خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس

تاریخ انتشار:
1403/2/22 18:45:56

امروزه کنسول‌های بازی جز لاینفک زندگی اکثر افراد شده و مختص به گروه سنی خاصی نمی‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس



Microsoft Xbox Series X 1TB

کنسول ایکس باکس سری x یکی از کنسول‌های نسل نهمی شرکت مایکروسافت بوده که عرضه این کنسول با استقبال خوبی روبرو شده است. در حال حاضر می‌توان با خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس این کنسول پرقدرت و ارزشمند را تهیه نمود.

این کنسول در سال 2020 توسط شرکت مایکروسافت به بازارهای جهانی عرضه گردید. وجود سخت افزاری مناسب و قدرتمند در کنار برخی ویژگی‌های منحصر به فرد این کنسول باعث شده تا شمار زیادی از کاربران این کنسول را جهت خرید انتخاب نمایند. این کنسول در مقایسه با ایکس باکس سری s از قدرت بیشتری جهت اجرای بازی‌های ویدیویی برخوردار می‌باشد. وجود سخت افزار قدرتمند در کنسول ایکس باکس سری x سبب شده تا این کنسول با قیمت 499 دلار فروخته شود. 

البته کاربران با هزینه‌ای که برای این کنسول پرداخت می‌کنند دیگر خیالشان تا چند سال راحت خواهد بود. زیرا سخت افزار به کار رفته در کنسول ایکس باکس سری x اجرای تمامی بازی‌ها را تا چند سال آینده امکان پذیر می‌کند.

به همین علت بسیاری از گیمرها این کنسول ایکس باکس را جهت خرید انتخاب می کنند. بنابراین با استفاده از خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس می‌توان این کنسول فوق‌العاده را خریداری نمود. زیرا با خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه در ابتدای راه نخواهد بود. 

ویژگی‌ها و قابلیت‌های ایکس باکس سری x

این روزها دنیای گیم‌های ویدیویی دستخوش تغییرات عظیمی شده است. به گونه‌ای که تمامی بازی‌هایی که ساخته می‌شوند همگی از گرافیک بالایی برخوردار هستند. این موضوع نیاز به استفاده از سخت افزار قدرتمند را به امری ضروری تبدیل می‌کند.

زیرا نمی‌توان با سخت افزاری ضعیف بازی‌های روز دنیا را با بهترین کیفیت اجرا نمود. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که آیا خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس گزینه مناسبی خواهد بود؟

پاسخ این سوال بله خواهد بود. زیرا ایکس باکس سری x از یک پردازنده سفارشی با معماری AMD Zen 2 بهره می‌برد. این پردازنده دارای 8 هسته بوده و فرکانس آن 3.8 گیگاهرتز می‌باشد، همچنین از یک کارت گرافیک سفارشی و با معماری AMD RDNA 2 در این کنسول استفاده شده است. 

مایکروسافت در قسمت حافظه موقت این دستگاه از 16 گیگابایت رم GDDR6 بهره گیری کرده است. همچنین وجود یک هارد SSD با حجم 820 سرعت بارگذاری و نصب بازی‌ها را بسیار افزایش خواهد داد. وجود سخت افزار این دستگاه اجرای بازی‌های ویدیویی را با رزولوشن 4K و 8K امکان پذیر کرده است. همچنین این دستگاه دارای سه عدد پورت خروجی USB3.2 و یک پورت HDMI 2.1 می‌باشد. 

شرایط خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس

با توضیحات ارائه شده شاید شما هم به فکر تهیه این کنسول ارزشمند افتاده باشید. ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم و آن هم خرید اقساطی ایکس باکس سری x خواهد بود. در وضعیت کنونی شرکت‌ها و فروشگاه‌های زیادی در زمینه فروش قسطی xbox فعالیت می‌کنند که یکی از مناسب‌ترین آن‌ها قسطی کلاب است. قسطی کلاب یک فروشگاه معتبر و با سابقه درخشان در زمینه خرید قسطی ایکس باکس بوده که شرایط خوبی را برای خرید این کنسول فراهم کرده است.

بهتر است بدانید خرید اقساطی ایکس باکس سری x مزایای زیادی را برای افراد به ارمغان خواهد آورد، همچنین هنگام خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس در مقایسه با خرید نقدی بخش زیادی از هزینه خرید در ابتدای کار پس انداز خواهد شد.

بنابراین تنها کافی است به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و نسبت به خرید اقساطی ایکس باکس سری x اقدام نمایید، تا پس از آن کارشناسان واحد فروش قسطی کلاب با شما تماس حاصل کرده و شما را در جریان شرایط فروش اقساطی قرار دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

Ps4 قسطی

Ps4 قسطی
کنسول بازی ps4 از جمله دستگاه های بازی است که با ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته است در سراسر دنیا طرفداران زیادی به دست آورد. در کشور ما نیز ...

تلویزیون قسطی

تلویزیون قسطی
تلویزیون وسیله ای می باشد که در طول سال های مختلف دچار تغییرات گسترده ای شده است در ابتدا تلویزیون ها تنها قادر به پخش برنامه های سیاه و سفید ...