خرید قسطی گوشی a11 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/1 08:39:26

برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای جهانی است که در تولید تلفن همراه همواره موفق و پیشرو بوده است. برای خرید اقساطی گوشی a11 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a11 سامسونگ


صفحه نمایش شگفت‌انگیز 

این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ است. نسبت ابعاد صفحه نمایش از لبه به لبه می‌باشد و قادرید تا در نمایشگر ۶.۴ اینچی سامسونگ، فیلم‌های خود را با وضوح اینفینیتی ببینید. 

دارای صفحه نمایش TFT است و فیلم‌ها به صورت HD در آن به نمایش گذاشته می‌شوند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی a11 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است. 

طراحی جذاب و ظاهر مناسب 

منحنی‌های صاف بر روی آن این حس را به وجود می‌آورد که انگار این گوشی برای دستان شما ساخته شده است و به راحتی آن را در طول روز در دستانتان نگه می‌دارید!

حالت کلاسیک سیاه و سفید باعث می‌شود تا تناسب با شما همراه باشد. با خرید اقساطی گوشی a11 سامسونگ شیک و خوش استایل باشید! 

دوربین‌های سه‌گانه 

در این گوشی، سه دوربین، برای گرفتن لحظات زنده توسط شما فراهم شده ‌است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق‌العاده گسترده و یک دوربین مخصوص که امکان دید ۱۱۵ درجه‌ای را همانند چشم انسان فراهم می‌کند. 

هم‌چنین این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد که برای عکس‌های روشن و شفاف در طول روز مناسب است. یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی نیز برای تنظیم عمق میدان در این گوشی به کار رفته است. با خرید گوشی a11 سامسونگ حرفه‌ای عکاسی کنید!

به راحتی از خود سلفی‌هایی جالب بگیرید! دوربین جلوی گوشی شما سبب درخشش ماست! این دوربین سلفی سبب می‌شود تا شما خیره‌کننده‌تر به نظر برسید! با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a11 سامسونگ خاطرات خود را در لحظه ثبت نمایید!

قدرت ادامه دار

هنگامی که از منزل خارج می‌شوید به یک گوشی نیاز دارید که قدرت پخش زیادی داشته باشد. با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری گلکسی ۱۱ حسابی بازی کنید، فایل‌های خود را به اشتراک بگذارید، شارژر را به برق وصل کنید، به وای فای وصل شوید و کلیه کارهای خود را انجام دهید. با یک عملکرد عالی می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید!

مشخصات فنی

با پردازنده اکتا کور3، پردازش‌هایی سریع و فضایی گسترده داشته باشید. بر روی گوشی پیشرفته خود متمرکز شوید. این گوشی با داشتن ۳۲ گیگابایت رم و پشتیبانی از کارت MicroSD ۵۱۲ گیگابایتی سبب می‌شود تا همه اطلاعات و فایل‌های خود را ذخیره کنید! با خرید اقساطی گوشی a11 سامسونگ نیازی به خالی کردن حافظه گوشی در بازه زمانی کوتاه نیست!

امنیت مناسب تلفن همراه

با حسگر اثر انگشت، دسترسی به تلفن همراه خود را با امنیتی که به آن اعتماد دارید، ساده‌تر کنید. از اسکنر اثر انگشت در عقب گوشی برخوردار گردید. 

وارد برنامه‌های پشتیبانی شده شوید و با سهولت، قفل دستگاهتان را باز کنید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a11 سامسونگ نگران امنیت گوشی خود نباشید! تلفن همراه خود را با نگه داشتن چهره‌تان در مقابل آن باز کنید!

فناوری تشخیص چهره، دسترسی به تلفن همراه را به تنهایی به شما هدیه می‌کند و به شما این اطمینان را می‌دهد که داده‌های شخصی شما در دست دیگران قرار نگیرند! 

عملکرد مناسب 

با انتخاب یک تلفن هوشمند گلکسی با آرامشی زیاد از خاطرات خود لذت ببرید. تشخیص تعاملی و بهینه سازی در برنامه‌های کاربران سامسونگ، تنظیم عملکرد دستگاه‌های شما را آسان می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا حتی در صورت نیاز به کمک بیشتر با سامسونگ در ارتباط باشید و مشکلات خود را برطرف کنید.

گوشی‌های سری A سامسونگ سبب شده‌اند تا نسل امروز بتواند کارهای چندگانه خود را به راحتی انجام دهد. با خرید گوشی a11 سامسونگ در کارهای روزمره خود بی نیاز خواهید بود! 

خرید قسطی گوشی a11 

اگر می خواهید گوشی سامسونگ a11 تهیه کنید این کار را از طریق قسطی کلاب انجام دهید. قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین است که خدماتی ارزنده را در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی کالا به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد.

برای خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست ارتباط خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت عمل کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a11 سامسونگ از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a05s سامسونگ

خرید قسطی گوشی a05s سامسونگ
برای خرید قسطی گوشی a05s سامسونگ با شرایطی عالی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطي گوشی s21 fe

خرید قسطي گوشی s21 fe
یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ با قیمتی عالی مدل s23 fe می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی s21 fe به بخش موبایل در دسته بندی...