خرید اقساطي گوشي s23 ultra با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/17 22:30:31

شما می‌توانید برای خرید اقساطي گوشي s23 ultra با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي گوشي s23 ultra با چک



گوشی s23 ultra

اگر قصد خرید قسطي گوشي s23 ultra را دارید حتما تا انتها این مقاله را مطالعه نمایید. گوشی s23 ultra جزء آن دسته گوشی‌های پرچمدار و باکیفیتی است که طرفداران بسیاری دارد. با افزایش ناگهانی قیمت گوشی‌های دسته اول بسیاری از افراد به فکر خرید قسطی آنها افتادند. خرید اقساطی گوشی موبایل و کالای دیجیتال مزایا بسیاری برای خریداران دارد. امکان خرید قسطی گوشی موبایل توسط بسیاری از فروشندگان و توزیع‌کنندگان تلفن‌های هوشمند فراهم شده است. خرید اقساطي گوشي s23 ultra مزایا بسیاری دارد چرا که این مدل از گوشی سامسونگ کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مشخصات گوشی s23 ultra

اگر قصد خرید قسطي گوشي s23 ultra را دارید حتما قبل از خرید از مشخصات فنی و ظاهری آن مطلع شوید. برند سامسونگ در فوریه 2023 از جدیدترین مدل گوشی خود یعنی s23 ultra رونمایی کرد و نظر بسیاری از افراد را جلب کرد. گوشی s23 ultra با پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 یکی از قویترین گوشی‌های ساخته شده توسط این برند است. سامسونگ با استفاده از پردازنده 64 بیتی 8 هسته‌ای این گوشی را به یک گوشی بسیار قدرتمند برای بازی و برنامه‌های سنگین تبدیل کرده است. گوشی سامسونگ s23 اولترا به هیچ عنوان هنگام بازی لک نمی‌زند و شما می‌توانید به راحتی بازی‌های سنگین را در آن اجرا نمایید. 

خرید اقساطي گوشي s23 ultra با مشخصات ظاهری عالی

علاوه بر مشخصات فنی عالی، برند سامسونگ در طراحی ظاهری گوشی s23 ultra فوق‌العاده عمل کرده است. خرید قسطی گوشی s23 ultra با این مشخصات ظاهری به تمام افرادی که به گوشی‌های سامسونگ علاقه دارند پیشنهاد می‌شود. جنس بدنه پشت و جلوی گوشی s23 ultra از شیشه گوریلا گلس Victus 2 می‌باشد که ظاهری جذاب و براق به آن بخشیده است. حاشیه‌های این گوشی از فلز آلومینیوم ساخته شده است و کناره‌های آن به صورت منحنی طراحی شده است. گوشی سامسونگ s23 ultra در رنگ‌های بسیار متنوع و زیبای مشکی، سبز، کرم، بنفش روشن، قرمز، نوک مدادی، آبی و سبز لیمویی عرضه شده است. تنوع رنگی بسیار این مدل از گوشی سامسونگ موجب شده است افراد با توجه به سلیقه‌ی شخصی خود بتوانند رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایند. 

دوربین گوشی سامسونگ s23 ultra

یکی از نقاط قوت گوشی سامسونگ s23 ultra دوربین آن است. با خرید قسطي گوشي s23 ultra شما صاحب یک گوشی بسیار باکیفیت با دوربین فوق‌العاده خواهید شد. گوشی s23 ultra چهار لنز دوربین در پشت دارد که با آرایشی زیبا در کنار هم قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی با رزولوشن 200 مگاپیکسل، قابلیت لرزشگیر اپتیکال، فوکوس خودکار و تشخیص فاز، کیفیت بی‌نظیری دارد. دوربین‌های دیگر آن نیز هر کدام رزولوشن 10 مگاپیکسلی دارند. کیفیت دوربین فیلم برداری گوشی s23 ultra با رزولوشن (2160 × 3840) 4K می‌باشد که در نوع خود بی‌نظیر است. اگر به دنبال یک گوشی مناسب برای فیلمبرداری و عکاسی می‌گردید ما به شما گوشی سامسونگ  s23 ultra را پیشنهاد می‌کنیم.

قلم S-Pen در گوشی s23 ultra

با خرید قسطی گوشی s23 ultra شما صاحب یک قلم S-Pen می‌شوید. وجود این قلم وجه تمایز گوشی سامسونگ با برند‌های دیگر تلفن‌همراه می‌باشد. قلم S-Pen در بدنه گوشی سامسونگ s23 ultra به صورت مخفی جایگذاری شده است و جابه‌جای آن نیز بسیار راحت است. این قلم همانند خود گوشی سامسونگ گلکسی s23 ultra در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و کارایی بسیاری دارد. این قلم ویژگی‌ها و کاربرد‌های فراوانی دارد و استفاده از آن بسیار راحت و لذت‌بخش است. 

خرید اقساطي گوشي s23 ultra با شرایط استثنایی

مراکز و فروشگاه‌های بسیاری امکان خرید قسطی گوشی s23 ultra را برای مشتریان خود فراهم آورده‌اند اما شرایط دشوار و پیچیده‌ای برای آن در نظر گرفته‌اند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور امکان خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم آورده است. قسطی کلاب شرایط سخت و پیچیده برای برای فروش قسطی کالای دیجیتال در نظر نگرفته است. شما حتی بدون ضامن و چک می‌توانید به صورت اقساطی از قسطی کلاب کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. خرید محصولات در قسطی کلاب به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد و شما در کمترین زمان کالای مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد. همچنین امکان خرید نقدی نیز برای شما در قسطی کلاب فراهم است. برای کسب اطلاع بیشتر از محصولات قسطی کلاب به دسته بندی محصولات ما مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل M32

خرید اقساطی موبایل M32
سری M سامسونگ بی شک گوشی‌های با صرفه و مقاومی هستند. برای خرید اقساطی موبایل M32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی ایفون 13 با چک

خرید اقساطی گوشی ایفون 13 با چک
گوشی جذاب و پرفروش iphone 13 بسیار خوش دست و با کارایی بالایی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 13 با چک به بخش موبایل در...