فروش اقساطی تبلت

تاریخ انتشار:
1403/2/7 05:26:28

تبلت‌ها نیز مانند اغلب کالاهای دیجیتال دیگر با یک افزایش قیمت ناگهانی مواجه شدند که در نتیجه آن دیگر اغلب مردم توان خرید نقدی آن‌ها را ندارند. برای خرید قسطی این کالاها می‌توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.فروش اقساطی تبلت

استفاده از تبلت‌ها

یکی از به صرفه‌ترین دستگاه تکنولوژی دنیا تبلت می‌باشد که بسیار سبک و کار کردن با آن آسان می‌باشد. تبلت یک دستگاهی میان لپ تاپ و موبایل همراه می‌باشد که هزینه خود را به حداقل برسانید و همچنین می‌توانید به صورت اقساطی در سایت قسطی کلاب خرید کنید و در عرض 12 ماه هزینه‌های آن را پرداخت نمایید.

امروزه با گسترش فناوری شاهد آن می‌باشیم که کمپانی‌های بزرگ رقابت سختی با یکدیگر دارند به گونه‌ای که سالانه وسایل دیجیتال مختلفی را روانه بازار می‌کنند. از جمله این وسایل تبلت‌ها می‌باشند به گونه‌ای که امروزه شاهد آن هستیم که تبلت‌های مختلف با فناوری جدید روانه بازار می‌شوند. برای خرید قسطی تبلت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از جمله این تبلت‌ها Apple ipad 10.5-Inch می‌باشد آیپد 10.5 اینچی اپل برای انجام بسیاری از کارهای گرافیکی سنگین مناسب است. این آیپد دارای صفحه فلزی می‌باشند ضخامت این آیپد 6.1 میلیمتر است.

پردازنده این آیپد یک تراشه قدرتمند A10X می‌باشد که از هشت هسته پردازشگر مرکزی با فرکانس کاری 2.38 گیگاهرتز ساخته شده است و جز قدرتمندترین آیپدهای قابل حمل می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این آیپد دارای دو نسخه است یک نسخه شامل سیمکارت است ولی نسخه دیگر بدون سیمکارت می‌باشد. این آیپد به چهار اسپیکر قدرتمند مجهز است کیفیت صدای اسپیکرهای قرار گرفته در این آیپد بسیار عالی می‌باشد. تبلت Apple ipad pro 12.9 inch جزء بزرگترین و گرانترین آیپدهای بازار می‌باشد، بنابراین خرید اقساطی تبلت با این مشخصات گاهی آسان تر است.

این آیپد دارای صفحه 10.5 اینچی می‌باشد و مجهز به یک نمایشگر LED تمام صفحه می‌باشد مدل دیگر این آیپد دارای صفحه 12.9 اینچی می‌باشد که دارای رزولوشن 2732 در 2048 است. این آیپد برای استفاده در کنفرانس‌ها بسیار عالی می‌باشد. با خرید قسطی تبلت از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

تبلت Lenevo Tab2 A10 دارای صفحه نمایش 10 اینچی و رزولوشن می‌باشد طراحی ضخیم و وزن سنگین آن به گونه‌ای است که استفاده از آن برای طولانی مدت سخت می‌باشد این تبلت علاوه بر داشتن حافظه رم 2 گیگابایتی از کارت حافظه نیز برای افزایش ذخیره سازی استفاده می‌کند.

خرید اقساطی تبلت از قسطی کلاب

قسطی کلاب یک سایت معتبر برای فروش اقساطی تبلت می‌باشد شما برای ثبت سفارش خود می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید.

به طور کلی قسطی یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که تمام تلاش خود را می‌کند تا در شرایط اقتصادی فعلی بتواند به اقشار مختلف جامعه کمک کند تا با تحمل کمترین فشار مالی اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند. برای خرید قسطی تبلت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

با این که مدت زمان زیادی از راه اندازی شرکت قسطی کلاب نمی‌گذرد، اما این شرکت در همین مدت کوتاه با عملکرد خوبی که از خود نشان داده است، توانسته نظر کاربران را به سوی خود جلب کند.

همچنین خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی و انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از بای چک یا خرید اقساطی از لیزینگ صورت می‌پذیرد. برای خرید اقساطی تبلت با قیمتی استثنایی به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت S8 سامسونگ

خرید قسطی تبلت S8 سامسونگ
تبلت‌های سامسونگ جز برترین محصولات این برند موفق کره‌ای می‌باشد. برای خرید قسطی تبلت S8 سامسونگ به بخش تبلت در دسته بندی کالای...

خرید گوشی اقساطی با پیش پرداخت

خرید گوشی اقساطی با پیش پرداخت
خرید گوشی اقساطی با پیش پرداخت در قسطی کلاب شروع شده است. از سال گذشته تا کنون قیمت گوشی های مختلف چندین میلیون افزایش قیمت داشته است و در برخی ...