فروش اقساطی لپ تاپ asus

تاریخ انتشار:
1403/2/7 00:36:25

برای مشاهده جزئیات فروش اقساطی لپ تاپ asus به بخش خرید قسطی لپ تاپ مراجعه کنید و خرید اقساطی خود را از سایت قسطی کلاب انجام دهید.


فروش اقساطی لپ تاپ asus

بررسی لپ تاپ استثنایی ایسوس

امروزه خرید یک لپتاپ عالی و با کیفیت می‌تواند کمک بزرگی به سهولت کارهای اداری و شخصی شما کند. شما می‌توانید از سایت قسطی کلاب انواع لپ تاپ‌های روز دنیا از جمله لپتاپ‌های برند ایسوس را خریداری نمایید. همان طور که اطلاع دارید، قیمت لپ تاپ‌های ایسوس با توجه به فناوری بالا و کیفیت ساختی که دارد، بسیار بالا می‌باشد. به همین منظور خرید اقساطی لپ تاپ می‌تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.

قسطی کلاب با ارائه لپ‌تاپ‌های متفاوت سعی بر این کرده است که شما عزیزان خرید آسان و خرید دلخواه خود را انجام دهید، ولی لپ‌تاپ‌های ایسوس یک تبلت بسیار زیبا می‌باشد که کارایی متفاوتی از دیگر تبلت‌ها دارد 

شرکت ایسوس یکی از سه شرکت برتر در ساخت لپ‌تاپ در سراسر جهان می‌باشد که سالانه لپ‌تاپ‌های جدید خود با فناوری بالا را روانه بازار می‌کند. ما در اینجا قصد داریم برخی از مدل‌‎های لپ تاپ این کمپانی را معرفی کنیم. برای خرید قسطی لپ تاپ asus به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نگاهی به لپ‌تاپ ZenBook 3 Deluxe UX490 

ZenBook 3 Deluxe UX490 یک لپ‌تاپ FULL HD با رزولوشن 14 اینچی می‌باشد. این لپ تاپ دارای ضخامت 12.9 میلیمتر می‌باشد و 1 کیلو و 100 گرم وزن دارد این لپ تاپ دارای پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل ،16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه SSD است این لپ تاپ یک لپ‌تاپ 4 هسته‌ای فوق العاده و نازک می‌باشد. برای خرید اقساطی لپ تاپ asus به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نگاهی به لپ تاپ ZenBook Flip S UX370 

ZenBook Flip S UX370 دارای 10.9 میلی متر ضخامت و 1 کیلو و 100 گرم وزن می‌باشد به گونه‌ای که حمل و نقل آن بسیار راحت است. این لپ تاپ دارای پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل ،16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه SSD می‌باشد. این لپ‌تاپ دارای صفحه 13.3 اینچی با قلم مخصوص ایسوس است و برای این لپ تاپ یک لولای 360 درجه طراحی شده، همچنین این لپ تاپ دارای سنسور اثر انگشت می‌باشد. برای خرید قسطی لپ تاپ asus به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نگاهی به لپ تاپ ZenBook UX330 

ZenBook UX330 از آلومینیوم جامد ساخته شده است و دارای پردازنده Core i5 می‌باشد این لپ تاپ دارای نمایشگر 13.5 اینچ می‌باشد، همچنین نمایشگر آن FULL HD می‌باشد این لپ تاپ نیز دارای سنسور اثر انگشت است. برای خرید اقساطی لپ تاپ asus به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نگاهی به لپ تاپ ZenBook UX430 

ZenBook UX430 دارای یک نمایشگر FHD می باشد ضخامت آن 15.9 میلیمتر می‌باشد، همچنین وزن این لپ تاپ 1.3 کیلوگرم است. این محصول دارای پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل ،16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه SSD است، همچنین این لپ تاپ نیز دارای سنسور اثرانگشت می‌باشد.

خرید قسطی لپ تاپ asus از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین وبسایت‌های فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، کالای دیجیتال، کنسول بازی، موبایل و ابزار برقی در ایران می‌باشد. شما می‌توانید با آسان‌ترین شرایط خرید اقساطی دلپذیری را تجربه کنید. قسطی کلاب بر خلاف فروشگاه‌های دیگر شرایط عالی برای فروش قسطی در نظر گرفته است. خرید اقساطی جهیزیه یکی از بهترین پیشنهادات شرکت قسطی کلاب برای تازه عروس و دامادها است. 

قسطی کلاب فروش اقساطی لپ تاپ ایسوس را فراهم آورده است. شما به این منظور می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید. در صورت هر گونه سوال با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید. بهتر است بدانید که خرید اقساطی از قسطی کلاب در سه شرکت بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است. با خرید اقساطی لپ تاپ asus از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی تبلت

فروش اقساطی تبلت
امروزه با گسترش فناوری شاهد آن می باشیم که کمپانی های بزرگ رقابت سختی با یکدیگر دارند به گونه ای که سالانه وسایل دیجیتال مختلفی را روانه بازار...

خرید اقساطي گوشي s23 ultra با چک

خرید اقساطي گوشي s23 ultra با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطي گوشي s23 ultra با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...