خرید اقساطی کولرگازی ایستاده با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/21 21:21:06

در روزهای گرم تابستان یکی از بهترین پیشنهادها خرید اقساطی کولرگازی ایستاده با چک است. برای خرید اقساطی به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کولرگازی ایستاده با چک


کاربرد کولر گازی ایستاده

خرید قسطی کولرگازی ایستاده انتخاب بسیار مناسب برای کسانی است که می‌خواهند از مزایای سرمایشی و گرمایشی این وسیله برخوردار شوند و همچنین با توجه به شرایط اقتصادی کشور امکان خرید نقدی آن را ندارند. 

کولر گازی یا این دست از لوازم خانگی اقسام مختلفی دارد که یکی از آن‌ها کولر گازی ایستاده است. این سبک از کولر به حالت ایستاده بر روی زمین قرار داده می‌شود چون این دستگاه کمپرسور قدرتمندی دارد و از وزن بالایی نیز برخوردار است و به همین علت امکان نصب آن بر روی دیوار وجود ندارد. این نوع کولر، یکی از سیستم‌های تهویه مطبوع است و علاوه بر اینکه وزن زیادی دارد در مقایسه با دیگر مدل‌ها از ظرفیت بالاتری نیز برخوردار است. 

کولرهای ایستاده از جمله کولرهای کم‌ مصرف محسوب می‌شوند و کیفیت خوبی دارند. ابعاد این کولرها بزرگ است و فضا و جای بیشتری را نسبت به دیگر کولرها به خود اختصاص می‌دهد. درخصوص اندازه‌ سرما و گرمای ایجاد شده توسط کولرهای گازی ایستاده، می‌توان به این نکته اشاره کرد که خیلی بیشتر از احتیاج یک منزل است. بنابراین، این نوع از لوازم خانگی بیشتر برای تالارهای عروسی، سازمان‌ها، مغازه‌ها و محیط‌های بزرگ استفاده می‌شوند. برای خرید اقساطی کولرگازی ایستاده به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این کولرها معمولا از 36000 تا 100000 بی تی یو بر ساعت ظرفیت دارند. این ظرفیت دلیل محکمی برای اطمینان از عملکرد سیستم خنک‌کننده این نوع از لوازم خانگی، برای مکان‌های مختلف است. البته به هنگام تعیین میزان ظرفیت مورد نیاز برای خنک کردن محل مورد نظر باید به فاکتورهایی توجه کرد. در واقع باید آب و هوای منطقه‎‎‎‎‎‎‎‎‌ی مورد نظر، موقعیت و اندازه مکان و نوع کاربرد در نظر گرفته شود. خرید قسطی کولرگازی ایستاده با قیمت و شرایط مناسب این امکان را به وجود می‌آورد تا از مزیت‌های این دستگاه سرمایشی و گرمایشی که در ادامه بیان می‌شود، بهره‌مند شوید. 

مزیت‌های استفاده از کولر گازی ایستاده 

یکی از مهمترین مزایای آن، قدرت زیاد در خنک کردن و گرم کردن است
برخورداری از اقسام فیلترهای تصفیه هوا و یون‌زدایی
توانایی ایجاد باد سرد و گرم در چهار جهت از مزیت‌های این لوازم خانگی است
داشتن دمپر تنگ‌تر، این مزیت موجب می‌شود تا پرتاب هوای خنک در آن‌ زیاد باشد و افرادی که از دستگاه دور هستند، خنکی را احساس کنند.
قابلیت رطوبت‌زدایی بالا
نیرومندی در پرتاب باد
امکان تعویض فیلترها
مصرف پایین انرژی
مجهز به کنترل از راه دور
دارای نمایشگر دیجیتال برای نمایش دمای محیط از دیگر ویژگی‌های این نوع از لوازم خانگی است. 

در خرید اقساطی کولرگازی ایستاده باید به این نکته توجه داشت که این کولرها به دو دسته تقسیم می‌شوند: برخی از آن‌ها فقط به عنوان یک سیستم خنک ‌کننده کار می‌کنند. در حالی که برخی دیگر هم به عنوان سیستم سرمایش و هم به عنوان سیستم گرمایش کار می‌کنند. کولر گازی ایستاده که هم به عنوان سیستم سرمایش و هم گرمایش عمل می‌کند را می‌توان در تمام طول سال استفاده کرد. 

امروزه افزایش شدید قیمت لوازم خانگی موجب شده است که خانواده‌ها بیشتر از گذشته مجبور به خرید اقساطی لوازم خانگی شوند. با توجه به این شرایط، سایت‌ها یا فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارند که شرایطی را به وجود آورده‌اند تا تمامی اقشار جامعه بتوانند لوازم خانگی مورد نظر خود را تهیه کنند. خرید قسطی کولرگازی ایستاده نیز در ردیف همین لوازم خانگی قرار می‌گیرد که امکان خرید آن به شکل قسطی وجود دارد.

خرید اقساطی کولرگازی ایستاده

به دلیل شرایط آشفته و نابسامانی که از نظر اقتصادی در کشور وجود دارد قدرت خرید مردم برای خرید لوازم خانگی کاهش پیدا کرده است. یکی از این لوازم خانگی، کولر گازی ایستاده است که در مکان‌های مختلفی مانند خانه، رستوران، هتل‌ها کاربرد دارد.

فروش قسطی این محصول در  وب ‌سایت‌های فروشگاهی بسیاری وجود دارد یکی از این فروشگاه‌ها، سایت قسطی کلاب است. کولر گازی ایستاده در بخش سرمایشی و در دسته‌بندی لوازم خانگی این سایت قرار دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب، اطلاعات مورد نظر را درباره‌ی شرایط فروش اقساطی کولر گازی ایستاده به دست آورید. همچنین همکاران ما آماده راهنمایی شما عزیزان در رابطه با شرایط فروش قسطی هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

مایکروویو دلمونتی

مایکروویو دلمونتی
برند دلمونتی یکی از معروف‌ترین برندها در حوزه لوام اشپزخانه می‌باشد که در ایران محبوبیت خاصی دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی مایکروویو...

خرید اقساطي مایکروویو ال جی

خرید اقساطي مایکروویو ال جی
برند ال جی یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی در دنیا است که جذاب‌ترین مایکروویوهای دنیا را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطي....