدرت 4.2 ترافلاپس

 سرعت 911 مگاهرتز

این کنسول دارای حافظه 8 گیگابایتی از نوع DDR5 

در حقیقت پلی استیشن 4 پرو را می توان تلفیقی از پلی استیشن 4 و پلی استیشن اسلیم دانست. از لحاظ فیزیکی این کنسول سنگین می باشد و دارای وزن 3.3 کیلوگرمی می باشد. این افزایش وزن و ابعاد به دلیل سخت افزاری است که در درون کنسول قرار گرفته است تا بتواند به خوبی بازی های نصب شده را با رزولوشن 4k به نمایش بذارد و علاوه بر این دکمه روشن و خاموش دیسک در قسمت جلویی دستگاه قرار دارد، همچنین دو پورت USB  در این دستگاه تعبیه شده است. یکی از نکات خوب در این دستگاه قرارگیری بازگشت خروجی اپتیکال صدا می باشد که در نسخه اسلیم حذف شده بود.

نسل جدید  ps4

همانطور که گفته شد،  ps4 نسل جدید پلی استیشن می باشد که بازی های متنوع و باکیفیت تری را ارائه می کند. این بازی تحت عنوان inFAMOUS: Second Son معرفی شد و با گرافیک خیره کننده خود همه را متحیر کرد. افزونه یا DLS دیگری نیز برای آن معرفی شده است که بازی را از گذشته نیز جذاب تر کرد.

 اگر به بازی هایی با شخصیت ابر قهرمان علاقه دارید، این بازی می تواند شما را راضی نگه دارد. از نکات جالب در این بازی بهره گیری از کنسول ps4 pro می باشد که به شما بازی هایی باکیفیت 4k و سرعت 60 فریم بر ثانیه را ارائه می دهد.

شرایط خرید اقساطی ps4 pro در قسطی کلاب

همانطور که می دانید ps4 نسل جدید پلی استیشن است که با توجه به تغییرات ظاهری و قابلیت های جدید مورد استقبال افراد مختلف قرار گرفته است. فروشگاه قسطی کلاب در نظر دارد با توجه به شرایط ویژه، خرید اقساطی ps4 pro را برای کاربر های خود فراهم کند تا از مزیت های این سرگرمی بهره مند شوند

PS4 Pro قدرتمند ترین و بهترین عضو خانواده ps4 است که نسبتاً از قیمت بالایی هم برخوردار می باشد. تا کنون این قیمت بالا باعث می شد که تمام کاربران نتوانند به تهیه  آن فکر کنند، اما در حال حاضر با فراهم شدن امکان خرید قسطی PS4 Pro در قسطی کلاب این مشکل به طور کامل حل شده است.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است.

قسطی کلاب یک سایت معتبر فروش کالا می باشد. شما به منظور خرید اقساطی ps4 pro می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید و در صورت هر گونه سوال با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps5 با سفته

خرید اقساطی ps5 با سفته
کنسول بازی پلی اسیتشن 5 جدیدترین و قدرتمندترین محصول سونی است. برای خرید اقساطی ps5 با سفته به بخش کنسول بازی در دسته بندی...

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس
امروزه کنسول‌های بازی جز لاینفک زندگی اکثر افراد شده و مختص به گروه سنی خاصی نمی‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس به بخش...