خرید قسطی کنسول ps5 دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/12 08:15:48

اگر تمایل به خرید قسطی کنسول ps5 دیجیتال با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کنسول ps5 دیجیتال


معرفی کنسول بازی ps5

کنسول ps5 دیجیتال به‌عنوان بهترین کنسول بازی در جهان شناخته می‌شود که از سال 2020 در دسترس گیمرهای سراسر جهان قرار گرفته است. این کنسول بازی که به‌عنوان نسل نهم کنسول‌های سونی شناخته می‌شود، ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری چشمگیری داشته و افق جدیدی از بازی‌های دیجیتال را در مقابل دید کاربران قرار می‌دهد.

اگر تمایل به خرید کنسول ps5 دیجیتال دارید، قاعدتا می‌دانید که این محصول بسته به مدل و ریجن عرضه شده قیمت‌های متفاوت و معمولاً بالای ۲۰ میلیونی خواهد داشت. از این بابت خرید نقدی این کنسول شاید برای قشر قابل‌توجهی از طرف‌داران میسر نباشد. بااین‌حال، شرایط خرید قسطی کنسول ps5 دیجیتال میسر شده است که امکان خرید این کنسول به‌صورت نو را برای علاقه‌مندان ایجاد کرده است. با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله با شرایط خرید اقساطی کنسول ps5 دیجیتال آشنا شوید. 

آیا کنسول ps5 دیجیتال تفاوتی با نسخه استاندارد دارد؟

بله کنسول ps5 دیجیتال شباهت‌ها و تفاوت‌هایی را با نسخه استاندارد دارد. نسخه دیجیتال امکان خواندن DVD را ندارد. درحالی‌که نسخه استاندارد این قابلیت را داشته و شما می‌توانید بازی‌ها را توسط DVD وارد دستگاه کرده و آن ها را نصب کنید. در نسخه دیجیتال شما باید بازی‌ها را به‌صورت آنلاین دانلود کرده و امکان نصب فیزیکی بازی وجود ندارد. بااین‌حال از نظر سخت‌افزاری بین نسخه استاندارد و دیجیتال کنسول ps5 وجود ندارد.
به محل قرارگیری DVD در نسخه استاندارد دقت کنید. 

چرا کنسول ps5 دیجیتال یک کنسول مناسب برای هر گیمری است؟

بسیاری از دست‌اندرکاران دنیای گیمینگ بر این موضوع هم نظر هستند که کنسول ps5 دیجیتال برای هر گیمری می‌تواند مناسب باشد. سخت‌افزار قدرتمند این کنسول بازی باعث شده تا گرافیک خیره‌کننده‌ای را به هنگام بازی ارائه دهد. گیم‌پلی هر بازی اجرا شده در این کنسول کاملاً روان و بدون ذره‌ای کندی است که باعث می‌شود تا تجربه بازی در این کنسول کاملاً رضایت‌بخش باشد. در ضمن، دارندگان این کنسول قادر خواهند بود تا چندین سال به دریافت آپدیت‌ها و بازی‌های جدید ادامه دهند. این امر باعث می‌شود تا خرید اقساطی کنسول ps5 دیجیتال به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای گیمرها باشد. 

مشخصات کنسول ps5

کنسول ps5 دیجیتال آخرین سری از کنسول‌های بازی محبوب سونی است و دارای ویژگی‌های هیجان‌انگیزی است که آن را از نسل‌های قبلی خود متمایز می‌کند. در اینجا برخی از قابل‌توجه‌ترین آنها آورده شده اند:

•کنترلر DualSense

کنترلر DualSense یک قابلیت ویژه در کنسول ps5 دیجیتال است که دارای بازخورد لمسی است که تجربه بازی عمیق‌تر و واقعی‌تر را ارائه می‌دهد. این کنترلر همچنین دارای دکمه‌های تطبیقی است که مقاومت دکمه‌ها را بر اساس نوع بازی تنظیم می‌کند.

•فضای ذخیره‌سازی SSD

کنسول ps5 دیجیتال دارای یک SSD داخلی است که سرعت ذخیره‌سازی بسیار بالایی را فراهم می‌کند. این بدان معناست که بازی‌ها سریع‌تر بارگیری می‌شوند و بازیکنان می‌توانند به‌سرعت بین بازی‌ها جابه‌جا شوند. این کنسول همچنین از حافظه خارجی SSD پشتیبانی می‌کند. برای خرید قسطی کنسول ps5 دیجیتال به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•خروجی صدای سه‌بعدی

فناوری صوتی سه‌بعدی کنسول ps5 دیجیتال یک تجربه صوتی فراگیرتر و واقعی‌تر را ارائه می‌دهد. این کنسول از ترکیبی از سخت‌افزار و نرم‌افزار برای ایجاد یک تجربه صوتی سه‌بعدی استفاده می‌کند.

•Ray Tracing

پردازنده گرافیکی سفارشی RDNA 2 در کنسول ps5 دیجیتال از قابلیت Ray Tracing پشتیبانی می‌کند که امکان نورپردازی واقعی‌تر را در بازی‌ها فراهم می‌کند.

•سازگاری با بازی‌های PS4

کنسول ps5 دیجیتال با اکثر بازی‌های PS4 سازگار است، به این معنی که گیمرها می‌توانند بازی‌های موردعلاقه خود در PS4 را در کنسول جدید ادامه دهند.

•بارگذاری سریع

فضای ذخیره‌سازی SSD و CPU و GPU سفارشی اجازه بارگذاری فوق‌العاده سریع را به کنسول ps5 دیجیتال می‌دهد.

•بازی‌های چند نسلی

کنسول ps5 دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی شده است که یک کنسول چند نسلی باشد. به این معنی که تا چندین سال به دریافت آپدیت‌ها و بازی‌های جدید ادامه خواهد داد. 

قسطی کلاب، بهترین فروشگاه برای خرید اقساطی کنسول ps5 دیجیتال

در این مقاله شما را با مشخصات کنسول ps5 دیجیتال از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب آشنا کردیم. ویژگی‌های هیجان‌انگیز کنسول ps5 دیجیتال آن را به یک کنسول ضروری برای گیمرهایی تبدیل می‌کند که خواهان بهترین تجربه ممکن از بازی هستند.

در پایان درصورتی‌که تمایل به خرید قسطی کنسول ps5 دیجیتال را دارید، قسطی کلاب جایی است که می‌توانید این محصول را از آن خریداری کنید. فروشگاه قسطی کلاب به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید محصولات حوزه بازی سرگرمی شناخته می‌شود. این شرکت اقدام به فروش قسطی انواع کنسول‌های بازی نموده و شما قادر هستید تا با شرکت در طرح‌های اعتباری این موجود در این وب‌سایت، اقدام به خرید اقساطی کنسول ps5 دیجیتال نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps5 دیجیتال بدون ضامن

 خرید قسطی ps5 دیجیتال بدون ضامن
کنسول بازی پلی استیشن 5 یکی از پرطرفدارترین محصولات برند سونی می‌باشد. برای خرید قسطی ps5 دیجیتال بدون ضامن به بخش کنسول بازی در...

خرید قسطی پلی استیشن 4 اسلیم

خرید قسطی پلی استیشن 4 اسلیم
کنسول‌های بازی از گذشته تاکنون تغییرات شگفت‌انگیزی داشته‌اند که هر فردی را مجذوب می‌کند. برای خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 اسلیم ...