انواع مارک لوازم برقی را بشناسیم

تاریخ انتشار:
1403/2/10 01:11:42

جهت بررسی انواع مارک لوازم برقی در سایت قسطی کلاب، بخش لوازم خانگی را مشاهده نمایید. در وبسایت قسطی کلاب تمامی برندهای معروف دنیا موجود می باشد.



انواع مارک لوازم برقی را بشناسیم


اطلاعاتی درباره برندهای لوازم خانگی

قطعا شما نیز همگام خرید لوازم برقی مورد نیازتان با حجم انبوهی از انواع مارک لوازم برقی روبرو شده اید که هر کدام ویژگی ها و فاکتورهای مناسب خود را داشته اند. ممکن است شما بخواهید جهیزیه کامل خود را از بین انواع مارک لوازم برقی خریداری کنید و قطعا به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین لوازم برقی باشید. 

از آنجا که لوازم برقی با قیمتی نسبتا بالا در بازار موجود هستند، لذا همه ما به دنبال لوازم برقی هستیم که سال ها بتواند برای ما با کیفیت عالی کار کند. اما انواع مارک لوازم برقی با کیفیت در بازار چیست؟ هر کدام چه ویژگی ها، مزایا و معایبی دارند؟ در ادامه شما را با معروف ترین آن ها به طور مختصر آشنا می کنیم.

انواع مارک لوازم برقی:

بوش:

کمپانی 130 ساله بوش، سال ها است که با کیفیتی استاندارد و جهانی در حال تولید انواع لوازم برقی خانگی و غیر خانگی است. بوش علاوه بر کیفیت و کارایی در چند سال اخیر سازگاری با محیط زیست و عدم آسیب رسانی به محیط زیست را یکی از اهداف مهم خود قرار داده است.

سامسونگ:

یکی دیگر از انواع مارک لوازم برقی، سامسونگ است که بیش از 70 سال از قدمت محصولات آن می گذرد. سامسونگ در حال حاضر یکی از 10 تولید کننده برتر لوازم برقی در جهان است که محصولات آن بسیار زیبا، با کیفیت و منحصر به فرد می باشد. سامسونگ در حال حاضر تمام لوازم برقی خانگی از جمله ماشین های ظرفشویی، لباسشویی، یخچال فریزر، جاروبرقی و غیره را در نهایت کیفیت تولید می کند.

ال جی:

از دیگر انواع مارک لوازم برقی می توان به کمپانی قدرتمند کره ای ال جی اشاره کرد که سال ها است توانسته است در بازار جهانی طرفداران ویژه و خاص خود را پیدا کند. تمام محصولات برقی این کمپانی دارای مصرف انرژی بسیار پایین بوده و قیمت مناسب تری نسبت به سایر برندهای خارجی دارند. طول عمر بالا از دیگر ویژگی های این برند معروف است که با خرید آن می توانید سال ها از آن ها استفاده کنید.

الکترولوکس (آ.ا.گ):

از دیگر انواع مارک لوازم برقی می توان به محصولات آلمانی الکترولوکس اشاره کرد که کیفیت جهانی پا به پای سایر برندها دارد. الکترولوکس از سال 2015 با طراحی نرم افزار MY  AEG گامی نو در پیشرفت محصولات خود برداشت تا خریداران محصولاتش بتوانند علاوه بر کیفیت بالای محصولات از جدیدترین تکنولوژی های شرکت و به روز رسانی های آن ها استفاده کنند.

بکو: 

از دیگر انواع مارک لوازم برقی که سابقه تاسیس آن به سال 1954 می رسد، می توان به لوازم برقی بکو اشاره کرد. شاید نام این برند را کم تر از برندهای بالا شنیده باشید، اما این محصولات نیز کیفیت و طول عمر بسیار بالایی دارند، به طوری که در سال 2018 یخچال فریزرهای بکو توانست پرفروش ترین یخچال در اروپای شرقی شده و جایزه ستاره انرژی را از آن خود کند.

ال جی:

ال جی نیز از دیگر انواع مارک لوازم برقی است که نامی آشنا برای تمام افراد است. گرچه قدمت تولید لوازم برقی خانگی ایم برند محبوب کم تر از سایر برندهای ذکر شده است اما کیفیت مثال زدنی، زیبایی محصولات و طول عمر بالا قطعا می تواند شما را راغب به خرید این محصولات کند.

هایر:

هایر یکی از بزرگترین کمپانی های چند ملیتی در چین است که در سال 1984 تاسیس شده است. این شرکت چینی لوازم برقی متنوعی مانند یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، آبگرمکن، اجاق گاز و غیره را با کیفیتی استاندارد و قابل قبول تولید و به تمام کشورهای جهان صادر می کند.

آمانا:

آمانا از دیگر انواع مارک لوازم برقی است که کارخانه اصلی و دفتر مرکزی آن در آمریکا قرار دارد. جالب است بدانید آمانا اولین برند تولید کننده مایکروویو در جهان است که سایر محصولات برقی را با کیفیت جهانی تولید می کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو کلور

خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو کلور
برند کلور یکی از بهترین برندهای ایرانی است که محصولات با کیفیتی دارد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو کلور به بخش یخچال فریزر در...

خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما با سفته

خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما با سفته
برند پاکشوما برندی موفق و استثنایی می‌باشد. برای خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما با سفته به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه...