خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/12 14:47:31

اگر خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ با سفته


گوشی a54 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ بهترین روش برای روبرو شدن با تکنولوژی روز دنیا در قالب گوشی‌های هوشمند است. گوشی هوشمند a54 سامسونگ یکی از بهترین مدل‌های این برند می‌باشد که با داشتن فاکتورهای بسیار مثبت تبدیل به یکی از پر فروش‌های بازار گردیده است. برند سامسونگ در سال‌های اخیر تلاش کرده تا با بالا بردن و ارتقا گوشی‌های هوشمند خود نظر مخاطبان را به خود جلب کند. 

همچنین این برند با سایر برندهای مطرح نظیر اپل رقابت شدید و تنگاتنگی از لحاظ ارائه محصول کاربردی و با کیفیت دارد. برند سامسونگ از برتری‌های زیادی نسبت به رقبای خود برخوردار است که یکی از آنها قیمت‌های مناسب آن می‌باشد. قیمت گوشی سامسونگ برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه و اقتصادی می‌باشد و مطابق با توان خرید اکثر افراد است. برای آشنایی با نحوه خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ و دانستن مشخصات و ویژگی‌های آن با ما همراه باشید. 

مشخصات گوشی

از مشخصات گوشی سامسونگ a54 می‌توان به طراحی شکیل و زیبای آن اشاره کرد. ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری این مدل از گوشی سامسونگ آن را در بین میان رده‌ها بی رقیب کرده است. طراحی این گوشی شبیه به گوشی‌های پرچم دار می‌باشد و از رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و زرد لیمویی تشکیل شده‌اند. 

در صفحه نمایش a54 از s23 الگو برداری شده است و در ابعاد 158 در 76.7 در 8.2 میلی‌ متر ساخته شده است. وزن این گوشی‌ها بسیار مناسب و در حدود 202 گرم می‌باشد و فریم پلاستیکی گوشی زیبایی منحصر به فردی به آن داده است. صفحه نمایش آن دارای رزولوشن بالا و تراکم پیکسلی بسیار مناسبی است که باعث نمایش بهتر خواهد شد. اندروید این مدل از برند سامسونگ 13 می‌باشد و از یک اسلات میکرو اس دی جهت افزایش فضای ذخیره سازی استفاده گردیده است. برای خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بلند گوهای این مدل پخش صدای بسیار خوبی دارند و از جک 3.5 میلی متری خروج صدا استفاده نمی‌کند. در زیر صفحه نمایش حسگر اثر انگشت می‌باشد که دقت و سرعت بالایی دارد و امنیت گوشی را به خوبی تامین می‌کند. در جعبه این گوشی باتری وجود ندارد و باید به صورت جداگانه اقدام به خرید آن کنید. باتری 5000 میلی آمپری آن یکی از باتری‌های با کیفیت موجود در بازار است که قابلیت نگهداری شارژ در صورت استفاده مداوم را دارد. برای شارژ گوشی در مدت زمان کوتاهی می‌توانید گوشی خود را به صورت کامل شارژ کنید که یکی از محاسن بزرگ این کالای دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. با خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ از یک گوشی با کیفیت و مدرن لذت ببرید.

دوربین گوشی a54 سامسونگ

کالای دیجیتال با استفاده از شاخصه‌هایی خود را از سایر رقبا متمایز می‌کند. دوربین گوشی a54 سامسونگ یکی از با کیفیت‌ترین دوربین‌های موجود بر روی دستگاه‌های تلفن همراه میان رده است. این گوشی متشکل از سه لنز است که 50 مگاپیکسلی عریض، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی ماکرو می‌باشد. دوربین سلفی این دستگه 32 مگاپیکسل می‌باشد و می‌توانید عکس‌های با کیفیتی را از خود بگیرید. با استفاده از دوربین این گوشی می‌توانید فیلم‌هایی با فرمت 4k و نرخ 30 فریم بر ثانیه بگیرید که در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد. در زمان خرید گوشی سامسونگ a54 توجه داشته باشید که این گوشی قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز را دارد. 

خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب

برای خرید اقساطی کالاهای مختلف از جمله گوشی‌های هوشمند سایت‌های بسیار زیادی وجود دارد. سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش نقدی، فروش قسطی را نیز برای کاربران در نظر گرفته است. در این سایت افراد می‌توانند در کوتاهترین زمان ممکن و بدون داشتن ضامن به خرید انواع و اقسام کالاها بپردازند. خرید اقساطی در این سایت به صورت اقساط 3 الی 12 ماهه می‌باشد که کمترین میزان سود را برای سایت در نظر گرفته‌اند. 

این سایت با ارائه خدمات پس از فروش معتبر و ضمانت کالا و تضمین خدمات تلاش کرده است تا نظر مخاطبان را به خود جلب کند. در این سایت بدون پیش پرداخت، ارائه سفته و یا جتی چک می‌توانید گوشی مورد نظر خود را خرید کنید. اگر درباره نحوه خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ سوالاتی دارید می‌توانید با کارشناسان و همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل A22

خرید قسطی موبایل A22
یکی از بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ بی شک مدل a22 می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل A22 با قیمت عالی به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید گوشی اقساطی با پیش پرداخت

خرید گوشی اقساطی با پیش پرداخت
خرید گوشی اقساطی با پیش پرداخت در قسطی کلاب شروع شده است. از سال گذشته تا کنون قیمت گوشی های مختلف چندین میلیون افزایش قیمت داشته است و در برخی ...