خرید گوشی قسطی بدون چک

تاریخ انتشار:
1403/2/6 17:43:56

اعتبار شرکت سامسونگ و کیفیت محصولات این شرکت برای تمام کاربران تلفن های همراه هوشمند ثابت شده است. حال فروشگاه آنلاین قسطی کلاب این فرصت را برای همگان فراهم کرده که قسطی خرید کنید و لذت خرید نقدی را ببرید. برای مشاهده محصولات به بخش خرید قسطی گوشی موبایل مراجعه کنید.

                   

            خرید گوشی قسطی بدون چک                                        

خرید گوشی‌های هوشمند سامسونگ قسطی                         

همان طور که همگی می‌دانیم گسترش تکنولوژی باعث ورود کالاهای جدید با تنوع زیاد به بازار شده است، از جمله این کالاها می‌توان به گوشی‌های هوشمند اشاره کرد، اگر به اطراف خود با دقت نگاه کنید، به طور یقین مشاهده خواهید کرد که گروه‌های مختلف سنی از گوشی‌های هوشمند برای انجام کارهای خود بهره می‌‎برند، به گونه‌ای که گوشی‌های هوشمند به بخش جدایی ناپذیر زندگی افراد تبدیل شده است.

شرکت سامسونگ از برجسته‌ترین شرکت‌های موجود در زمینه لوازم دیجیتال است. گوشی های برند سامسونگ از پر فروش‌ترین گوشی‌ها هوشمند در عصر تکنولوژی به شمار می‌روند. با توجه به شرایط اقتصادی خرید قسطی بهترین راه حل برای رفع نیاز مهم زندگی است.

یکی از گوشی‌های تولید شده توسط کمپانی سامسونگ، گوشی گلکسی A8 است. در این نوشته قصد داریم این گوشی را به شما معرفی و ویژگی‌های آن را با شما بررسی کنیم. سامسونگ در این گوشی از فناوری OLED برای صفحه نمایشگر استفاده کرده است، در واقع نسل جدید گوشی‌های میان رده‌ای سامسونگ هم به پنل‌های سوپر اولد مجهز می‌شوند.

این گوشی دارای صفحه 5.6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی می‌باشد. در تمام پنل‌های سوپر اولد گوشی‌های میان رده‌ای کمی تغییر رنگ در زوایای مختلف گلکسی A8 مشاهده می‌شود. این گوشی قابلیت تنظیم دمای رنگ گوشی‌ها را دارد، تا در صورت نیاز رنگ گوشی‌ها را به صورت گرم یا سرد نشان دهد. قرارگیری سنسور اثر انگشت نیز دقیقا بر روی قاب پشتی دستگاه آن هم دقیقا کنار لنز دوربین صورت گرفته است.

شرکت سامسونگ برای دوربین اصلی یک سنسور 16 مگاپیکسلی برروی این گوشی قرار داده است که دقیقا همان رزولوشنی می باشد که در سری های قبل دیده شده است.  در کنار لنز دوربین یک عدد فلاش LED قرار گرفته است که به صورت تک رنگ می باشد و نباید از آن انتظار زیادی داشت.

پردازنده این گوشی از نوع اگزینوس 7885 می‌باشد که شامل دو هسته A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی و شش هسته A53 با فرکانس 1.6 گیگا هرتزی می‌باشد این گوشی در دو مدل با حافظه‌های 32 گیگابایت و 64 گیگابایت معرفی شده است، البته امکان افزایش حافظه توسط کاربر نیز وجود دارد.

خرید گوشی قسطی از قسطی کلاب

شرکت سامسونگ از نظر اعتبار و کیفیت محصولات آن برای تمام مخاطبان خود تلفن‌های همراه هوشمند بدیهی است و هر کس که یک بار یک گوشی سامسونگ را به دست گرفته باشد، امکان مهاجرت او به سایر برندهای موجود بسیار کم می‌شود. با توجه به وضعیت اقتصادی موجود امکان خرید گوشی به صورت نقدی خیلی دشوار تر از گذشته است. در همچین شرایطی خرید اقساطی بهترین گزینه است، اما فروشگاه‌هایی که فروش اقساطی داشته باشند، بسیار کم و محدود هستند.

فروشگاه قسطی کلاب به صورت آنلاین انواع کالاها را قسطی در اختیار شما قرار می‌دهد. خرید قسطی موبایل در سایت قسطی کلاب فرصت ویژه‌ای را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند کالای دیجیتال مورد نظر خود را به صورت قسطی از قسطی کلاب خریداری کنند.

قسطی کلاب ارائه دهنده انواع قراردادهای اقساطی برای خرید گوشی قسطی می‌باشد، شما به منظور خرید قسطی گوشی‌های هوشمند می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام نمایید و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان یا خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان خرید خود را تکمیل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s22 اولترا سامسونگ

خرید قسطی گوشی s22 اولترا سامسونگ
برای خرید قسطی گوشی s22 اولترا سامسونگ بدون نیاز به ضامن و با شرایطی ساده به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید گوشی y9 هوآوی

خرید گوشی y9 هوآوی
طراحی یک گوشی هوشمند با امکانات بالا و قیمتی مناسب فقط در برند هوآوی امکان پذیر است، زیرا این شرکت حاشیه سود کمی دارد. اگر تمایل به ...