خرید قسطي خودرو کوییک چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/11 09:14:50

برای خرید قسطي خودرو کوییک با شرایطی بی‌نظیر به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطي خودرو کوییک چکی



بررسی خودرو کوییک

خودرو کوییک به‌عنوان یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شود که طرف‌داران بسیاری در بازار دارد. مشتریان فراوانی برای خرید این خودرو به کارخانه و یا بازار آزاد مراجعه می‌کنند. بااین‌حال، کمتر شرکتی شرایط خرید قسطی خودرو کوییک را فراهم کرده و کار مشتریان را برای خرید این خودرو آسان‌تر کرده‌اند. با ما همراه باشید تا پس از بررسی مشخصات این خودرو به بررسی شرایط خرید قسطي خودرو کوییک در یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین کشور آشنا شوید. 

آشنایی با مشخصات ظاهری خودروی کوییک

خودرو کوییک به‌عنوان یکی از محصولات جدید گروه سایپا محسوب می‌شود که با اعمال تغییراتی بر روی خودرو تیبا 2 تولید گردید. این خودرو چند سالی است که مهمان جاده‌های کشورمان است و حتی به برخی از بازارهای صادراتی خودروسازی سایپا نیز ارسال شده است. از نظر طراحی باید بگوییم که این خودرو طراحی به‌روزتری را نسبت به تیبا 2 دارد و به استانداردهای روز نزدیک‌تر است. نسخه R خودرو کوییک با طراحی بدنه دورنگ عرضه می‌شود که ظاهر بهتری را به این خودرو می‌بخشد. 

داخل خودروی کوییک

طراحی داخلی خودرو کوییک برخلاف بخش خارجی آن‌قدرها هم تغییر نداشته و اندکی نسبت به کابین تیبا متفاوت شده است. البته باز هم تودوزی‌ها بهتر شده‌اند و در نسخه‌های فول، با گزینه‌هایی همچون فرمان دی کات و همچنین نمایشگر مرکزی مواجه هستیم. در بحث جاداری فضای کابین نیز باید بگوییم که فضای داخلی این خودرو نسبت به سایر هاچبک‌های بازار همچون پژو 207 جادارتر است. به‌گونه‌ای که افراد با قدبلند هم می‌توانند به‌راحتی در بخش عقبی این خودرو بنشینند. برای خرید اقساطي خودرو کوییک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی خودروی کوییک

با خرید قسطی خودرو کوییک صاحب خودرویی می‌شوید که از یک موتور چهارسیلندر 1.5 لیتری بهره می‌برد. این موتور که با کد M15 نام‌گذاری می‌شود، یک موتور تنفس طبیعی بوده و حداکثر 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در بخش انتقال قدرت نیز باید بگوییم که این خودرو در نسخه‌های دنده دستی، از یک گیربکس 5 سرعته دستی استفاده می‌کند. نسخه‌های اتوماتیک خودرو کوییک هم از یک گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر CVT بهره می‌برند. این گیربکس ساخت شرکت بلژیکی پانچ بوده و بر روی ساینا و کوییک نصب می‌شود. درباره مصرف سوخت نیز باید بگوییم که این خودرو به طور میانگین بین 7 تا 8 لیتر در 100 کیلومتر مصرف دارد. باک بنزین این خودرو نیز حدود 41 لیتر است.  با خرید قسطي خودرو کوییک از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

امکانات و تجهیزات خودرو کوییک

درباره امکانات و تجهیزات کوییک باید بگوییم که با خرید قسطی خودرو کوییک صاحب خودرویی می‌شوید که در تیپ پایه امکانات کاملاً ساده و ابتدایی را دارد. این خودرو در نسخه اتوماتیک از نظر سطح کیفی شرایط بهتری را تجربه می‌کند. از جمله امکانات تیپ اتوماتیک می‌توان به سیستم ورود بدون کلید، نمایشگر 7 اینچی مرکزی، مسیریاب و دوربین عقب، فرمان برقی، کنترل، کامپیوتر سفری، چراغ دی لایت و ترمزهای کمکی BAS اشاره کرد. 

وضعیت ایمنی خودرو کوییک

درباره وضعیت ایمنی خودرو کوییک باید بگوییم که این خودرو دارای دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری است. در نسخه جدید این خودرو که از استاندارد 85 گانه پیروی می‌کنند، از ترمزهایی همچون ABS، ESC و EBD استفاده شده است. در ضمن، نسخه جدید خودرو کوییک که با نام DA نام‌گذاری شده است، دارای سیستم کنترل باد تایر یا TPMS نیز است. چنین امکاناتی را در خودرویی خواهید داشت که تمامی خودروهای هم قیمت و رقیب از آن‌ها بی‌بهره هستند. 

خرید اقساطي خودرو کوییک از فروشگاه قسطی کلاب

در این مقاله شما را با مشخصات خودرو کوییک آشنا کردیم. در این بخش هم کمی درباره توجیه‌پذیر بودن خرید قسطي خودرو کوییک بپردازیم. شرایطی را در نظر بگیرید که قیمت خودروها ممکن است به‌صورت لحظه‌ای افزایش پیدا کنند. در چنین شرایطی با شرکت در طرح‌های فروش قسطی خودرو کوییک می‌توانید این خودرو را به‌صورت اقساطی خریداری کنید.

به بررسی توجیه‌پذیر بودن خرید اقساطی این خودرو پرداختیم. در پایان درصورتی‌که تمایل به خرید اقساطي خودرو کوییک دارید، قسطی کلاب را به شما معرفی می‌کنیم. قسطی کلاب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین کشور شناخته می‌شود که بهترین شرایط را برای خرید اقساطی انواع کالا از جمله وسایل نقلیه در نظر گرفته است. برای خرید اقساطی خودرو کوییک شما می‌توانید از انواع طرح‌های اعتباری موجود در سایت بهره ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان قسطی کلاب از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کوییک چکی

خرید قسطی کوییک چکی
برای خرید قسطی خودرو کوییک با شرایطی استثنایی به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه...

فروش قسطی موتور سیکلت

فروش قسطی موتور سیکلت
فروش قسطی موتور سیکلت، به ویژه در شهرهای بزرگ و پر ترافیک، یک راهکار کاربردی و تاثیر گذار برای سر وقت رسیدن...