ماشین ظرفشویی پاکشوما اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/8 03:09:18

برند پاکشوما جز برترین برندهای ایرانی است که بعد از ادغام شدن با برند زیرووات، تحول عظیمی در طراحی و ساخت خود اعمال کرد. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ماشین ظرفشویی پاکشوما اقساطی


شرکت پاکشوما 

پاکشوما یک شرکت ایرانی است که توانسته در طی سال‌ها فعالیت مستمر و منسجم خود، موفقت‌های بسیاری را نه تنها برای خود شرکت بلکه برای ایران و ایرانی کسب کند.

این شرکت ایرانی همواره سعی کرده است تا همگام با تکنولوژی روز دنیا پیش رفته و محصولاتی تولید نماید که از نظر فناوری و تکنولوژی ساخت بهترین باشد. در ادامه این مقاله با قسطی کلاب همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما مطلع گردید. 

تکنولوژی محصولات پاکشوما 

این شرکت در زمینه طراحی و ساخت لوازم خانگی فعالیت می‌کند. کمپانی پاکشوما سعی کرده است تا محصولاتی تولید نماید که همگام با تکنولوژی روز دنیا پیش رفته و همواره سردمدار محصولات ایرانی باشد. 

به عنوان مثال استفاده از ادگارمنت به کار رفته در ماشین لباسشویی از فناوری‌های جدید است یا به کارگیری از تکنولوژی که سبب مکش قوی در جاروبرقی می‌گردد و در مواردی دیگر چون ماشین‌های ظرفشویی که تکنولوژی پاور واش سبب بهبود کیفیت در آن شده است. 

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی دارید و می‌خواهید از شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما مطلع گردید، تا انتهای این مقاله با قسطی کلاب همراه شوید. 

محصولات شرکت پاکشوما 

برای اطلاع از شرایط خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما لازم است بدانید که این شرکت با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، محصولاتی مانند یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و همچنین جاروبرقی تولید کرده و توانسته است در این زمینه بسیار خوب بدرخشد. 

ماشین ظرفشویی پاکشوما 

این برند ایرانی همواره سعی کرده است تا محصولاتی مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید نماید و توانسته در رسیدن به این هدف بسیار موفق باشد. 

شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی پاور واش در تمام ماشین‌های ظرفشویی خود، قادر بوده تا دستگاه‌هایی را تولید نماید که قدرت بسیار بالایی در شستشوی سریع ظروف داشته و ظرف‌هایی پاک و خوشبو را تحویل شما دهد. 

این شرکت با سابقه 45 سال کار مستمر محصولاتی تولید کرده که نظر مشتریان بسیاری را به واسطه آن‌ها به خود جلب کرده است. پاکشوما در دو گرروه 8 نفره و 14 نفره ماشین‌های ظرفشویی خود را ساخته است که هشت نفره رومیزی و مختص خانواده‌های کم جمعیت تا جمعیت متوسط بوده و 14 نفره‌ها مختص خانواده‌هایی با جمعیت متوسط تا پرجمعیت محسوب می‌شوند.

در ادامه این متن از شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما برای شما می‌نویسیم. 

خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما 

وجه تمایز محصولات شرکت پاکشوما با سایر محصولات داخلی و خارجی، در کنار تکنولوژی‌های روز به کار رفته در آن‌ها، قیمت مناسب و به صرفه محصولات می‌باشد. 

شرکت پاکشوما شرکتی است که در کنار به کار گرفتن تکنولوژی روز دنیا در محصولات، کالاهایی تولید می‌نماید که از لحاظ قیمتی نیز بسیار به صرفه می‌باشد.

هرچند قیمت این محصولات در مقابل محصولات خارجی بسیار پایین‌تر و به صرفه‌تر است، ولی افرادی در این بین مایل می‌باشند که به جای خرید یکجا و نقدی محصولات، می‌خواهند از شیوه پرداخت اقساطی در دراز مدت سود ببرند. 

به همین منظور سایت قسطی کلاب برای رفاه حال این مردم احداث شده است. تا انتهای این متن همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما مطلع گردید.

خرید از سایت قسطی کلاب 

برای خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب می‌توانید به دو روش بای چک و لیزینگ اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایید. در شرایط خرید به وسیله بای چک قادر خواهید بود که به سه روش پرداخت چک، سفته و کسر از حقوق محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

در این روش از پرداخت، سقفی برای خرید محصول مورد نظر شما وجود ندارد و بایستی یک چهارم مبلغ را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایید. اما در روش خرید به وسیله لیزینگ بایستی به دو شرکت پارسیان و فراز اندیشان درخواست اعتبار داده و پس از تاییدیه، خرید خود را کامل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آبمیوه گیری گوسونیک

خرید قسطی آبمیوه گیری گوسونیک
شما می‌توانید برای خرید قسطی آبمیوه گیری گوسونیک به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی جدید

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی جدید
اگر شما هم جز علاقه مندان به قهوه هستید، پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم. برای خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی جدید به بخش نوشیدنی ساز در...