سینک ظرفشویی اخوان

تاریخ انتشار:
1403/2/5 15:16:41

وجود یک سینک ظرفشویی در آشپزخانه شما موجب زیبایی دو برابر فضای آشپزخانه خواهد شد. یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده سینک ظرفشویی، برند اخوان است. برای خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی اخوان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


سینک ظرفشویی اخوان

شرکت موفق اخوان 

شرکت اخوان، یک شرکت خوش نام ایرانی است که توانسته در طول دوران فعالیت خود، بسیار خوب بدرخشد. این شرکت که به عنوان بزرگترین شرکت لوازم خانگی توکار در ایران مطرح می‌شود، درسال ۱۳۴۸ فعالیت خود را با تولید انواع لوازم خانگی پرسی آغاز کرد. 

شرکت ایرانی اخوان که به علت نیاز عمده مردم ایران به لوازم خانگی وارد این حوزه شد، توانست با تولید سینک‌های ظرفشویی فعالیت خود را آغاز کند. پس از آن بود که این شرکت با تولید گازمبله و همینطور گاز و فرهای برقی توکار و انواع هود آشپزخانه، فعالیت‌های خود را گسترش داد و توانست با تولید ۶ هزار لوازم خانگی به صورت روزانه، حجم وسیعی از نیازهای مخاطبین خود را پاسخگو باشد. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی اخوان، همراه ما باشید. 

تاریخچه برند اخوان 

این شرکت ایرانی که با نام کامل اخوان جم شناخته می شود، در سال ۴۸، عمده فعالیت خود را در زمینه تولید دستگاه‌های پرسی در لوازم خانگی قرار داده ‌است. شرکت ایرانی اخوان، توسط مهندس محسن اخوان جم، مدیر عامل این شرکت، در سال ۱۳۴۸ احداث شد. برای اطلاع از شرایط خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی اخوان، تا آخر این مقاله همراه ما باشید. 

محصولات شرکت اخوان 

این شرکت با تولید سینک ظرفشویی وارد عرصه بازار شد و پس از آن، در زمینه طراحی و ساخت انواع لوازم آشپزخانه پرسی چون اجاق گاز توکار، هود آشپزخانه، فرهای برقی توکار و همینطور تولید گاز مبله به فعالیت وسیع خود در سطح کشور ادامه داد. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی اخران همراه ما باشید. 

سینک ظرفشویی اخوان 

لازم به ذکر است که شرکت اخوان، دارای ۲۳۰ مدل سینک ظرفشویی در انواع مختلف می‌باشد و شما برای سفارش سینک مورد نظر خود بایستی به یک سری نکات در هنگام خرید توجه کنید. از جمله این نکات باید بگوییم که در هنگام سفارش سینک، به چپ یا راست بودن لگن سینک توجه کنید، زیرا که همه سینک‌ها لگن چپ و راست دارند. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی اخوان در قسطی کلاب مهیا شده است.

قبل از انتخاب سینک، حتما ابعاد جای سینک ظرفشویی خود را اندازه گرفته و طول و عرض جای سینک را با ابعاد سینک انتخابی بسنجید. همه سینک‌های تولیدی شرکت اخوان، دارای کیفیت بالایی می‌باشند و عمده تفاوت قیمتی این سینک‌ها با همدیگر، به سبب تفاوت در ضخامت ورقه سینک می‌باشد. 

همه سینک‌ها دارای دو مدل روکار و توکار می‌باشند که قبل از سفارش محصول بایستی به این نکته توجه کنید. به طور خاص اگر ابعاد کابینتی جلوی سینک شما کوچک باشد، بهتر است به سبب جلوگیری از ریزش آب بر روی کابینت خود، از سینک روکار استفاده کنید. 

در کل بهتر آن است که قبل از سفارش محصول مورد نظر خود، از مشاوره رایگان این شرکت بهره‌مند شوید. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی اخوان همراه ما باشید. 

خرید نقدی یا اقساطی سینک ظرفشویی اخوان 

سایت قسطی کلاب یک سایت اینترنتی در حوزه فروش محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی است که به دو صورت نقدی و اقساطی فروش محصولات خود را انجام می‌دهد. این سایت برای رفاه حال مردم، روش پرداخت به صورت اقساطی را ایجاد کرده‌ است. 

قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان عزیز خود طرح خرید اقساطی را اجرایی کرده است. شما با مراجعه با بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی و انتخاب یکی از سه روش خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از بای چک یا خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان، فرآیند خرید قسطی خود را کامل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی سرخ کن فیلیپس

خرید اقساطی سرخ کن فیلیپس
خرید اقساطی سرخ کن فیلیپس، برای انجام عملیات سرخ کردن انواع مختلف مواد غذایی، با حرارت معین و سرعت بیشتر، یک گزینه بسیار مناسب و کاربردی به شمار...

خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی با چک

خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی با چک
بهترین برند قهوه ساز در دنیا بی شک متعلق به برند دلونگی است. برای خرید اقساطی اسپرسوساز دلونگی با چک به بخش نوشیدنی ساز در دسته...