انواع وسایل برقی خانگی

تاریخ انتشار:
1403/2/10 01:25:34


جهت اطلاع از انواع وسایل برقی خانگی و شرایط خرید آنها به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.






اطلاعاتی درباره انواع لوازم برقی 

امروزه خانه ها و آشپزخانه ها در سراسر دنیا به وسیله دستگاه های اتوماتیک پر شده اند. هر آشپزخانه در قرن جدید، باید با این وسایل مجهز شود؛ زیرا تنها با این وسایل خانه و آشپزخانه تجهیز خواهد شد و شما به راحتی قادر خواهید بود با کمک این وسایل کمترین زحمت را در خانه خود برای هر کاری متحمل شوید. 

در این مطلب می خواهیم راجع به انواع وسایل برقی خانگی با شما صحبت کنیم. گروه های مختلفی از وسایل برقی خانگی در برند های متفاوت در سراسر جهان تولید می شوند که با توجه به کیفیت و اعتبار برند خود، قیمت های متفاوتی خواهند داشت. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

انواع وسایل برقی خانگی

در این قسمت لوازم برقی خانگی را به سه گروه تقسیم می کنیم و از هر گروه به عنوان مثال چند محصول را معرفی می کنیم:

  • لوازم برقی آشپزخانه

این گروه از وسایل برقی خانگی به طور صرف برای قرارگیری و استفاده در آشپزخانه خانه های شما طراحی می شوند و به واقع بزرگترین گروه لوازم خانگی نیز هستند.

  • یخچال و فریزر: 

شاید بتوان گفت معروف ترین و بزرگترین محصولات خانگی آشپزخانه یخچال و فریزر ها هستند. انواع مختلف این یخچال مانند ساید بای ساید، دو قلو، یخچال فریزر و... با میزان های متفاوت مصرف برای مناطق متفاوت طراحی می شوند. یعنی موتور و تاسیسات یک یخچال طراحی شده برای یک منطقه گرم، کاملا با موتور و سیستم یک یخچال طراحی شده در منطقه سرد متفاوت است.

  • لباسشویی و ظرفشویی: 

گروه بعدی از لوازم آشپزخانه، ماشین های لباسشویی و ظرفشویی هستند. این محصولات هم با توجه به قدرت و اعتبار برند، کاربری ها و قیمت های متفاوتی خواهند داشت. مثلا لباسشویی ها با انواع با تسمه و بدون تسمه طراحی می شوند. ماشین های ظرفشویی نیز به منظور تسهیل در شستشوی ظروف شما به تعداد زیاد طراحی شده است و در مدت کوتاهی می تواند ظروف شما را به حالت اولیه و تمیز خود برگرداند. این محصولا بسته به طراحی و قدرت خود، دارای میزان مصرف انرژی متفاوت از یکدیگر هستند.

  • گاز، فر، هود و مایکروویو: 
  • این محصولات هر کدام به منظور خاصی در آشپزخانه های شما قرار می گیرند. گاز ها در انواع مختلف صفحه ای و فر دار تولید و عرضه می شوند. فر نیز وسیله ای است که به شما کمک می کند پخت های طولانی خود مانند بریانی کردن مرغ را که نیاز به پخت و گرمای فراوان و همچنین گردان دارد، انجام دهید. 

هود ها نیز وسیله هایی برای بیرون بردن بوی آشپزخانه شما هنگام پخت مورد استفاده قرار می گیرند و از قدرت مکش بالایی برخوردار هستند.

  • لوازم ریز و خرده آشپزخانه:

 این گروه ، متنوع ترین گروه لوازم خانگی است. وسایلی شامل، آبمیوه گیر، هوا پز، بخار پز، همزن برقی، مخلوط کن، چزخ گوشت و... از این دسته هستند.

  • لوازم برقی صوتی و تصویری:

این گروه از وسایل برقی خانگی نیز، شامل تلویزیون، سینمای خانگی، سیستم های صدا گذاری و... هستند که در برند ها و کیفیت های مختلف تولید و عرضه می شوند.

  • سایر لوازم برقی خانگی:

وسایلی مانند جاروبرقی، پنکه، بخارشوی، کولر گازی، چیلر و... از این دسته هستند. این وسایل معمولا بیشتر در کارهای نظافتی شما مورد استفاده قرار می گیرند و یا مسئول تنظیم دما در خانه شما هستند.

خرید اقساطی وسایل برقی خانگی 

تا به اینجای مطلب، با یکدیگر انواع مختلف وسایل برقی خانگی را به شما معرفی کردیم. در قسمت پایانی این مقاله درباره یک فرصت استثنایی با شما صحبت می کنیم. در فروشگاه قسطی کلاب و تحت شرایط ویژه، شما می توانید با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت چندین ماهه، وسایل برقی مورد نیاز خود را خرید کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال و فریزر اسنوا با چک

خرید قسطی یخچال و فریزر اسنوا با چک
یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در ایران برند اسنوا است. برای خرید قسطی یخچال و فریزر اسنوا با چک به بخش یخچال فریزر در...

خرید اقساطی کولرگازی ایستاده با چک

خرید اقساطی کولرگازی ایستاده با چک
در روزهای گرم تابستان یکی از بهترین پیشنهادها خرید اقساطی کولرگازی ایستاده با چک است. برای خرید اقساطی به بخش سرمایشی در دسته بندی...