خرید اقساطی ps5 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/22 23:51:27

کنسول بازی پلی اسیتشن 5 جدیدترین و قدرتمندترین محصول سونی است. برای خرید اقساطی ps5 با سفته به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ps5 با سفته


آشنایی بیشتر با کنسول ps5

ps5 جدیدترین کنسول طراحی شده توسط کمپانی سونی بوده که از آن به عنوان کنسول نسل نهمی یاد می‌شود. در وضعیت کنونی با وجود نوسانات شدید قیمتی، خرید قسطی ps5 یکی از بهترین راه‌های موجود جهت تهیه این کنسول بازی است. بهتر است بدانید دنیای بازی سرگرمی ویدیویی در سال‌های اخیر دستخوش تغییرات بزرگی شده است. 

امروزه از بازی‌های ویدیویی به عنوان یک تفریح سالم و سرگرم کننده یاد می‌شود. زیرا با انجام بازی‌های ویدیویی می‌توان تجربه جدیدی از دنیایی متفاوت را برای خود به ارمغان آورد. بهتر است بدانید بازی‌های طراحی شده در سال‌های اخیر از گرافیکی واقع گرایانه برخوردار هستند. وجود این میزان گرافیک سبب می‌شود تا کاربران حس و حال بهتری از بازی های ویدیویی را تجربه نمایند. 

البته انجام این گونه بازی‌ها نیازمند به استفاده از سخت افزاری مناسب است. در این میان بهتر است به یکی از بهترین سخت افزارهای موجود جهت انجام بازی‌های ویدیویی یعنی، کنسول ps5 اشاره کنیم. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه، لازم است بدانید کنسول ps5 محصول طراحی شده توسط شرکت بزرگ سونی است. سونی در زمان گذشته کنسول‌های دیگری همچون ps4، ps3، ps2 را طراحی کرده بود.

اما جدیدترین محصول آن یعنی ps5 در هنگام انجام بازی ویدیویی حس و حال بهتری را به کاربران منتقل می کند. بنابراین می‌توان با خرید اقساطی ps5 تجربه جدیدی از بازی‌های نسل هشتمی و نهمی را برای خود به ارمغان آورد. 

مشخصات سخت افزاری کنسول ps5

همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان گردید استفاده از کنسول ps5 تجربه جدیدی از بازی‌های ویدیویی را به ارمغان خواهد آورد. زیرا سونی برای طراحی این کنسول از سخت افزاری قدرتمند و بهینه استفاده کرده است. به همین علت بسیاری از افراد خرید قسطی ps5 را برای تهیه این کنسول ارزشمند انتخاب می‌کنند.

اما قبل از پرداختن به معرفی سخت افزار کنسول ps5 لازم است بدانید سونی این کنسول خود را در سال 2020 با قیمت 499 دلار عرضه نموده است. در حال حاضر کنسول ps5 در بازار تنها به رنگ سفید موجود می‌باشد. سونی برای طراحی کنسول ps5 از یک پردازنده مرکزی (Cpu) 8 هسته‌ای استفاده کرده است. مسئولیت طراحی این پردازنده را شرکت معروف AMD بر عهده داشته است. 

فرکانس کاری این پردازنده به عنوان یکی از نقاط قوت آن شناخته می‌شود که در حدود 3.5 گیگاهرتز می‌باشد. اما یکی از قطعاتی که قدرت این کنسول بازی را چندین برابر کرده، پردازنده گرافیکی است. 

بهتر است بدانید کنسول ps5 دارای یک پردازنده گرافیکی قدرتمند با قدرت 10.28 ترافلاپس می‌باشد. این پردازنده نیز به درخواست شرکت سونی به صورت کاملا سفارشی با معماری RDNA2 طراحی شده است. همچنین سونی در طراحی کنسول ps5 از قطعات دیگری نیز استفاده کرده که مهم ترین آن‌ها عبارتند از:

• 16 گیگابایت حافظه رم از نوع GDDR6

• 825 گیگابایت حافظه SSD جهت ذخیره اطلاعات

• دارای دو درگاه USB-A و یک درگاه USB-C

• دارای قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت‌های 4k-8k

• قابلیت پشتیبانی از هارد اکسترنال USB برای انتقال بازی‌ها 

خرید اقساطی ps5 با بهترین شرایط

با مطالعه این مطلب احتمالا شما هم به فکر تهیه یک نمونه از کنسول‌های ps5 افتاده‌اید. بنابراین اگر تصمیمتان برای تهیه این کنسول نهایی است، پیشنهاد می‌شود از خرید قسطی ps5 برای تهیه این کنسول استفاده نمایید. 

زیرا مزایایی که خرید اقساطی ps5 در اختیارتان قرار می‌دهد به مراتب بیشتر از خرید نقدی خواهد بود. به همین جهت شما می‌توانید برای خرید اقساطی ps5 به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

اما چرا قسطی کلاب؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های بزرگ و معتبر در زمینه فروش قسطی پلی استیشن است. این فروشگاه با بررسی وضعیت موجود، شرایط ایده آلی را برای خرید قسطی کنسول در نظر گرفته است. جهت کسب آگاهی بیشتر بهتر است همین الان به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایکس باکس سری اس

خرید قسطی ایکس باکس سری اس
یکی از کمپانی‌های سازنده کنسول بازی، شرکت مایکروسافت می‌باشد. برای خرید قسطی ایکس باکس سری اس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب...

فروش اقساطی ps5 دیجیتال

فروش اقساطی ps5 دیجیتال
یکی از کنسول‌های بازی شرکت سونی که در سال 2020 روانه بازار شده است، کنسول بازی پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی ps5 دیجیتال به...