خرید هود اخوان

تاریخ انتشار:
1403/2/9 04:14:31

برند اخوان یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی است که دارای محصولات فراوانی می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی هود اخوان دارید، به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید هود اخوان


شرکت ایرانی اخوان 

در معرفی شرکت اخوان، بایستی به ایرانی بودن این شرکت اشاره کنیم. این شرکت که با فعالیت مداوم خود و همچنین رعایت اصل کیفیت در تمامی محصولات خود توانسته بسیار خوب بدرخشد، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدی در زمینه ساخت لوازم خانگی پرسی توکار شناخت ‌می‌شود. 

این شرکت، در اولین فعالیت خود به ساخت سینک پرداخت و توانست با ارائه کیفیتی مطلوب، نظر بسیاری از مشتریان را به سمت خود جلب کند و با عنوان بزرگترین شرکت ساخت لوازم خانگی در کشور مطرح گردد. 

شرکت اخوان در پی اولین فعالیت‌های خود پس از تولید اولین سینک، به طراحی و ساخت گاز مبله، گاز و فرهای برقی توکار و همین طور تولید انواع هود آشپزخانه پرداخت. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی هود اخوان با ما همراه باشید. شرکت اخوان توانست با تولید روزانه ۶ هزار لوازم خانگی، نیاز مشتریان خود را پاسخگو باشد. 

تاریخچه شرکت اخوان 

شرکت اخوان جم، نام کامل این شرکت است که در سال ۱۳۴۸ توسط مهندس محسن اخوان پایه‌گذاری شد. این شرکت عمده فعالیت خود را در تولید لوازم خانگی باکیفیت چون سینک ظرفشویی، گاز رومیزی، هود آشپزخانه، فر توکار و گاز مبله متمرکز کرده‌ است. برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی هود اخوان تا آخر این مقاله همراه ما باشید. 

محصولات شرکت اخوان 

از جمله محصولات ساخته شده توسط این شرکت می‌توان به تولید لوازم خانگی پرسی و توکار چون گاز رومیزی، سینک ظرفشویی، فرتوکار و نیز گاز مبله اشاره کرد که در ادامه سعی داریم تا به نحوه خرید نقدی یا اقساطی هود اخوان بپردازیم. 

هود آشپزخانه اخوان 

هودهای تولیدی شرکت اخوان، دارای بیش از ۲۵۰ مدل می‌باشند. این وسیله آشپزخانه‌ای که وجود آن در هر خانه‌ای لازم و ضروری است، به عنوان یکی از لوازم مکمل آشپزخانه و از وسایل پخت و پز به شمار می‌آید و همچنین این وسیله وظیفه مکش هوای ناشی از پخت و پز و چربی و دوده را به عهده دارد.

در واقع هود یکی از نیازهای ضروری آشپزخانه را برطرف می‌کند که در کنار زیبایی خاصی که به خانه می‌بخشد، هوای داخلی آشپزخانه را تهویه و مطبوع می‌کند. از جمله ویژگی‌های هود آشپزخانه اخوان می‌توان به موتور ترمورگارد آن اشاره کرد که باعث قدرت بخشی در مکش هوای آشپزخانه، پس از یک آشپزی طولانی می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی هود اخوان از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

همچنین این هودها دارای دو نوع موتور می‌باشند، یکی با پروانه پلاستیکی که نسوز است و دیگری با پروانه فلزی می‌باشد. جنس هودهای تولیدی شرکت اخوان به طور کلی از نوع شیشه و استیل می باشد و در دو رنگ سفید و سیاه به بازار عرضه می‌گردد‌. 

گارانتی اخوان 

در ادامه ویژگی‌های ذکر شده هود اخوان بایستی بگوییم که شرکت اخوان، تمامی هودهای خود را گارانتی ۲۰ ماهه کرده ‌است. از جدیدترین هودهای ساخته شده توسط شرکت اخوان، می‌توان به هود شومینه‌ای اخوان مدل H18-Black اشاره کرد.

این هود، با جنس شیشه‌ای مشکی رنگ و استیل طراحی شده ‌است و دارای فیلتر آلمینیومی چند لایه قابل شستشو می‌باشد. نیروی مکش آن ۷۰۰ متر مکعب است و دارای روشنایی ال ای دی می‌باشد. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی هود اخوان با ما همراه باشید. 

خرید نقدی یا اقساطی هود اخوان 

شما می‌توانید برای خرید نقدی هود اخوان، به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و در این سامانه ثبت‌نام کنید. پس از ثبت‌نام در این سایت، یکی از راه‌های خرید اقساطی که شامل خرید از لیزینگ پارسیان، خرید از بای چک یا خرید از لیزینگ فراز اندیشان است را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که سایت قسطی کلاب، یک سایت فروش اینترنتی محصولات الکترونیکی و نیز لوازم خانگی است که توانسته با قرار دادن شرایط فروش به دو صورت نقدی و اقساطی، نیاز جمع زیادی از مخاطبین خود را پاسخ دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اجاق گاز ال جی

خرید قسطی اجاق گاز ال جی
برند ال جی برندی دوستداشتنی از کشوه کره جنوبی است که محبوبیت فراوانی در بین ایرانیان دارد. شما می‌توانید برای خرید قسطی اجاق گاز ال جی...

خرید قسطی کولر آبی

خرید قسطی کولر آبی
خرید قسطی کولر آبی همچون خرید اقساطی سایر لوازم خانگی در قسطی کلاب، جهت رفاه مشتریان به ویژه با رسیدن فصل تابستان فراهم شده است. لذا کافی است تا ...